Että pupillin ympärillä kummassakin silmässä keltainen rinkula?
Siis kun on pupilli jA se värillinen silmän osa(mulla siniset) ja sen ympärillä mulla on vielä keltainen rengas.
Tunnen myös kun joku katsoo minua selkäni takaa.
Korvani siirtyyvät taakseppäin jos joku katsoo minua takanani...(niin kuin koiralla)
Olen keskustellut unessa useampana yönä peräkkäin n.kuukauden ajan tummapukuisen hengen kanssa.Se on haukkunut ja alentanut omatuntoni aivan alas.Olen nähnyt myös hahmoja huoneessani jotka kiertävät vain ja ainoastaan minun huoneessani....
Että tälläistä olisi älyttömän kiitollinen jos vastaisitte tuohon kaikkeen tai edes osaan...
Tota noin....
5
2080
Vastaukset
- Noita-Nainen
Minullakin on "rajatut silmat".;) En sitten tieda, onko se "merkki jostain"...?
Mita tuohon "vahattelevaan otukseen" tulee, olet varmastikin tekemisissa ns. "alemman tason henkien" kanssa. Todelliset suojelijahenget eivat koskaan vahattele, eivatka mollaa, vaan suojelevat ja kannustavat sinua.
Jokin sinussa on nyt "houkutellut" niita luoksesi...saatat olla tavallista herkemmalla tuulella tms...ne ehka testaavat, saisiko sinusta "otetta"...
Jos/kun niita viela ilmenee, kaske niiden yksinkertaisesti "painua helvettiin" tms...- Wolf-89
Olen nyt pikkuhiljaa pääsemässä niistä eroon....
Onneksi =)
Kiitos neuvosta.
- Wicked smile.
Hei.
Mielenkiintoisena juttuna, olen lukenut netistä, että jos on kultainen rinkula pupillin ympärillä, niin olisi vampyyri.
Taitaa tämäkin juttu perustua lähinnä roolipeleihin, mutta mainitsin sen lähinnä hauskana kuriositeettina.
Wicked smile. - tzööts
Niille hahmoille jotka kiertelevät huoneessasi kannattasi kysyä millä asioilla liikkuvat. Mikäli vastausta ei tule, vastaus on negatiivinen tai olosi on epämukava, käsket niitä postumaan.
Unessa olet todennäköisesti pääsyt astraalitasolle ja kohdannut jonkin astraalitason asukin, joka yritää tehdä olosi epämukavaksi. Ei kannata lannistua, vaan valmistautua kohtaamaan kyseinen henki.
Olisi hyvä rauhottaa mieli ja meditoida ennen nukkumaan menoa. Meditaatioissa voit valmistua kohtaamaan hengen ja osoittaa ettei haukkumisella, ole mitään vaikutusta siunuun. Tätä henkeä kannattaa ehdottomasti käskeä poistumaan tieltäsi.
Kuten Noita-Nainen sanoi olet tekemisissä alammantason hengen kanssa. Joita vastaan voi suojautua.
Voimia sinulle ja usko itseesi - Anonyymi
Jeesus ajaa tämän huonon hengen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399