Pelkään isääni.

14v. Tyttömukula

Viikonloppuna, isä oli ottanut TAAS.
Tällä kertaa vaan siksterin tai jotain, mutta kummiskin.
Taas se alko haukkumaan äitiäni huoraksi (vanhemmat eronnut, olin sillo TAAS meen isän kanssa kaksistaan iskän tykönä).
Oikein pelottaa kun se tulee puolen metrin päähän karjumaan ilkeyksiä äidistäni, tuntuu et se lyö pian tai jotain. Hän toistelee ja kyselee samoja asioita ja uhkaa hakata isäpuoleni (joka on 100x omaa isääni mukavampi) paskaksi. Mähän en oo mitään pahaa tehnyt, mut isä purkaa muhun paineitaan.
Se on suoraan sanottuna sairas!
En laske leikkiä, vaan musta tuntuu et sillä on jotain mielenterveysongelmia.

Mitä teen?
AUTTAKAA!

7

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssffssf

      En muista mitä laki tarkalleen tästä sano, mutta JOS oikein muistan sun ei oo mikään pakko tavata isääs.

      Kerro äidilles isäs käytöksestä niin eiköhän se tee asialle jotain.

    • ^^just me^^

      aattelin vaa et pitäiskö sun mennä puhuu jollain kuraattrorille jos teijän koulussa ON.. SE SAATTAA HELPOTTAA.. SE AUTTAA SUA VARMASTI JA NEUVOO SUA ET MITÄ SUN PITÄIS TEHÄ!!! TSEMPPII SULLE!!! :) :) :)

      • 14v.Tyttömukula

        Kaikki kaverini asuvat siellä missä isänikin ja olen omasta tahdostani viikonloput isäni luona koska äidin luo on liian pitkä matka kavereideni luota, en jaksa millään myöhään illalla laahustaa monen kilsan päähän.
        Ei siinä isän luona olemisessa muuten mitään vikaa ole, muuta kun se paineiden purkaminen.
        Kinkkistä, ja kuraattorille en haluaisi mennä.
        Äiti meinas jo kerran evätä isän luona olemien kun kerroin mitä se pässi huutaa mulle...


    • Nimetön

      mikään muu ei auta koita pitaa itsestäsi hyvää huolta,ollavahva,älävälitä opettele olemaan välittämättä,se on vakeaa tiedän,kuvittele seuraavalla kerralla kun isäsi huutaa että sillä on vaaleanpunaiset pyoreät silmälasit päässä,hoet sitä itsellesi onpa sillä huutaessa hassunnäköiset silmälasit päässä.Se muutta suhtautumistasi häneen,ajattele vahvasti.Se auttaa sinua paremmin kestämään huutamiset,samaa voi kokeilla muihin ilkeisiin imisiin joiden kanssa joudut tekemisiin oma suhtautumisesi muuttuu,kestät päremmin.Kenelläkään ei ole okeutta huutaa sinulle purkaa omaa pahaaoloaan.opettaja,kaveri pomosi koita hoitaa oma koulusi vain hyvin kovasta henkisestäpaineesata huolimattaminkä isäsi aiheuttaa...tyhmyyttään..sairauttaan..kukaan ei ole täydellinen..kerro kuitenkin jollekin aina kun se on huutanut .sekin helpottaa oloa,

      • KATSO NIMETÖN VIESTI ISÄLLÄSI ON HASSUNNÄKÖISET VAALEANPUNAISET SILMÄLASIT PÄÄSSÄ EI OIKEUTTA HUUTAA SINULLE...LUE KOULULÄKSYT HYVIN JA KOKEISIIN


    • woland

      oot vaan yks angstaava paska joka tekee elämästään ylidramaattista.

      • 14v. Tyttömukula

        Luulempa että sä, woland, oot hemmoteltu lapsi jolla on aina ruokaa kotona ja lellivanhemmat. Että painuppa muualle aukomaan tyhjää päätäs jossa on järkeä varmaan sen verran kun kahden toisissaan kiinni olevan sormen välissä ilmaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe