Ollaan mietitty pojalle nimeksi Ossia, mitäs mieltä muut ootte, kuulostaako pahalta?
Mitä mieltä nimestä Ossi?
13
928
Vastaukset
- kuulostaa...
Sori vaan,en ole ikinä tykännyt siitä nimestä
- lilliputti
Ai säkin tykkäät siitä. Mun koira on Ossi.
- Mami
...ihmisiä jotka antaa lemmikeilleen ihmisten nimiä! Vois edes vähän käyttää mielikuvitusta.
- lilliputti
Mami kirjoitti:
...ihmisiä jotka antaa lemmikeilleen ihmisten nimiä! Vois edes vähän käyttää mielikuvitusta.
Onks Ossi ihmisen nimi. Meillä se oli aikanaan naapurin ruuna.
- Ossi pojalle, ei koiralle
lilliputti kirjoitti:
Onks Ossi ihmisen nimi. Meillä se oli aikanaan naapurin ruuna.
Ossi on kalenterissa!
En yhtään ihmettelisi vaikka omien lastesi nimet olisivat Musti, Rekku ja Mirri, jos kerta koiralle on laitettu ihmisen nimi;) - puhuri
Ossi pojalle, ei koiralle kirjoitti:
Ossi on kalenterissa!
En yhtään ihmettelisi vaikka omien lastesi nimet olisivat Musti, Rekku ja Mirri, jos kerta koiralle on laitettu ihmisen nimi;)on teillä kanssa riita. Mitäs sitte jos jonkun koiran nimi on Ossi. Mä olen tuntenu Heikin, Pekan, Maijan ja Assin. Kaikki koiria. Älkää nyt olko nuoret vanhemmat noin herkkänahkaisia nimien suhteen. Se on suorastaan kunnianosoitus, jos joku haluaa antaa rakkaalle lemmikilleen jonkun tämän tyyppisen nimen. Jollekin se lemmikki on vähintään yhtä rakas ja tärkeä kuin ne mukulanne teille.
- tarja2
voisipa sanoa jollain tavalla "erikoinenkin" positiivisesti,nimi tämän päivän pojalle.
- todella
kamala nimi...anteeksi vaan. Mutta mielipiteistähän ei kannata vääntää!
- outi
isäni nimi on Ossi.
Hyvä nimi on!
- oskua
Tunnen kaksi Ossia, toinen 15 v. ja toinen 2 v.
Ihan käypä nimi!
Mitens olis kaksiosainen, väliviivalla varustettu tyyliin Ossi-Pekko, Saku-Ossi tms. - annakka
minusta ossi on ihan hyvä nimi.
- Gil
kuulosta - päivastoin! Oikein hieno nimi! :)
Myös Ossian on suosikkejani. ihan hyvä ja järkevä nimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402