Osaisko joku kertoa mitä merkonomi tekee? Millasta on opisklu merkonomiksi? onko paljon matematiikkaa? Ja saako merkonomit loppupeleissä hyvää palkkaa? Ja onko merkonomi koulutukseen vaikea päästä?
Kiitos vastanneille!
Merkonomi?
3
1383
Vastaukset
- Merkonomi
Hei,
ei ole paljon matikkaa jos valitset linjaksi markkinoinnin. Itse olen toiminut mm. markkinointisuunnittelijana ja toimistotyössä.
Monet linjaltani valmistuneet toimivat myös myyntitehtävissä. Palkka vaihtelee 1400-3200 e/kk, riippuu työpaikasta ja työtehtävästä.
Ei ole vaikea päästä jos haet useampaan, eiköhän joku tärppää!- ...
vähän itsestäkin ja opiskelu haluista. täällä päin mis ite asun ei merkonomeil oo oikein muita hommia ku kaupan kassa, riippuu tietysti siis paljon itsestä, mihin hakee, onko valmis muuttamaan jne. yleisesti on kyl ihan hyvä idea jatkaa opintoja merkonomista eteen päin.
... kirjoitti:
vähän itsestäkin ja opiskelu haluista. täällä päin mis ite asun ei merkonomeil oo oikein muita hommia ku kaupan kassa, riippuu tietysti siis paljon itsestä, mihin hakee, onko valmis muuttamaan jne. yleisesti on kyl ihan hyvä idea jatkaa opintoja merkonomista eteen päin.
ainakin ekana vuonna!Itse valmistuin toimistopalvelut ja tietohallinto linjalta merkonomiksi nyt keväällä.Läksyjä oli vähän koska kaikki tehtävät tehtiin koulussa koneella ehkäpä kielet oli ainoa mistä läksyjä tuli.Riippuu toki vähän koulutuslinjasta minne haet eli menetkö taloushallinto,asiakaspalvelu vaiko tietohallinnon puolelle.tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437