Viikonloppuna, isä oli ottanut TAAS.
Tällä kertaa vaan siksterin tai jotain, mutta kummiskin.
Taas se alko haukkumaan äitiäni huoraksi (vanhemmat eronnut, olin sillo TAAS meen isän kanssa kaksistaan iskän tykönä).
Oikein pelottaa kun se tulee puolen metrin päähän karjumaan ilkeyksiä äidistäni, tuntuu et se lyö pian tai jotain. Hän toistelee ja kyselee samoja asioita ja uhkaa hakata isäpuoleni (joka on 100x omaa isääni mukavampi) paskaksi. Mähän en oo mitään pahaa tehnyt, mut isä purkaa muhun paineitaan.
Se on suoraan sanottuna sairas!
En laske leikkiä, vaan musta tuntuu et sillä on jotain mielenterveysongelmia.
Mitä teen?
AUTTAKAA!
Pelkään isääni.
7
1655
Vastaukset
- ssffssf
En muista mitä laki tarkalleen tästä sano, mutta JOS oikein muistan sun ei oo mikään pakko tavata isääs.
Kerro äidilles isäs käytöksestä niin eiköhän se tee asialle jotain. - ^^just me^^
aattelin vaa et pitäiskö sun mennä puhuu jollain kuraattrorille jos teijän koulussa ON.. SE SAATTAA HELPOTTAA.. SE AUTTAA SUA VARMASTI JA NEUVOO SUA ET MITÄ SUN PITÄIS TEHÄ!!! TSEMPPII SULLE!!! :) :) :)
- 14v.Tyttömukula
Kaikki kaverini asuvat siellä missä isänikin ja olen omasta tahdostani viikonloput isäni luona koska äidin luo on liian pitkä matka kavereideni luota, en jaksa millään myöhään illalla laahustaa monen kilsan päähän.
Ei siinä isän luona olemisessa muuten mitään vikaa ole, muuta kun se paineiden purkaminen.
Kinkkistä, ja kuraattorille en haluaisi mennä.
Äiti meinas jo kerran evätä isän luona olemien kun kerroin mitä se pässi huutaa mulle...
- Nimetön
mikään muu ei auta koita pitaa itsestäsi hyvää huolta,ollavahva,älävälitä opettele olemaan välittämättä,se on vakeaa tiedän,kuvittele seuraavalla kerralla kun isäsi huutaa että sillä on vaaleanpunaiset pyoreät silmälasit päässä,hoet sitä itsellesi onpa sillä huutaessa hassunnäköiset silmälasit päässä.Se muutta suhtautumistasi häneen,ajattele vahvasti.Se auttaa sinua paremmin kestämään huutamiset,samaa voi kokeilla muihin ilkeisiin imisiin joiden kanssa joudut tekemisiin oma suhtautumisesi muuttuu,kestät päremmin.Kenelläkään ei ole okeutta huutaa sinulle purkaa omaa pahaaoloaan.opettaja,kaveri pomosi koita hoitaa oma koulusi vain hyvin kovasta henkisestäpaineesata huolimattaminkä isäsi aiheuttaa...tyhmyyttään..sairauttaan..kukaan ei ole täydellinen..kerro kuitenkin jollekin aina kun se on huutanut .sekin helpottaa oloa,
KATSO NIMETÖN VIESTI ISÄLLÄSI ON HASSUNNÄKÖISET VAALEANPUNAISET SILMÄLASIT PÄÄSSÄ EI OIKEUTTA HUUTAA SINULLE...LUE KOULULÄKSYT HYVIN JA KOKEISIIN
- woland
oot vaan yks angstaava paska joka tekee elämästään ylidramaattista.
- 14v. Tyttömukula
Luulempa että sä, woland, oot hemmoteltu lapsi jolla on aina ruokaa kotona ja lellivanhemmat. Että painuppa muualle aukomaan tyhjää päätäs jossa on järkeä varmaan sen verran kun kahden toisissaan kiinni olevan sormen välissä ilmaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504