Onko kokemuksia?
Meillä on asunnon myynti edessä ja tuo vanha halltex katto näyttää vähän kulahtaneelta.
Olemme miettineet uuden katon laittoa, mutta nyt tuli mieleen, että jos uusi asukas haluaakin muuta ja siinä menee kaikki vaiva ihan hukkaan. Miten tuon halltexin maalaaminen onnistuu?
Kiitos avusta jo näin etukäteen.
Cariad
Halltexin maalaaminen
Cariad
2
1342
Vastaukset
- vaikeutta ole
halteksikattoja tietysti voi olla monenlaisilla pinnoilla ja erilaisia levymalleja,meillä on maalattu arviolta 30v 4krt haltexskatot "mattapinta" raot,reunat penselillä sit telalla.
- homma
Normaali sisäkattomaali on parasta. Se on melko ohutta, joten jos katto on kovin kellastunut, maalia voi mennä useita kerroksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984