Tele Finlandilla nyt kaverisoitto puhelut ja viestit vuoden loppuun vain 2 snt min/kpl.
Ja vuodenvaihteen jälkeen tiedossa jättikilpailu kaikille asiakkaille!!
kaverisoitto
19
1144
Vastaukset
- mahtavampaa
Jopas on olevinaan etu!
Dna aarrella puhelut ja tekstarit yli 750000 kaveriliittymään
0.00295 eli alle puolen sentin reilusti/min/kpl.
Dna helmellä puhelut ja tekstarit yli 750000 kaveriliittymään 2s/min/kpl.
Hinnat voimassa aina!, eikä tarvitse erikseen maksella kaverisoittokuukausimaksuja!!!- kuningas1980
2,4 miljoonaa on eri asia kuin n750000 ;)
Ja 750000 on aika murto osa n.5 000 000 käyttäjästä,ja se osa ei päde DNAn Aarre tai Helmi liittymillä. Kiitos! :D - lisätietoa
kuningas1980 kirjoitti:
Ja 750000 on aika murto osa n.5 000 000 käyttäjästä,ja se osa ei päde DNAn Aarre tai Helmi liittymillä. Kiitos! :Dja lisään vielä teille datanisteille tiedoksi, että dena liittymiä on siis alle 680000 kappaletta, joista n.350000 on teidän kalliita pripeid liittymiä. Näistäkin liittymistä n.150000 liittymää ei ole käytössä, vaan niitä roikutetaan myyntitilastojen kaunistamiseksi.
- matemaattinen mies
kuningas1980 kirjoitti:
Ja 750000 on aika murto osa n.5 000 000 käyttäjästä,ja se osa ei päde DNAn Aarre tai Helmi liittymillä. Kiitos! :DOnhan siinä iso ero, jos saa soittaa 6 eri numeroon kahdella sentillä kuin jos saa soittaa 750000 numeroon samalla hinnalla. Kyllä telefinladin porukkaa saa kusettaa mielin määrin, ei mitään laskutaitoa.
- koville
matemaattinen mies kirjoitti:
Onhan siinä iso ero, jos saa soittaa 6 eri numeroon kahdella sentillä kuin jos saa soittaa 750000 numeroon samalla hinnalla. Kyllä telefinladin porukkaa saa kusettaa mielin määrin, ei mitään laskutaitoa.
soitteletko tosiaan kaikille tuntemattomille ihmisille ympäri suomea, sen kyllä uskon teistä dataajista. Meidän ei tarvitse soitella, kuin sukulaisille ja ystäville. Nämä 6 eri numeroa riittää mainiosti, koska ne on eniten käytössä. Tulee melko kalliiksi, kun soittelee sinun väittämääsi 750000 numeroon, mikä on todellisuudessa n.680000 liittymää. Sen lisäksi et pääse puoleenkaan noista numeroista yhteyteen, denan huonon kuuluvuuden takia.
- laskeppa tämä
koville kirjoitti:
soitteletko tosiaan kaikille tuntemattomille ihmisille ympäri suomea, sen kyllä uskon teistä dataajista. Meidän ei tarvitse soitella, kuin sukulaisille ja ystäville. Nämä 6 eri numeroa riittää mainiosti, koska ne on eniten käytössä. Tulee melko kalliiksi, kun soittelee sinun väittämääsi 750000 numeroon, mikä on todellisuudessa n.680000 liittymää. Sen lisäksi et pääse puoleenkaan noista numeroista yhteyteen, denan huonon kuuluvuuden takia.
No katsotaanpa riittäisikö minulle tai molille 6
kaverisoittoa:
Kolmella sisarella dna, lapsillani(2) dna, exällä dna, ystävättärelläni dna, noin kymmennellä lähitutulla tai sukulaisella myös dna. Monessa virastossa myös dna.
Soittelen heille kaikille alle puolen sentin minutti ja jos jaksaisin, saisin naputella 1500 tekstaria samaan hintaan.
Kuuluvuudessa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, aina olen saanut kiinni kaikki joita olen tavoitellut.
Telefinlandin naurettava kaveriporukka saa nauttia pari kuukautta, lähes yhtä edullisista puheluista kuudelle, kuin danalla niin monelle ystäville, kuin kukin omistaa ja ei mitään määräaikaa.
Dna on oikea liittymä niille joilla on ystäviä ja rakkaita ihmisiä:) - tirppa
laskeppa tämä kirjoitti:
No katsotaanpa riittäisikö minulle tai molille 6
kaverisoittoa:
Kolmella sisarella dna, lapsillani(2) dna, exällä dna, ystävättärelläni dna, noin kymmennellä lähitutulla tai sukulaisella myös dna. Monessa virastossa myös dna.
Soittelen heille kaikille alle puolen sentin minutti ja jos jaksaisin, saisin naputella 1500 tekstaria samaan hintaan.
Kuuluvuudessa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, aina olen saanut kiinni kaikki joita olen tavoitellut.
Telefinlandin naurettava kaveriporukka saa nauttia pari kuukautta, lähes yhtä edullisista puheluista kuudelle, kuin danalla niin monelle ystäville, kuin kukin omistaa ja ei mitään määräaikaa.
Dna on oikea liittymä niille joilla on ystäviä ja rakkaita ihmisiä:)ehkä sinulle se 6 ei riitä, mutta monelle muulle riittää.
typeryyden huipentuma pinistä jostain dna-tf-eroista.
KETÄÄN EI KIINNOSTA.
minusta tuo 2 sentin tf-kampanja on loistava. ja samaa mieltä ovat varmaan useimmat kaverisoiton omistavista ihmisistä. - mut ole onnellinen
tirppa kirjoitti:
ehkä sinulle se 6 ei riitä, mutta monelle muulle riittää.
typeryyden huipentuma pinistä jostain dna-tf-eroista.
KETÄÄN EI KIINNOSTA.
minusta tuo 2 sentin tf-kampanja on loistava. ja samaa mieltä ovat varmaan useimmat kaverisoiton omistavista ihmisistä.Nauti nyt pari kuukautta niistä 2 sentin puheluista
kuuteen numeroon, mut älä ihmettele meitä dna:n käyttäjiä, kun nautitaan 0,0029-2sentin puheluista jatkuvasti ja kaveripiiri on todella laaja, käytännössä ääretön:) - koville
mut ole onnellinen kirjoitti:
Nauti nyt pari kuukautta niistä 2 sentin puheluista
kuuteen numeroon, mut älä ihmettele meitä dna:n käyttäjiä, kun nautitaan 0,0029-2sentin puheluista jatkuvasti ja kaveripiiri on todella laaja, käytännössä ääretön:)vain dena-dena, ei kiinnosta. Tf ja sonera edullisimmat, varsinkin silloin jos ne molemmat kuin minulla. Dena on pikkuisen jenggin sisäpiiriliittymä, kallista jälkeä muihin liittymiin.
- kaikkiin vaihtoehtoihin
koville kirjoitti:
vain dena-dena, ei kiinnosta. Tf ja sonera edullisimmat, varsinkin silloin jos ne molemmat kuin minulla. Dena on pikkuisen jenggin sisäpiiriliittymä, kallista jälkeä muihin liittymiin.
Mikäli on tärkeää soittaa mihin vain operaattoriin satunnaisest, silloinkin dna tarjoaa edulliset vaihtoehdot onnin ja ilonan.
Muuten muistin virkistämiseksi, kuka se toi ne 0,069 hinnat kaikkiin liittymiin soitettaessa, se oli dna ja onni. Muut ovat jo pari vuotta vain yrittäneet seurata hinnoittelussa danaa, verkon sisäisiin ne eivät ole edes löytäneet lähellekkään yhtä edullisia vaihtoehtoja. - koville
kaikkiin vaihtoehtoihin kirjoitti:
Mikäli on tärkeää soittaa mihin vain operaattoriin satunnaisest, silloinkin dna tarjoaa edulliset vaihtoehdot onnin ja ilonan.
Muuten muistin virkistämiseksi, kuka se toi ne 0,069 hinnat kaikkiin liittymiin soitettaessa, se oli dna ja onni. Muut ovat jo pari vuotta vain yrittäneet seurata hinnoittelussa danaa, verkon sisäisiin ne eivät ole edes löytäneet lähellekkään yhtä edullisia vaihtoehtoja.tuollaiset samankaltaiset liitymät löytyvät myös muilta operaattoreilta, ja vieläpä samoilla hinnoilla tai jopa vielä edullisemmin. Esimerkiksi cupio hakkaa kirkkaasti hinnoillaan denapelle hinnat. Esim. puhelut kaikkiin suuntiin 0,065 ja kk/65 centtiä ja kuuluvuus parempi kuin denalla. Soneralla kirkkaasti paremmat tarjoukset ja edut kuin denalla, kuuluvuudesta ei nyt tarvitse edes keskustella, eihän dena pelaa edes ydinkeskostoissa kun ihmisten pitää mennä puhumaan parvekkeelle. Sieläpä puhelette talvella -25 asteen pakkasessa täyteen ne teideän 1500 sisäpiiriminuuttianne.
- kovaa tosiaan
koville kirjoitti:
tuollaiset samankaltaiset liitymät löytyvät myös muilta operaattoreilta, ja vieläpä samoilla hinnoilla tai jopa vielä edullisemmin. Esimerkiksi cupio hakkaa kirkkaasti hinnoillaan denapelle hinnat. Esim. puhelut kaikkiin suuntiin 0,065 ja kk/65 centtiä ja kuuluvuus parempi kuin denalla. Soneralla kirkkaasti paremmat tarjoukset ja edut kuin denalla, kuuluvuudesta ei nyt tarvitse edes keskustella, eihän dena pelaa edes ydinkeskostoissa kun ihmisten pitää mennä puhumaan parvekkeelle. Sieläpä puhelette talvella -25 asteen pakkasessa täyteen ne teideän 1500 sisäpiiriminuuttianne.
Vai hakkaa cubio kirkkaasti, no hakkaa toki, kaikki telefinlandin, saunalahden, kolumbuksen myös ja peräti yhdellä sentillä, mutta silti sitä ei kukaan halua, miksiköhän:)
Dna kuuluu hyvin kunnossa olevalla 2-taajuuspuhelimella ja sillä siistä, itsekkin olen tosin ulkona joutunut puhumaan, mutta vain silloin, kun olen ollut lenkilä tai muuten ulkoilemassa:)) - koville
kovaa tosiaan kirjoitti:
Vai hakkaa cubio kirkkaasti, no hakkaa toki, kaikki telefinlandin, saunalahden, kolumbuksen myös ja peräti yhdellä sentillä, mutta silti sitä ei kukaan halua, miksiköhän:)
Dna kuuluu hyvin kunnossa olevalla 2-taajuuspuhelimella ja sillä siistä, itsekkin olen tosin ulkona joutunut puhumaan, mutta vain silloin, kun olen ollut lenkilä tai muuten ulkoilemassa:))kyllähän taas jutun paiskasit, vaikka kuinka olis puhelin kunnos dena ei kuulu. Paranee päivä päivältä nuo teiden denalaisten kuuluvuusjutut, nyt se jo puhelinten vika erityisesti nokialaisten, kun on sinkku kasees. Postasit sitten tämän saman valheen nokialaisista joka osastolle, kuinkahan se on mahdollista että kaikki rikkinäiset nokian puhelimet ovat juuri denalaisilla, peräti 680000 tuhatta puhelinta. Ja kuinka ollakkaan, toinen taajuus pimeänä. Sellaista vikaa ei kyllä löydy nokialaisista. Voisit jo tajuta, että verkko on finnetillä nolo.
- elmä on kovaakin
koville kirjoitti:
kyllähän taas jutun paiskasit, vaikka kuinka olis puhelin kunnos dena ei kuulu. Paranee päivä päivältä nuo teiden denalaisten kuuluvuusjutut, nyt se jo puhelinten vika erityisesti nokialaisten, kun on sinkku kasees. Postasit sitten tämän saman valheen nokialaisista joka osastolle, kuinkahan se on mahdollista että kaikki rikkinäiset nokian puhelimet ovat juuri denalaisilla, peräti 680000 tuhatta puhelinta. Ja kuinka ollakkaan, toinen taajuus pimeänä. Sellaista vikaa ei kyllä löydy nokialaisista. Voisit jo tajuta, että verkko on finnetillä nolo.
Minulla on ollut käytössä nokian 3110, 3330 3410 ja dna alusta lähtien eli pian 5 vuotta.
Ei ole ongelmia kuuluvuudessa, palveluissa ei hinnoissa, joten toivottavasti vielä seuraavatkin 5 vuotta jatkuu samalla tavalla.
Vakiomarotonhelmiaarre, siinä mun dna polut tähän saakka - isäntä
elmä on kovaakin kirjoitti:
Minulla on ollut käytössä nokian 3110, 3330 3410 ja dna alusta lähtien eli pian 5 vuotta.
Ei ole ongelmia kuuluvuudessa, palveluissa ei hinnoissa, joten toivottavasti vielä seuraavatkin 5 vuotta jatkuu samalla tavalla.
Vakiomarotonhelmiaarre, siinä mun dna polut tähän saakkamulla ollut sonera niin kauan kuin soneraa on myyty, sen aloitushetkestä alkaen. Tultu toimeen yhdellä liitymällä ja tullaan edelleen jatkossakin. Ei ole tarvetta vaihdella liittymiä joka päivä.
- että löytyy
isäntä kirjoitti:
mulla ollut sonera niin kauan kuin soneraa on myyty, sen aloitushetkestä alkaen. Tultu toimeen yhdellä liitymällä ja tullaan edelleen jatkossakin. Ei ole tarvetta vaihdella liittymiä joka päivä.
Sellainen mies, joka kiltisti maksaa ylihintaa ja nän vähän muidenkin laskuja.
Jatka samaan malliin - isäntä
että löytyy kirjoitti:
Sellainen mies, joka kiltisti maksaa ylihintaa ja nän vähän muidenkin laskuja.
Jatka samaan malliinkel on rahaa ja hyvinvointia, on myös kuuluvat yhteydet. Ja näin se pisnes pyörii, kuin toisilla nöyryytetyillä.
- Eifelsückt
isäntä kirjoitti:
kel on rahaa ja hyvinvointia, on myös kuuluvat yhteydet. Ja näin se pisnes pyörii, kuin toisilla nöyryytetyillä.
Ja vittu pää täyteen ja läjä ruumiita...
- Mika0800
koville kirjoitti:
kyllähän taas jutun paiskasit, vaikka kuinka olis puhelin kunnos dena ei kuulu. Paranee päivä päivältä nuo teiden denalaisten kuuluvuusjutut, nyt se jo puhelinten vika erityisesti nokialaisten, kun on sinkku kasees. Postasit sitten tämän saman valheen nokialaisista joka osastolle, kuinkahan se on mahdollista että kaikki rikkinäiset nokian puhelimet ovat juuri denalaisilla, peräti 680000 tuhatta puhelinta. Ja kuinka ollakkaan, toinen taajuus pimeänä. Sellaista vikaa ei kyllä löydy nokialaisista. Voisit jo tajuta, että verkko on finnetillä nolo.
"kuinkahan se on mahdollista että kaikki rikkinäiset nokian puhelimet ovat juuri denalaisilla, peräti 680000 tuhatta puhelinta. Ja kuinka ollakkaan, toinen taajuus pimeänä. Sellaista vikaa ei kyllä löydy nokialaisista."
1. Monissa nokialaisissa on tosiaan ollut sellaista vikaa, että 1800 MHz radio-osan kuuluvuus on luvattoman heikko. Ja puhelintaan liikaa kolhimalla tai pudottelemalla saa jopa Ericssoninkin hajoamaan tuolla tavoin, olkoonkin, että muovikuoriseen Nokiaan verrattuna magnesiumkuorinen Ericsson kestää enemmän kolhuja ehjänä, mutta kyllä liian rajulla kolhimisella Ericssoninkin saa hajalle.
2. Sellaisella 2-taajuuspuhelimella, jossa on 1800 MHz radio-osa viallinen, voi mainiosti puhua Elisan ja Soneran verkoissa. Johtuu siitä, että kun tukiasema huomaa kehnon kuuluvuuden 1800 MHz:lla, se komentaa puhelimen välittömästi 900 MHz taajuusalueelle, ja tämä tapahtuu niin nopeasti, ettei käyttäjä ehdi huomata, että mitään vikaa olisikaan. Eli varmasti monella Elisa/Sonera -asiakkaalla myös on viallinen puhelin, mutta hei eivät huomaa ongelmaa, koska tukiasemien toiminta peittää ongelman asiakkaan näkyvistä.
3. dna:lla on esim. Helsingissä pelkästään 1800 MHz tukiasemia. Näinollen, kun tuollaista 1800 MHz radio-osaltaan viallista puhelinta yritetään käyttää dna:n verkossa, ei mikään ihme, ettei kuulu kunnolla. Itsellänikin on yksi Ericsson SH888, joka on pudonnut liian monta kertaa, ja viimeisen kerran pudotessaan osui suoraan antenni edellä lattiaan, seurauksena juurikin hajonnut 1800 MHz radio-osa. Nyt toimii Elisa/Sonera -liittymillä hyvin, mutta dna:n liittymällä joko ei löydä kenttää, tai aluksi löytää, mutta kenttä katoaa yritettäessä soittaa tai vastaanottaa puhelua. Samassa paikassa yhdistelmä ehjä Ericsson R320s dna toimii mainiosti.
Turha siis syyttää operaattoria viallisen puhelimen aiheuttamista kuuluvuusongelmista.
Noita 1800 MHz viallisia on eniten Nokian puhelimissa, mutta esim. juuri kovien iskujen seurauksena, kyllä muunkinmerkkisen puhelimen hajalle saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818