miks täytyis mennä mettään, jotta "oppis" luonnonuskontoa?
ohan metäs ihan kivaa joskus käydä mut ei siellä tartte koko ajan istuu, vai mitä? on se vaan outoo jos "luonnonuskovaiset" pystyy harjottaa uskontoaan vaan ulkona ja neljän seinän sisäs ne onkin sitten ihan omillaan. Kyl meikä pystyy ainaki uskomaan ja harjottaan uskontoa oli sitten olohuonees taikka rannal.
vainko metäs?
8
697
Vastaukset
- Korppi
>>"miks täytyis mennä mettään, jotta "oppis" luonnonuskontoa?"
- jonttu
Jaa-a. Minua eivät metsät (enää) suuremmin kiehdo. Tuli juostua kertaalleen yhdestä Naantalin metsästä löytyneestä talon rähjästä ulos niin maan perkeleesti kun kirjaimellisesti "joku" kävi kimppuun, enkä edes nähnyt mikä se oli. Ainakaan se ei pitänyt tunkeilijasta ja ihminen se ei ollut, ei ainakaan elävä.
Ei ollut kivaa hypätä lasin läpi, mutta eipä ollut vaihtoehtojakaan. Ei käy antimateriolento ihan joka ilta kimppuun, toisaalta eipä tule koluttua metsissäkään joka ilta.
Saa mennä kokeilemaan vapaasti Naantalin autiotalolle miltä tuntuu kun antimateria käy iholle. Minä en toiste tunge nenääni sinne.- jonttu
Astrada kirjoitti:
mielenkiintoiselta talolta, missä päin naatalia se löytyy?
Tiedät varmaan missä sijaitsee se iso sähkölinja joka tulee naantalista kohti Raisiota metsää pitkin. Tiedät myöskin varmaan missä Raision kukkatalot ja toisaalta Raision tehdas sijaitevat? Autiotalo löytyy kukkataloilta pari kilsaa eteenpäin kohti naantalia, mutta ei suinkaan tietä myöten vaan nimenomaan metsään kohti sähkölinjan tolppia. Sinne vie polku. Raision tehtaat ovat koko ajan suht lähellä, joten niiden valot ovat hyvä tapa suunnistaa pois talolta myös yön pimeydessä.
Talo on valkoinen kaksi kerroksinen omakotitalo ja osin palanut seinien osalta. Nököttää yksinään ryteikössä keskellä ei mitään noin käytännössä.
Se iso peltoaukea Kuuan vuoren ja metsäalueen lähellä on sekin suht lähellä. Täysin tarkkaan en osaa talon sijaintia selostaa, se pitäisi näyttää kartalta.
lukemaan muiden vastauksia.. Mutta mistä ihmeestä niin olet saanut kuulla että luonnonuskovaisten pitäisi kokoajan olla vain metsässä (siis silloin kun harjoittavat uskoaan), ettei neljän seinän sisällä.
Metsissä luonnonläheisyys voi kyllä tuntua lähemmältä..
Etsipäs kuule lisää tietoa niin ehkä tiedät sen jälkeen asioista enemmän..- charybdis
tarkotin sit et joittenki kohalla se on nii et luonnos ollaa nii uskovaisii ja sitten kun sisäl päästää ni ei osata yhtään mittää. siis iha ku joillaki olis sellane katkasin jol wiccan saa pois päält sillo ku itelle sopii eikä sisäl sit _osata_ tehä mittää. onks se ny yks sama mis sitä rituaalii tekee??
ps varis saitko mun meilin?? charybdis kirjoitti:
tarkotin sit et joittenki kohalla se on nii et luonnos ollaa nii uskovaisii ja sitten kun sisäl päästää ni ei osata yhtään mittää. siis iha ku joillaki olis sellane katkasin jol wiccan saa pois päält sillo ku itelle sopii eikä sisäl sit _osata_ tehä mittää. onks se ny yks sama mis sitä rituaalii tekee??
ps varis saitko mun meilin??Joidenkin kohdalla asia kyllä voi olla niin, mutta itse en sellaista "pois päältä" nappia omista. Ei sen puoleen, etten sellasta kyllä tarvitsekaan. :)
Luonnossahan saattaa tuntea itsensä läheisemmäksi uskontonsa kanssa, joten siellä myös rituaalien tekeminen saattaa olla helpompaa..siis vapauttavampaa tai jotain..- Shadow
charybdis kirjoitti:
ps varis saitko mun meilin??Täh, ei minussa ainakaan mitään nappeja ole...ainakaan sellaisia joista wiccan saa pois päältä...
Luonnossa on kivointa tehdä rituaaleja tai ylipäätään liikuskella. Mutta onnistuu tuo rituskointi ja wiccailu ihan sisällä olohuoneessakin.
*raapii yhä päätään ja pohtii miten elämäntavan ja uskonnon voisi saada pois pältä menemällä sisätilaan*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559