Mitähän tännekkin palstalle saa kirjoitella, kun viimeisin kirjoitukseni poistettiin. Luulis että palsta on vapaa erilaisille mielipiteille. Voe voe näin savolais/karjalaisena.
Voe voe teijän kaa!!!
20
817
Vastaukset
- Tänne yrittää
eräs multinikkipapparainen jatkuvasti lykätä seksiaihieita joista itse haluaa pervona keskustella,aloita jokin muu aihe tai siirry sinäkin sinne seksifoorumeille jos et muusta osaa keskustella?
- jussi
uusia aiheita joista voi keskustella. Sitä paitsi seksipalstat ei kovinkaan kiinnosta. Miksi kirjoitella nimimerkeillä. Eikö ole kanttia ilmaista itseään julkisesti.
Esitin samantapaisen kysymyksen, mutta olin sinua hieman hitaampi. Saapa nähdä miten sille käy.
Lähdetäänkö seuraavaksi testaamaan 6-kymppisten palstaa? Itseäni alkoi kiinnostaa itse aihetta enemmän ihmisten tapa reagoida ko. aiheeseen.- Voi jopa loukata
joitain herkkiä jos on runkkuaiheita jatkuvasti esillä,niille on oma palsta!
- Eihän tuo
Hajupoika sinne saa enää kirjoitella mitään,saatikka sitten seksiaiheitaan!
- jussi
minuakin ihmisten reaktiot kiinnostaa enemmän, kun itse aihe. Mutta täytyypä kehittää sitten fiksumpia juttuja jatkossa, jotka ovat hyväksyttyjä.
- Yks tyyppi
No kerropa meille kuinka usein itse runkkaat ja mikä siihen innostaa??
- Tanevaan
Toisten runkkaaminen on niin kiinnostavaa.Uusimmat tutkimukset kertovat korutonta kieltä siitä,että miesten pitäisi runkata 3-5 kertaa viikossa niin välttyisivät eturauhas syövältä,jo pelkästään tämä on minusta riittävä syy runkkaamiseen.ilman sen kummempaa kiinnostusta.
- Vapaan rakkauden
Tanevaan kirjoitti:
Toisten runkkaaminen on niin kiinnostavaa.Uusimmat tutkimukset kertovat korutonta kieltä siitä,että miesten pitäisi runkata 3-5 kertaa viikossa niin välttyisivät eturauhas syövältä,jo pelkästään tämä on minusta riittävä syy runkkaamiseen.ilman sen kummempaa kiinnostusta.
lapsena varmaan tohdit vastata;D
- Tanevaan
Vapaan rakkauden kirjoitti:
lapsena varmaan tohdit vastata;D
Kai se nyt selvisi kirjoituksestakin,tottakai jokaisella ihmisellä on erilaiset tarpeet ja olisi kohtuutonta esimerkiksi partneria kohtaan vaatia seksiä esim 4 krt.vrk jos toisen tarve on 2 krt viikossa.Toki vieraita voi käyttää mutta ei niitäkään aina jaksa lähtee kalasteleen.
- Yks tyyppi
Tanevaan kirjoitti:
Kai se nyt selvisi kirjoituksestakin,tottakai jokaisella ihmisellä on erilaiset tarpeet ja olisi kohtuutonta esimerkiksi partneria kohtaan vaatia seksiä esim 4 krt.vrk jos toisen tarve on 2 krt viikossa.Toki vieraita voi käyttää mutta ei niitäkään aina jaksa lähtee kalasteleen.
Ei oikein tunnu käyvän yksiin tarpeenne!
Yks tyyppi kirjoitti:
meinaatko että tuon asian takia pitäs jo kumppania vaihtaa? oho...no sittenhän sen vois vaihtaa muistakin pienistä syistä..otetaas esim.eri hammastahnamerkki....tykkää erillaisesta leivästä..menne nukkumaan eri aikaa..kyllä niitä syitä löytyis..jos saivarrellaan..;)
- Tanevaan
Yks tyyppi kirjoitti:
Vaihtamalla parantua? Kompromissiä joutuu tekemään aina tässä elämässä ja enpä usko että vaihtaminen välttämättä tuo ratkaisua asiaan,sillä ei kai sitä voi laittaa hakuun ,että tarvitaan 3-5 krt.pv.vai hä ja jos niin kuinka rehellisiä ihmiset siinä vaiheessa ovat?:))
- seksihulluja
Tanevaan kirjoitti:
Vaihtamalla parantua? Kompromissiä joutuu tekemään aina tässä elämässä ja enpä usko että vaihtaminen välttämättä tuo ratkaisua asiaan,sillä ei kai sitä voi laittaa hakuun ,että tarvitaan 3-5 krt.pv.vai hä ja jos niin kuinka rehellisiä ihmiset siinä vaiheessa ovat?:))
naisiakin!
- Nimismies
Poijaat jo sallaa keskustelevat kielletystä aiheesta hys hys jottei vaan kukaan saa tietää.
- Tanevaan
seksihulluja kirjoitti:
naisiakin!
Niistä, olen kerran törmännyt tällaiseen nymfo tyttöön ja rakastuin ikihyväksi niin,että meinasin jättää kaikki sen takia ja olen monta kertaa jälkeenpäin miettinyt,että minkälaista mahtaisi elämä olla tänäpäivänä,jos.
Tanevaan kirjoitti:
Niistä, olen kerran törmännyt tällaiseen nymfo tyttöön ja rakastuin ikihyväksi niin,että meinasin jättää kaikki sen takia ja olen monta kertaa jälkeenpäin miettinyt,että minkälaista mahtaisi elämä olla tänäpäivänä,jos.
kyllä sä varmaan puhki olisit...
- Tanevaan
mii-su kirjoitti:
kyllä sä varmaan puhki olisit...
Eihän sitä tässä iässä enää tarvitse kuluttaa energiaa välttämättä muuhun ,elikkä voisi hyvinkin kestää tämmöönen kääkkäkin sen höykytyksen:))
Tanevaan kirjoitti:
Eihän sitä tässä iässä enää tarvitse kuluttaa energiaa välttämättä muuhun ,elikkä voisi hyvinkin kestää tämmöönen kääkkäkin sen höykytyksen:))
tai sitten ei....;)
- Pirre*
mie ainakkii oun suana puhhuu ihan mitä vuan...puutaheineekkii..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574