on se kumma että hyvä katu piti pilata turhilla töyssyillä. Olis nekin asfaltit lyöty soidinkatuun niin siitä olis saatu tasaisempi. Ja rahat olisi mennyt hyödylliseen toimintaan...
laajankankaankatu
11
2278
Vastaukset
- kenties niihin
reikäpäisiin kaahaajiin, jotka Laajankankaankadulla terrorisoi ihmisiä aamusta iltaan, sekä öisin?
Tällä kadulla kulkee paljon pieniä lapsia kouluun, joutuen ylittämään tien vilkkaimpaan aikaan aamuisin ja tässä kadun varressa vuosia asuneena olen nähnyt joka ikinen päivä kymmeniä järjettömiä ylinopeuksia, taksit mukaanluettuna.
En käsitä minkä takia poliisilla ei ole nopeusvalvontaa täällä, olisi nimittäin helevetinmoinen sakkorysä ja kassa karttuisi, edelleen vieläkin, vaikka töyssyt on laitettu.
Näillä töyssyillä ei pienuutensa takia ole juurikaan mitään virkaa, suorastaan vain innostavat idiootteja kokeilemaan miten kosla pomppaa. Töyssyjen pitäisi olla samanlaiset kuin Lehtikankaan koulun kohdalla, jotta niistä edes vähän hyötyä olisi.
Vieläkin tässä kaahataan töyssyistä huolimatta, varsinkin isommilla autoilla, kuten eilenkin iltapäivällä sain huomata kun valkoinen Pajero oikein kiihdytti "hyppyriin".
Mikä näitä ihmisiä riivaa? Kaahataan vaikka talvi ja liukkaat kelit tulossa. Toivon joka kerta kun näen jonkun idiootin tästä ohi kaahaavan, että kun kerrankin rysähtäis johonkin tolppaan tai kerrostalon seinään, niin olisi edes yksi ääliö vähemmän kumia polttamassa. Toiveikkaana jään tätä päivää odottamaan...- Jorma!
Milloinkahan Laajankankaan kadulla on vilkasta? Olen jo vuosia ajanut sitä pitkin satunnaisesti, eri kellon aikoina, mutta yleensä koko katu on lähes tyhjä. Joskus satunnaisia koirien kusettajia jalkakäytävällä ja vastaan voi tulla ehkä pari autoa.
Luulen kadun olevan yksiä Kajaanin rauhallisimpia. Muistissani ei ole myöskään yhtään liikenneonnettomuutta tai tapaturmaa joka olisi sattunut kyseisellä kadulla.
Kaahaajia ei ole myöskään näkynyt. On todellakin aika yllättävää että kaupunki rakentaa liikennettä haittaavia töyssyjä muutaman hermoheikon luonnonrauhaa kaipaavan ihmisen takia.
Jos pelkää autoja niin paljoa että ei uskalla asua kadun varressa jossa niitä liikkuu niin kannattaisi vaihtaa asuinpaikkaa. Kaupungissa on autoja ja liikennettä, lettosuonkeskellä 10 km lähimmästä tiestä huomattavasti vähemmän. Vinkiksi vaan! - ole tainnut
Jorma! kirjoitti:
Milloinkahan Laajankankaan kadulla on vilkasta? Olen jo vuosia ajanut sitä pitkin satunnaisesti, eri kellon aikoina, mutta yleensä koko katu on lähes tyhjä. Joskus satunnaisia koirien kusettajia jalkakäytävällä ja vastaan voi tulla ehkä pari autoa.
Luulen kadun olevan yksiä Kajaanin rauhallisimpia. Muistissani ei ole myöskään yhtään liikenneonnettomuutta tai tapaturmaa joka olisi sattunut kyseisellä kadulla.
Kaahaajia ei ole myöskään näkynyt. On todellakin aika yllättävää että kaupunki rakentaa liikennettä haittaavia töyssyjä muutaman hermoheikon luonnonrauhaa kaipaavan ihmisen takia.
Jos pelkää autoja niin paljoa että ei uskalla asua kadun varressa jossa niitä liikkuu niin kannattaisi vaihtaa asuinpaikkaa. Kaupungissa on autoja ja liikennettä, lettosuonkeskellä 10 km lähimmästä tiestä huomattavasti vähemmän. Vinkiksi vaan!liikkua täällä aamuruuhkan aikaan sekä yöllä, jolloin pahimmat kaaharit on liikenteessä. Vaikka kyllähän noita tasaiseen tahtiin ohi sujahtelee pitkin päivää. Ehkäpä sinun pitäisi muuttaa asumaan tänne, niin et mututuntumalla huutelisi asiasta, josta et näköjään tiedä mitään.
Eräs paha nokkakolari oli eräänä talvena päiväkodin portin kohdalla. En muista tarkkaan vuotta, mutta 90-luvun puolella ja tuoreempi tapaus on sattunut Laajankankaankadun ja Rinnekadun risteyksessä. Nämä kummatkin tapaukset olen omin silmin nähnyt kun paikalle satuin ja tuskin nämä ainoat on.
Mikähän muuten oikeuttaa sinut haukkumaan ihmisiä hermoheikoiksi jos he haluavat kadusta rauhallisemman ja lapsilleen turvallisemman? Ilmeisesti sinulla ei jälkikasvua ole, tuskin tulee noilla älynlahjoilla koskaan olemaankaan. - Jorma!
ole tainnut kirjoitti:
liikkua täällä aamuruuhkan aikaan sekä yöllä, jolloin pahimmat kaaharit on liikenteessä. Vaikka kyllähän noita tasaiseen tahtiin ohi sujahtelee pitkin päivää. Ehkäpä sinun pitäisi muuttaa asumaan tänne, niin et mututuntumalla huutelisi asiasta, josta et näköjään tiedä mitään.
Eräs paha nokkakolari oli eräänä talvena päiväkodin portin kohdalla. En muista tarkkaan vuotta, mutta 90-luvun puolella ja tuoreempi tapaus on sattunut Laajankankaankadun ja Rinnekadun risteyksessä. Nämä kummatkin tapaukset olen omin silmin nähnyt kun paikalle satuin ja tuskin nämä ainoat on.
Mikähän muuten oikeuttaa sinut haukkumaan ihmisiä hermoheikoiksi jos he haluavat kadusta rauhallisemman ja lapsilleen turvallisemman? Ilmeisesti sinulla ei jälkikasvua ole, tuskin tulee noilla älynlahjoilla koskaan olemaankaan.Aivan, tätä minä just tarkoitin. Että ihan naapurikadulla on sattunut kolari joskus -80 luvulla. Ehkä joku muistaa vielä vanhemman tapauksen -60 luvulta kun hirvi törmäsi puuhun Laajankankaankadulla ennen kuin katua oli vielä rakennettukaan.
Hopö, höpö vaan! Olen liikkunut sen verran usein alueella että tiedän liikennemäärät. Jos kaksi kertaa päivässä on vähän vilkkaampaa kun ihmiset menevät töihin ja kouluun sekä palaavat sieltä, niin se ei ole kovin paljoa se.
Asian pointtihan on siinä että mitättömästä asiasta tehdään suuri ongelma kun lähiössä joillakin ei ole muuta tekemistä kun vahti naapureita ja puuttua heidän asioihin.
Tällä touhulla vaikeutetaan normaalien ihmisten elämää ja liikkumista. Fiksuimmat karistaa Kajaanin tomut jaloistaan ja tyhmimmät jää vahtaamaan naapureitaan ja soittelemaan poliiseille että nyt taas joku kaahasi katua ainakin 2 km ylinopeudella ja pakoputkikaan ei sillä ole kunnossa kun yörauhan desipeliraja rikkoutui 1 pykälällä. - sitten kaikkein
Jorma! kirjoitti:
Aivan, tätä minä just tarkoitin. Että ihan naapurikadulla on sattunut kolari joskus -80 luvulla. Ehkä joku muistaa vielä vanhemman tapauksen -60 luvulta kun hirvi törmäsi puuhun Laajankankaankadulla ennen kuin katua oli vielä rakennettukaan.
Hopö, höpö vaan! Olen liikkunut sen verran usein alueella että tiedän liikennemäärät. Jos kaksi kertaa päivässä on vähän vilkkaampaa kun ihmiset menevät töihin ja kouluun sekä palaavat sieltä, niin se ei ole kovin paljoa se.
Asian pointtihan on siinä että mitättömästä asiasta tehdään suuri ongelma kun lähiössä joillakin ei ole muuta tekemistä kun vahti naapureita ja puuttua heidän asioihin.
Tällä touhulla vaikeutetaan normaalien ihmisten elämää ja liikkumista. Fiksuimmat karistaa Kajaanin tomut jaloistaan ja tyhmimmät jää vahtaamaan naapureitaan ja soittelemaan poliiseille että nyt taas joku kaahasi katua ainakin 2 km ylinopeudella ja pakoputkikaan ei sillä ole kunnossa kun yörauhan desipeliraja rikkoutui 1 pykälällä.tyhmin olet kun kerran tänne olet jäänyt typeriä juttujasi kirjoittelemaan.
Mikähän se naapurikatu oli jota tarkoitit? Ratamon päiväkoti sijaitsee Laajankankaankadun varressa, jos et sitäkään idiootti tiedä. Joo tosi paljon olet täällä päin kulkenut, niinpä varmaan. Eihän sinulla ole minkäänlaista hajuakaan siitä mitä kaikkea tällä kadulla päivittäin näkee, ihan kyttäämättäkin.
Jos mielestäsi liikenneturvallisuus on MITÄTÖN asia, niin jo pelkästään se kertoo paljon ajatusmaailmastasi ja älykkyyden tasostasi, siis sen ettei sinulla älyä päässäsi ole. Mitä ilmeisimmin kuulut niihin hulluihin, muista piittaamattomiin kännissä/huumeissa hurjastelijoihin ja kaikkihan sellaisten älykkyysosamäärän tietää, pienempi kuin 3-vuotiaan kengännumero. Saunan taakse sellaiset joutaa. - Jorma!
sitten kaikkein kirjoitti:
tyhmin olet kun kerran tänne olet jäänyt typeriä juttujasi kirjoittelemaan.
Mikähän se naapurikatu oli jota tarkoitit? Ratamon päiväkoti sijaitsee Laajankankaankadun varressa, jos et sitäkään idiootti tiedä. Joo tosi paljon olet täällä päin kulkenut, niinpä varmaan. Eihän sinulla ole minkäänlaista hajuakaan siitä mitä kaikkea tällä kadulla päivittäin näkee, ihan kyttäämättäkin.
Jos mielestäsi liikenneturvallisuus on MITÄTÖN asia, niin jo pelkästään se kertoo paljon ajatusmaailmastasi ja älykkyyden tasostasi, siis sen ettei sinulla älyä päässäsi ole. Mitä ilmeisimmin kuulut niihin hulluihin, muista piittaamattomiin kännissä/huumeissa hurjastelijoihin ja kaikkihan sellaisten älykkyysosamäärän tietää, pienempi kuin 3-vuotiaan kengännumero. Saunan taakse sellaiset joutaa.Kuten olen kertonut että ajan Kajaanissa Laajankankaankatua satunnaisesti, ajatus pitää sisällään sen että en asu siellä. Tälle palstalle voi kirjoitella ihan mistä vaan. (Asia tiedoksi sinne Kajaaniin.) Joten olen nähnyt vähän muitakin katuja ja paikkakuntia kuin mitä Kajaanissa on. Ja siitä lähtee ihmetykseni miksi niinkin rauhallisen kadun liikenteestä Kajaanissa tehdään iso ongelma.
Liikenneturvallisuus on kyllä tärkeä asia mutta liikennemäärät Kajaanissa ja Laajankankaan kadulla ovat niin pieniä että täytyy olla todella hermoheikko jos kokee ne ongelmaksi.
Isommissa kaupungeissa ongelmat ovat todellisia ja autoilijat ajavat suojateistä välittämättä. Montakohan kaupunkia Suomessa on jossa autoilijat
pysähtyvät niin hyvin suojatien eteen kuin Kajaanissa? Ei todellakaan monta. Pääkaupunkiseudulla suojatienylitys on usein henkensä kaupalla urheilemista. Lapset ovat todella varassa ja kuolemantapauksiakin on sattunut.
Siksi huvittaa Laajankankaantouhu. Rauhallinen katu, liikenneonnettomuuksia on sattunut tuskin koskaan ja nyt jotkut mesuaa kaahareista ja liikenneturvallisuudesta. Liian pienet on ympyrät siellä ja pipo vielä liian tiukasti päässä. - sitten vaikka
Jorma! kirjoitti:
Kuten olen kertonut että ajan Kajaanissa Laajankankaankatua satunnaisesti, ajatus pitää sisällään sen että en asu siellä. Tälle palstalle voi kirjoitella ihan mistä vaan. (Asia tiedoksi sinne Kajaaniin.) Joten olen nähnyt vähän muitakin katuja ja paikkakuntia kuin mitä Kajaanissa on. Ja siitä lähtee ihmetykseni miksi niinkin rauhallisen kadun liikenteestä Kajaanissa tehdään iso ongelma.
Liikenneturvallisuus on kyllä tärkeä asia mutta liikennemäärät Kajaanissa ja Laajankankaan kadulla ovat niin pieniä että täytyy olla todella hermoheikko jos kokee ne ongelmaksi.
Isommissa kaupungeissa ongelmat ovat todellisia ja autoilijat ajavat suojateistä välittämättä. Montakohan kaupunkia Suomessa on jossa autoilijat
pysähtyvät niin hyvin suojatien eteen kuin Kajaanissa? Ei todellakaan monta. Pääkaupunkiseudulla suojatienylitys on usein henkensä kaupalla urheilemista. Lapset ovat todella varassa ja kuolemantapauksiakin on sattunut.
Siksi huvittaa Laajankankaantouhu. Rauhallinen katu, liikenneonnettomuuksia on sattunut tuskin koskaan ja nyt jotkut mesuaa kaahareista ja liikenneturvallisuudesta. Liian pienet on ympyrät siellä ja pipo vielä liian tiukasti päässä.niin. En enää jaksa väitellä päivänselvästä asiasta, josta tietää vain sellaiset ihmiset, jotka on paikan päällä asuneet jo vuosia ja nähneet millaista tämä touhu nykyään on.
Voitpa sitten sinäkin hyvillä mielin löysäillä oman piposi nyörejä ja olla inttämättä asioista, jotka ei ilmeisestikin toisella paikkakunnalla asuvaa edes millään tavalla hetkauta suuntaan jos toiseen.
- kovastikki
kun et enää pysty niin raivopäisenä kavereittes kans kilpaa ajamaan???!!!! HÄH!!! Ihan oikein teille idiooteille!!!!
- ne töyssyt
vituta, ku mää otan vauhtii ja hypin sit niistä.
- on kyllä
ne töyssyt kirjoitti:
vituta, ku mää otan vauhtii ja hypin sit niistä.
huomattu, idiootti!
- hiphei
Jos ne töyssyt alkaa tympimään niin vastavuoroisesti voi osallistua suosittuun "tööttää töyssyssä" kampanjaan. Se on sitten meno niin kuin tuolla eteläeuroopassa.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752