Pystyykö prosessorin tuulettimen nopeutta säätämään jonkun ohjelman avulla..?
Prossu: Intel Pentium 4 2,4ghz
Emo: Socket 478
Käyttis: Windows XP
Näyttis: ATI Radeon 9550 Secondary 256Mb
Tarkoitus on siis pienentää melutasoa, sillä tuuletin on minusta aivan liian nopealle säädetty. Lämmöt pysyvät siinä 30-40 Celsiusta.
Kiitos avusta!
Tuulettimen nopeus
7
12766
Vastaukset
- pjotr
sieltä saattaa löytyä sellainen säätö.
emolevy ja malli niin sehän selviää valmistajan sivulta. - Jam
Tolla jos tukee sun emolevyä:
http://www.almico.com/speedfan.php- EvoK_
Latasin ohjelman, mutta en osaa kyllä sillä mitään tuulettimen nopeutta muuttaa. :S
Jos osaisit vastata miten sen teen..?
Kiits! - Jam
EvoK_ kirjoitti:
Latasin ohjelman, mutta en osaa kyllä sillä mitään tuulettimen nopeutta muuttaa. :S
Jos osaisit vastata miten sen teen..?
Kiits!Joskus olen sitä käytänyt ja kyllä se mulla toimi. Mut ole varovainen että, et sammuta koko rupelinta sillä ohjelmalla. Palaa viel prossa!!
Mut en muista enään millai se meni. Eiköhän joku osaa kertoa sen toiminnan sulle.
Mun emossa on nyt emolevyn oma softa, mikä säätää rupelinta. - Jam
Jam kirjoitti:
Joskus olen sitä käytänyt ja kyllä se mulla toimi. Mut ole varovainen että, et sammuta koko rupelinta sillä ohjelmalla. Palaa viel prossa!!
Mut en muista enään millai se meni. Eiköhän joku osaa kertoa sen toiminnan sulle.
Mun emossa on nyt emolevyn oma softa, mikä säätää rupelinta.Kuka ton sun emolevyn on tehnyt, ja mikä on tarkka malli nimi???
Vois löytyä emon oikea Speed fani ohjelma - EvoK_
Jam kirjoitti:
Kuka ton sun emolevyn on tehnyt, ja mikä on tarkka malli nimi???
Vois löytyä emon oikea Speed fani ohjelmaEmolevyn tiedot: Intel Bay Field D865GBF
(6 PCI, 1 AGP, 4 DIMM, Audio, Video, LAN)
Kiitoksia jos jaksat auttaa..! - Jam
EvoK_ kirjoitti:
Emolevyn tiedot: Intel Bay Field D865GBF
(6 PCI, 1 AGP, 4 DIMM, Audio, Video, LAN)
Kiitoksia jos jaksat auttaa..!Löytyiskö tuolta jotain sopivaa ohjelmaa?
http://search2.intel.com/corporate/default.aspx?q=fan speed&spell=1&num=10&restrict=en-US&ie=utf8&oe=utf8&lr=&site=main&client=main&access=p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562821
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1511459- 721420
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251308The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m661026- 1561016
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25985