Marssitehtävä

Antti kävi äsken saamassa ohjeet päivätehtävään. Tehtävä on "siirtymämarssi" jossa marssitaan muodossa viiden kilometrin matka kioskilta leiriin. Kilpailijat saavat askelmittarit joita eivät saa katsoa, vaan heidän pitää itse arvioida matka. Perillä pitää olla klo 21 mennessä.

Nyt tuossa pohtivat kuinka kauan menee kilometrin marssimiseen, ja kuinka pitkä terassi on jos alkaisivat sitä edes takas marssimaan.

6

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katariina-6

väliaikatiedotuksista..on sen verran nyt haipakkaa, ettei ehdi tai pysy mukana!!Hauska ulkoilmatehtävä..saavat hiukka happea paremmin,kuin AKVAARIOTALOSSA nuo nuoret:-))
      Iltapäivän jatkoa..kurkin taas, kunhan oma soppatykki pelittää....

• Nimetön

Siis hauska tehtävä tämäkin niinkuin koko "army".

• urkuri-mm

Tunnissa 3-4km, ei pitäs olla paha rasti. Yhteenputkeen vaikka 2h... Tai taukoen kanssa varulta koko ilta ;)

• armeijassa -75

aikoinaan kun minä olin armeijassa , marssivauti oli 10 min/km....eli tunnissa pitäis olla selvä kun maastokin tasainen...

• vanhus

Meillä oli aikanaan 2km/10min sukset ja täysvarustus selässä. Silloin keksittiin jo saunakävelykin, kun ei saanut käyttää suksia, mutta sauvat sai olla kädessä.

• Oivoi
        vanhus kirjoitti:

Meillä oli aikanaan 2km/10min sukset ja täysvarustus selässä. Silloin keksittiin jo saunakävelykin, kun ei saanut käyttää suksia, mutta sauvat sai olla kädessä.

Mutta meilläpä oli 4km/8min polkupyörä, sukset ja täysvarustus selässä, sauvoja ei saanut käyttää ja käsissä oli kumikengät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe