onko normaalia postimieheltä kun koirani vähän haukkuu portin takana ,niin,olen itse nähnyt postimies kaivaa kalunsa ja kusee koirani päälle.tekisinkö hänestä ilmoituksen ja kenelle.onko tämä hyvin yleistä.
kuseksiva postinkantaja
13
2468
Vastaukset
- Tepert
ellei poliisi saa miestä itseteossa kiinni(tuskin jaksaavat mokoman asian takia alkaa vahtaamaankaan).Julkipissailu sinällään on kielletty,mutta kuvaakaan et voi ottaa koska miehellä näkyy intiimit alueet ja syyllistyisit kunnianloukkaukseen. Älä päästä koiraa liian lähelle postinkantajaa (vaikka köysi?) jotta ei tarvitse jatkaa samaa menoa.
- sekin
Ei kai kuvan ottaminen ole mikään rikos, kun ei ota kuvia naapureista, joka rikkoisi kotirauhaa.
Itsensäpaljastelu on rikos kuitenkin. Samoin vihaisen koiran pito on kielettyä. Mitä jos alkaisit kouluttamaan koiraasi. Koiran pitäisi olla haukkumatta postinkantajaa. - Entero
Vai muka kunnianloukkaus. Itsehän se siinä avoimesti esittelee mitättömiä vehkeitään, ja tottakai ihminen voi omalta tontiltaan ottaa kuvan postilaatikostaan. Jos äijä osuu kuvaan, omapa on ongelmansa.
Tulee kyllä minullekin mieleen että tarvitseeko sen susipedon olla siinä postilaatikon kulmilla notkumassa...?
- kuvajatus
Laita kuva sitten portinpieleen.
- Mappe
kusti polkee, posti kusee...
Omien kokemusten perusteella postimiehiltä mikään ei ole normaalia, edes se että tekisivät työnsä kunnollisesti/tunnollisesti! Ihan noin outoja juttuja meidän jakaja ei sentään harrasta! Sotkee kyllä paikkoja muttei onneksi virtsallaan.
Ilmoita asiasta postitoimistosi jakelupäällikölle! Postinjakajan tehtävä on jakaa postia, ei kiusata koiraasi!- Jaatiska
Täyspäiväisiä lehdenjakajia tapaa nykyään tosi harvoin, tuntuu siltä että talonmiehet olisivat alkaneet jakamaan postia. Heti ilmoitus, että saadaan talkkarit pois viraapeli hommistaan ja kuseskelu eläinten päälle loppuu!!! Eläimet on jätettävä rauhaan.
- todellinen mysteeri
tämä lehdenjakaja on todellinen mysteeri.elkeet on tutut mutta ei pysty millään päättelemään yhtään kuka on kysessä?kusee salaa eläinten päälle kiikkuu salaa ja tuijottelee pimeästä ihmisten pihoille ja tekee havaintoja.nuolettiko munansa koiralla?
- Sanomalehdenjakaja
Ilmoita jakajan esimiehelle,miksei poliisillekkin.Itse tulen koirien kanssa juttuun,tunnen monet nimeltä.Olen myös antanut koiralle lehden,jota se ylpeenä kantaa.Omistaja on mukana ja näin sen antavan tessulle lehden aijemmin.Enpä ole koiria tarvinnut pelätä.klo 4 siellä liikkuu jos jonkin sortin ihmisiä,pe.iltaisin varsinkin.Henkilö on häpeäksi ammattikunnalle.
- riku
joudutko pesemään sen koirasi vai annatko haista kuselle.taidat ottaa sen viereesi yöksi.sinä se taidat olla se pervo.
- Posti Pate
Postinkantaja on toiminut täysin postin ohejesäännön mukaan, joten on turha valittaa kenellekään.
Tämä on yleinen ohjeen mukainen tapa tuoda postin tervehdys pihalla oleville koirille!- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
Jokohan olen nähnyt kaiken...
- Anonyymi
Ota kuva lähetä pomolle sähköpostina. On entinen postipate paljastelu julkisella paikalla on rikos. Tee se heti!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817