Milloin Kainuuseen Wimax?
Vastaukset 6
- DoeJohn
tuo Wimax se valtakunnallinen verkko, mitä kuulemma aloitellaan pohjoisesta käsin rakentamaan vanhan NMT taajuuden varaan?
Jos on noin, niin kuinka moni uskoo sen toimivuuteen? Miten siinä estetään muutaman ahneen käyttäjän Torrent ja vastaavien leffaimuttelut täydellisen kaistasyöppöydet?
Appiukko kertoi rakentelun alkavan pohjoisesta käsin. Sai juuri ADSL:n hankittua kotiin ja jättää tuon takia WLAN tukiaseman ostamatta. Aikoo kuulemma irtisanoa ADLS:n ensi kesänä jos/kun se tulee toimintaan.
Itse uskon enemmän joulupukkiin. Toivottavasti(?) olen väärässä ...- ja joo
jos on KPO tekemässä niin ennemmin uskon joulupukkiin kuin siihen että wimax toimii joskus kunnolla.
sen verran on luottoa KPOn touhuihin. - mihkä
ja joo kirjoitti:
jos on KPO tekemässä niin ennemmin uskon joulupukkiin kuin siihen että wimax toimii joskus kunnolla.
sen verran on luottoa KPOn touhuihin.teleyritykseen voi luottaa? Kaikki tuntuvat olevan samanlaisia tumpuloita...
- onneksi
Flash OFDM -tekniikalla rakennetun valtakunnallisen verkon rakentaa Digita. Rakennus on jäissä koska toimiluvasta on tehty valituksia.
Kainuun Wimax-verkon rakentaa Kajaanin puhelinosakeyhtiö KPO, ensi vuoden loppuun mennessä.
Digitan verkko tarjoaa parhaimmillaan 1 megabittiä sekunnissa, Wimaxilla saa tulevaisuudessa koneelle jopa 8 Mb/s. - DoeJohn
onneksi kirjoitti:
Flash OFDM -tekniikalla rakennetun valtakunnallisen verkon rakentaa Digita. Rakennus on jäissä koska toimiluvasta on tehty valituksia.
Kainuun Wimax-verkon rakentaa Kajaanin puhelinosakeyhtiö KPO, ensi vuoden loppuun mennessä.
Digitan verkko tarjoaa parhaimmillaan 1 megabittiä sekunnissa, Wimaxilla saa tulevaisuudessa koneelle jopa 8 Mb/s.vastauksestasi. Selventi hyvin kysymystäni. :)
- Anonyymi
Ei koskaan koska niin vanhentunut tekniikka että!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398