Miten mä saan snorlaxin pois? Mulla on leaf green.
Auttakaa!
Arttu
5
337
Vastaukset
- Murkrow
Hanki pokeflute ja käytä sitä snorlaxiin.
- superpilpopoint
... silph scope (ainakin redissä) game cornerin kellarista jonka jälkeen hanki se huilu pokemon towerista (ainakin redissä)
- Pepe
superpilpopoint kirjoitti:
... silph scope (ainakin redissä) game cornerin kellarista jonka jälkeen hanki se huilu pokemon towerista (ainakin redissä)
noinhan se menee
- dude 5a
jos joku haluaa tietää jotain niin olen ite vetänyt leaf greenin läpi ja omistan 100 charizardin kysykää ihmeessä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701118
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131098Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?75974- 98889
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90875Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33862En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va144840Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa221789Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113769- 43674