Osaisko joku kertoa mitä merkonomi tekee? Millasta on opisklu merkonomiksi? onko paljon matematiikkaa? Ja saako merkonomit loppupeleissä hyvää palkkaa? Ja onko merkonomi koulutukseen vaikea päästä?
Kiitos vastanneille!
Merkonomi?
3
1361
Vastaukset
- Merkonomi
Hei,
ei ole paljon matikkaa jos valitset linjaksi markkinoinnin. Itse olen toiminut mm. markkinointisuunnittelijana ja toimistotyössä.
Monet linjaltani valmistuneet toimivat myös myyntitehtävissä. Palkka vaihtelee 1400-3200 e/kk, riippuu työpaikasta ja työtehtävästä.
Ei ole vaikea päästä jos haet useampaan, eiköhän joku tärppää!- ...
vähän itsestäkin ja opiskelu haluista. täällä päin mis ite asun ei merkonomeil oo oikein muita hommia ku kaupan kassa, riippuu tietysti siis paljon itsestä, mihin hakee, onko valmis muuttamaan jne. yleisesti on kyl ihan hyvä idea jatkaa opintoja merkonomista eteen päin.
... kirjoitti:
vähän itsestäkin ja opiskelu haluista. täällä päin mis ite asun ei merkonomeil oo oikein muita hommia ku kaupan kassa, riippuu tietysti siis paljon itsestä, mihin hakee, onko valmis muuttamaan jne. yleisesti on kyl ihan hyvä idea jatkaa opintoja merkonomista eteen päin.
ainakin ekana vuonna!Itse valmistuin toimistopalvelut ja tietohallinto linjalta merkonomiksi nyt keväällä.Läksyjä oli vähän koska kaikki tehtävät tehtiin koulussa koneella ehkäpä kielet oli ainoa mistä läksyjä tuli.Riippuu toki vähän koulutuslinjasta minne haet eli menetkö taloushallinto,asiakaspalvelu vaiko tietohallinnon puolelle.tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255