Ollaan mietitty pojalle nimeksi Ossia, mitäs mieltä muut ootte, kuulostaako pahalta?
Mitä mieltä nimestä Ossi?
13
887
Vastaukset
- kuulostaa...
Sori vaan,en ole ikinä tykännyt siitä nimestä
- lilliputti
Ai säkin tykkäät siitä. Mun koira on Ossi.
- Mami
...ihmisiä jotka antaa lemmikeilleen ihmisten nimiä! Vois edes vähän käyttää mielikuvitusta.
- lilliputti
Mami kirjoitti:
...ihmisiä jotka antaa lemmikeilleen ihmisten nimiä! Vois edes vähän käyttää mielikuvitusta.
Onks Ossi ihmisen nimi. Meillä se oli aikanaan naapurin ruuna.
- Ossi pojalle, ei koiralle
lilliputti kirjoitti:
Onks Ossi ihmisen nimi. Meillä se oli aikanaan naapurin ruuna.
Ossi on kalenterissa!
En yhtään ihmettelisi vaikka omien lastesi nimet olisivat Musti, Rekku ja Mirri, jos kerta koiralle on laitettu ihmisen nimi;) - puhuri
Ossi pojalle, ei koiralle kirjoitti:
Ossi on kalenterissa!
En yhtään ihmettelisi vaikka omien lastesi nimet olisivat Musti, Rekku ja Mirri, jos kerta koiralle on laitettu ihmisen nimi;)on teillä kanssa riita. Mitäs sitte jos jonkun koiran nimi on Ossi. Mä olen tuntenu Heikin, Pekan, Maijan ja Assin. Kaikki koiria. Älkää nyt olko nuoret vanhemmat noin herkkänahkaisia nimien suhteen. Se on suorastaan kunnianosoitus, jos joku haluaa antaa rakkaalle lemmikilleen jonkun tämän tyyppisen nimen. Jollekin se lemmikki on vähintään yhtä rakas ja tärkeä kuin ne mukulanne teille.
- tarja2
voisipa sanoa jollain tavalla "erikoinenkin" positiivisesti,nimi tämän päivän pojalle.
- todella
kamala nimi...anteeksi vaan. Mutta mielipiteistähän ei kannata vääntää!
- outi
isäni nimi on Ossi.
Hyvä nimi on!
- oskua
Tunnen kaksi Ossia, toinen 15 v. ja toinen 2 v.
Ihan käypä nimi!
Mitens olis kaksiosainen, väliviivalla varustettu tyyliin Ossi-Pekko, Saku-Ossi tms. - annakka
minusta ossi on ihan hyvä nimi.
- Gil
kuulosta - päivastoin! Oikein hieno nimi! :)
Myös Ossian on suosikkejani. ihan hyvä ja järkevä nimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925552Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j673037Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.612006Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3091981- 471636
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441417Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409