ihan helvetin turhaa paskaa! Siitä ole mitään hyötyä, hajotkaa uudet alokkaat tai menkää sivariin! intti on PERSEESTÄ!
Armeija on
12
1299
Vastaukset
- korjaa se
Pistä nimimerkiksesi "Poika 20v." Oli suhteellisen kehittymätön kommentti sulla..
(miksi vaivauduinkaan edes vastaamaan mokomaan)- väärin
Ei se ole poika...se on SIVARI
(miksi minäkin vaivauduin vastaamaan moiseen) - Simo Hovari
väärin kirjoitti:
Ei se ole poika...se on SIVARI
(miksi minäkin vaivauduin vastaamaan moiseen)sivarit on Suomen selkäranka
(miksi minä vaivaudun vastaamaan tyhmien inttipoikien vammailuun) - lekuri
Simo Hovari kirjoitti:
sivarit on Suomen selkäranka
(miksi minä vaivaudun vastaamaan tyhmien inttipoikien vammailuun)sivarit miinanraivaajia
(miksi minä vaivaudun sanomaan päivänselvän asian tyhmille sivaripojille) - sodassa
lekuri kirjoitti:
sivarit miinanraivaajia
(miksi minä vaivaudun sanomaan päivänselvän asian tyhmille sivaripojille)(miksi edes vaivauduin sanomaan päivänselvän asian tyhmille inttipojille)
sodassa kirjoitti:
(miksi edes vaivauduin sanomaan päivänselvän asian tyhmille inttipojille)
Voi vaari kun vielä eläsit niin kertosit näille sivareille miksi se armeeja on.
Menkääs itkupillit joskus juttelee veteraaneille ja kuunnelkaa minkälaist elämää ne on nuoruudessaan eläneet niin tommonen puolen/ vuoden intti koettelemus on aika lempee.- Asiaan liittyi mitenkä?
Pole87 kirjoitti:
Voi vaari kun vielä eläsit niin kertosit näille sivareille miksi se armeeja on.
Menkääs itkupillit joskus juttelee veteraaneille ja kuunnelkaa minkälaist elämää ne on nuoruudessaan eläneet niin tommonen puolen/ vuoden intti koettelemus on aika lempee.Teini
Asiaan liittyi mitenkä? kirjoitti:
Teini
No jos ne on kuollu ja kärsiny meidän nuorempien sukupolvien puolesta niin on mielestäni velvollisuus käydä se armeija.
Ja niitten kärsimyksiin nähden pieni vaiva käydä se intti.- Justjoo
Pole87 kirjoitti:
No jos ne on kuollu ja kärsiny meidän nuorempien sukupolvien puolesta niin on mielestäni velvollisuus käydä se armeija.
Ja niitten kärsimyksiin nähden pieni vaiva käydä se intti.No ei taas tätä paskaa. Tämä asia ei liity nykyisellään mitenkään armeijaan. Sivariin pitäisi saada enemmän porukkaa jotta porukka tajuaisi että armeija on nykyisellään jo vanhanaikainen Suomessa. Sinäkin ahdasmielinen voisit avartaa näkemystäsi hieman, säälin sinua raukkaa kun olet kasvatettu ahdasmielisessä perheessä.
- pole parka
Pole87 kirjoitti:
Voi vaari kun vielä eläsit niin kertosit näille sivareille miksi se armeeja on.
Menkääs itkupillit joskus juttelee veteraaneille ja kuunnelkaa minkälaist elämää ne on nuoruudessaan eläneet niin tommonen puolen/ vuoden intti koettelemus on aika lempee.Jos edes jotain tajuaisit tästä elämästä, mutta ei! olet 18vuotias(jos edes sitäkään) ja todennäköisesti oot eläny elämäs jossain landella ja kuvittelet että nykyajan armeijassa on sama meininki kuin televisiosta näkemästäsi tuntemattomasta sotilaasta.. heh koettaisit kasvaa hieman
- nahjus viäläkin
Justjoo kirjoitti:
No ei taas tätä paskaa. Tämä asia ei liity nykyisellään mitenkään armeijaan. Sivariin pitäisi saada enemmän porukkaa jotta porukka tajuaisi että armeija on nykyisellään jo vanhanaikainen Suomessa. Sinäkin ahdasmielinen voisit avartaa näkemystäsi hieman, säälin sinua raukkaa kun olet kasvatettu ahdasmielisessä perheessä.
Niin tuo kaikkiena luonteeltaan kunnioitettu armeija ja se kaikki oheitoiminta liittynee myöskin tietynlaiseen pienen ihmipolon selviytymis tarinaan ilmeisestikin? Anteeksi huono suomen kieleni. eli... minulle kävi armeijassa niin jotta, mietin siellä aikaa kulutellessani itseäni hieman tarkemmin ja (tietenkin) totesin asiain olevan niin että, minähän en ole edennyt elämässäni peruskoulua pidemmälle. Noh, sehän ei ole nuorehkolle pojan koltiaiselle mitenkään uutta. sitä kuvitteli olevansa jotain, kunnes jouti armeijaan... jatkakaa? Mun pitää mennä junaan.-
- suupaltti
saman ikänen ja samaa mieltä, välttäkää sitä paska kasa pelleilyä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542794
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 81805
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 88663
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565