Tarkoitus olisi rakentaa Mönkijän tukkikäryyn pieni nostin. Mistä saisi ostettua tämän kokoluokan tarvikeita kouran kääntäjän.Onhan niitä valmiitakin mutta hintaa on
Nostin Mönkijään
7
7869
Vastaukset
- Itse tehnyt
Rakensin oman mönkijäni kärryyn hydraulikuormaajan viime keväänä.
Kourankääntäjän ostin nettikaupasta Ruotsista,sain huomattavasti edullisemmin kuin täältä.Oli Finn Rotorin pienin malli, paino 16 kg.
Kuormaaja toimii oikein hyvin.- Ei tietoa
KINNOSTAA. KERRO TARKEMMIN MISTÄ MUUT OSAT, MILLÄ TOIMII HYDRAULIIKKAPUMPPU, NOSTURIN MITTOJA YNNÄ MUUTA. VAIKKA WWW-OSOITTEITA MISTÄ VOISI TILATA OSIA.
- Ei tietoa
PALJONKO NOSTOLAITTEISTO TULI MAKSAMAAN ITSE TEHTYNÄ.
- Itse tehnyt
Ei tietoa kirjoitti:
PALJONKO NOSTOLAITTEISTO TULI MAKSAMAAN ITSE TEHTYNÄ.
Osat maksoivat kaikkiaan noin 2000 €.Hydrauliikka toimii siten poistin mönkkörin käsikäynnistyksen ja asensin hammashihnapyörän kampiakselin päähän ja hammaspyöräpumppuun puolet isomman pyörän jotta kierrokset ei nousisi liian korkeiksi.
Mönkijäni on Yamaha Grissly.Kuormaaja toimii hyvin tyhjäkäynnillä.Laita sähköpostisi näkyviin niin voin laittaa kuviaa kun kerkiän. - osoite
Itse tehnyt kirjoitti:
Osat maksoivat kaikkiaan noin 2000 €.Hydrauliikka toimii siten poistin mönkkörin käsikäynnistyksen ja asensin hammashihnapyörän kampiakselin päähän ja hammaspyöräpumppuun puolet isomman pyörän jotta kierrokset ei nousisi liian korkeiksi.
Mönkijäni on Yamaha Grissly.Kuormaaja toimii hyvin tyhjäkäynnillä.Laita sähköpostisi näkyviin niin voin laittaa kuviaa kun kerkiän. - markkanenmika
Itse tehnyt kirjoitti:
Mönkijäni on Yamaha Grissly.Kuormaaja toimii hyvin tyhjäkäynnillä.Laita sähköpostisi näkyviin niin voin laittaa kuviaa kun kerkiän.Hei!. Minulla on yamaha fi 550 grizzly, Kuormaaja tukkikärryyn ja mönkijään hydrauliikkaa olisi suunnitteilla. Voisitko lähettää kuvia sähköpostiini. [email protected]
- dfgh
eikös metsä säämänen mainosta lehdissä tuon kokoluokan kalustoa. (tuo maahan vimekkiä ja alstoria)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454