Armeija on

Mies 20v.

ihan helvetin turhaa paskaa! Siitä ole mitään hyötyä, hajotkaa uudet alokkaat tai menkää sivariin! intti on PERSEESTÄ!

12

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaa se

      Pistä nimimerkiksesi "Poika 20v." Oli suhteellisen kehittymätön kommentti sulla..

      (miksi vaivauduinkaan edes vastaamaan mokomaan)

      • väärin

        Ei se ole poika...se on SIVARI
        (miksi minäkin vaivauduin vastaamaan moiseen)


      • Simo Hovari
        väärin kirjoitti:

        Ei se ole poika...se on SIVARI
        (miksi minäkin vaivauduin vastaamaan moiseen)

        sivarit on Suomen selkäranka
        (miksi minä vaivaudun vastaamaan tyhmien inttipoikien vammailuun)


      • lekuri
        Simo Hovari kirjoitti:

        sivarit on Suomen selkäranka
        (miksi minä vaivaudun vastaamaan tyhmien inttipoikien vammailuun)

        sivarit miinanraivaajia
        (miksi minä vaivaudun sanomaan päivänselvän asian tyhmille sivaripojille)


      • sodassa
        lekuri kirjoitti:

        sivarit miinanraivaajia
        (miksi minä vaivaudun sanomaan päivänselvän asian tyhmille sivaripojille)

        (miksi edes vaivauduin sanomaan päivänselvän asian tyhmille inttipojille)


      • sodassa kirjoitti:

        (miksi edes vaivauduin sanomaan päivänselvän asian tyhmille inttipojille)

        Voi vaari kun vielä eläsit niin kertosit näille sivareille miksi se armeeja on.
        Menkääs itkupillit joskus juttelee veteraaneille ja kuunnelkaa minkälaist elämää ne on nuoruudessaan eläneet niin tommonen puolen/ vuoden intti koettelemus on aika lempee.


      • Asiaan liittyi mitenkä?
        Pole87 kirjoitti:

        Voi vaari kun vielä eläsit niin kertosit näille sivareille miksi se armeeja on.
        Menkääs itkupillit joskus juttelee veteraaneille ja kuunnelkaa minkälaist elämää ne on nuoruudessaan eläneet niin tommonen puolen/ vuoden intti koettelemus on aika lempee.

        Teini


      • Asiaan liittyi mitenkä? kirjoitti:

        Teini

        No jos ne on kuollu ja kärsiny meidän nuorempien sukupolvien puolesta niin on mielestäni velvollisuus käydä se armeija.
        Ja niitten kärsimyksiin nähden pieni vaiva käydä se intti.


      • Justjoo
        Pole87 kirjoitti:

        No jos ne on kuollu ja kärsiny meidän nuorempien sukupolvien puolesta niin on mielestäni velvollisuus käydä se armeija.
        Ja niitten kärsimyksiin nähden pieni vaiva käydä se intti.

        No ei taas tätä paskaa. Tämä asia ei liity nykyisellään mitenkään armeijaan. Sivariin pitäisi saada enemmän porukkaa jotta porukka tajuaisi että armeija on nykyisellään jo vanhanaikainen Suomessa. Sinäkin ahdasmielinen voisit avartaa näkemystäsi hieman, säälin sinua raukkaa kun olet kasvatettu ahdasmielisessä perheessä.


      • pole parka
        Pole87 kirjoitti:

        Voi vaari kun vielä eläsit niin kertosit näille sivareille miksi se armeeja on.
        Menkääs itkupillit joskus juttelee veteraaneille ja kuunnelkaa minkälaist elämää ne on nuoruudessaan eläneet niin tommonen puolen/ vuoden intti koettelemus on aika lempee.

        Jos edes jotain tajuaisit tästä elämästä, mutta ei! olet 18vuotias(jos edes sitäkään) ja todennäköisesti oot eläny elämäs jossain landella ja kuvittelet että nykyajan armeijassa on sama meininki kuin televisiosta näkemästäsi tuntemattomasta sotilaasta.. heh koettaisit kasvaa hieman


      • nahjus viäläkin
        Justjoo kirjoitti:

        No ei taas tätä paskaa. Tämä asia ei liity nykyisellään mitenkään armeijaan. Sivariin pitäisi saada enemmän porukkaa jotta porukka tajuaisi että armeija on nykyisellään jo vanhanaikainen Suomessa. Sinäkin ahdasmielinen voisit avartaa näkemystäsi hieman, säälin sinua raukkaa kun olet kasvatettu ahdasmielisessä perheessä.

        Niin tuo kaikkiena luonteeltaan kunnioitettu armeija ja se kaikki oheitoiminta liittynee myöskin tietynlaiseen pienen ihmipolon selviytymis tarinaan ilmeisestikin? Anteeksi huono suomen kieleni. eli... minulle kävi armeijassa niin jotta, mietin siellä aikaa kulutellessani itseäni hieman tarkemmin ja (tietenkin) totesin asiain olevan niin että, minähän en ole edennyt elämässäni peruskoulua pidemmälle. Noh, sehän ei ole nuorehkolle pojan koltiaiselle mitenkään uutta. sitä kuvitteli olevansa jotain, kunnes jouti armeijaan... jatkakaa? Mun pitää mennä junaan.-


    • suupaltti

      saman ikänen ja samaa mieltä, välttäkää sitä paska kasa pelleilyä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2794
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      81
      805
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      88
      663
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe