Milloin Kainuuseen Wimax?
Wimax
6
948
Vastaukset
- DoeJohn
tuo Wimax se valtakunnallinen verkko, mitä kuulemma aloitellaan pohjoisesta käsin rakentamaan vanhan NMT taajuuden varaan?
Jos on noin, niin kuinka moni uskoo sen toimivuuteen? Miten siinä estetään muutaman ahneen käyttäjän Torrent ja vastaavien leffaimuttelut täydellisen kaistasyöppöydet?
Appiukko kertoi rakentelun alkavan pohjoisesta käsin. Sai juuri ADSL:n hankittua kotiin ja jättää tuon takia WLAN tukiaseman ostamatta. Aikoo kuulemma irtisanoa ADLS:n ensi kesänä jos/kun se tulee toimintaan.
Itse uskon enemmän joulupukkiin. Toivottavasti(?) olen väärässä ...- ja joo
jos on KPO tekemässä niin ennemmin uskon joulupukkiin kuin siihen että wimax toimii joskus kunnolla.
sen verran on luottoa KPOn touhuihin. - mihkä
ja joo kirjoitti:
jos on KPO tekemässä niin ennemmin uskon joulupukkiin kuin siihen että wimax toimii joskus kunnolla.
sen verran on luottoa KPOn touhuihin.teleyritykseen voi luottaa? Kaikki tuntuvat olevan samanlaisia tumpuloita...
- onneksi
Flash OFDM -tekniikalla rakennetun valtakunnallisen verkon rakentaa Digita. Rakennus on jäissä koska toimiluvasta on tehty valituksia.
Kainuun Wimax-verkon rakentaa Kajaanin puhelinosakeyhtiö KPO, ensi vuoden loppuun mennessä.
Digitan verkko tarjoaa parhaimmillaan 1 megabittiä sekunnissa, Wimaxilla saa tulevaisuudessa koneelle jopa 8 Mb/s. - DoeJohn
onneksi kirjoitti:
Flash OFDM -tekniikalla rakennetun valtakunnallisen verkon rakentaa Digita. Rakennus on jäissä koska toimiluvasta on tehty valituksia.
Kainuun Wimax-verkon rakentaa Kajaanin puhelinosakeyhtiö KPO, ensi vuoden loppuun mennessä.
Digitan verkko tarjoaa parhaimmillaan 1 megabittiä sekunnissa, Wimaxilla saa tulevaisuudessa koneelle jopa 8 Mb/s.vastauksestasi. Selventi hyvin kysymystäni. :)
- Anonyymi
Ei koskaan koska niin vanhentunut tekniikka että!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232678- 1702109
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241370- 1001356
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451139Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078