Stk Loghomes

Eli Savon talo ja kalusto.Onko kukaan tilannut täältä huvilaa tai taloa.(www.stkloghomes.com)
Toiminut v.1981 lähtien.Tuntus ainakin esitteitten perusteella järkevältä toimittajalta.
Kertokaas kokemuksia?

26

13063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mokkeilija

      Sain tarjouspyyntööni sieltä aivan asiallisen vastauksen. Hieman kallis oli eli tippui tarjouskilpailusta alkumetreillä. Ihan hyvä vaikutelma firmasta kuitenkin jäi.

    • delicat

      Joku tässä viestiketjussa moitti STK Loghomesia kalliiksi ja se putosi jo alkumetreillä tarjouskisasta. Mitkä sitten ovat edullisia ja silti hyviä vaihtoehtoja

    • mökkiprojekti

      Me löysimme STK Loghomesin malleista oman pohjamme. Olemme vasta saaneet perushinnaston ja tietopaketin, mutta aiomme kyllä jatkaa keskustelua tämän toimittajan kanssa.
      Mitä tulee tuohon hintaan, niin kyllä jo perushinnastolla tämä STK Loghomes vaikutti ihan hyvältä vaihtoehdolta.
      Tarkoitus on piirtää juuri meille sopiva pohja auki ja lähettää sitten kolmelle eri valmistajalle tarjouspyynnöt..

      T. 2011 loppukesästä saunotaan uudessa mökissä!

      • miksi, miksi

        Hienoo että yritys on vielä, mutta miksi nimi on vaihdettu - mikä historia?


      • JK
        miksi, miksi kirjoitti:

        Hienoo että yritys on vielä, mutta miksi nimi on vaihdettu - mikä historia?

        STK loghomes on Savon Talo ja Kalusto Oy:n rekisteröity aputoimi nimi.
        Vuodesta 1981 toimitettu hirsimökkejä ja huviloita, vuodesta 1995 lähtien Oy muodossa.
        Kannatta kysy tarjousta, hinnat varmasti kilpailukykyiset. T: JK


      • VV
        JK kirjoitti:

        STK loghomes on Savon Talo ja Kalusto Oy:n rekisteröity aputoimi nimi.
        Vuodesta 1981 toimitettu hirsimökkejä ja huviloita, vuodesta 1995 lähtien Oy muodossa.
        Kannatta kysy tarjousta, hinnat varmasti kilpailukykyiset. T: JK

        Tilasin Janilta mökin ja tänä kesänä valmistui. Todella halpa verraten muihin ja siististi sekä tarkasti valmistettu kaikki osat. Suosittelen lämpimästi jos haluaa kerrankin hyvää ja halpaa samassa paketissa.


      • naisrakentaja
        VV kirjoitti:

        Tilasin Janilta mökin ja tänä kesänä valmistui. Todella halpa verraten muihin ja siististi sekä tarkasti valmistettu kaikki osat. Suosittelen lämpimästi jos haluaa kerrankin hyvää ja halpaa samassa paketissa.

        Tyytyväinen olen ollut ostamaani saunamökkiin: hinta ja laatu kohdallaan ja kirvesmies kiitteli puutavaran laatua. Pystytys oli helppoa ja kaikki paketissa luvattu tavara oli. Viime syksynä mökki alkoi olla valmis ja nyt on enää viimeistelyhommia vailla. Olen todella tyytyväinen malliin. Ehdottomasti onnistunut ostos. Suosittelen!


      • Hirsitalosta haaveil

        Kuinka projektinne onnistui?
        oletteko olleet tyytyväisiä talotoimittajaan kokonaisuudessaan?
        Teittekö heidän kanssaan kirjallisen sopimuksen, mitä k.o. tehdas teki? Ja, jos vastaus on kyllä tuohon kysymykseen, niin kuinka he suhtautuivat kirjallisen sopimuksen tekemiseen


      • tehty jo
        Hirsitalosta haaveil kirjoitti:

        Kuinka projektinne onnistui?
        oletteko olleet tyytyväisiä talotoimittajaan kokonaisuudessaan?
        Teittekö heidän kanssaan kirjallisen sopimuksen, mitä k.o. tehdas teki? Ja, jos vastaus on kyllä tuohon kysymykseen, niin kuinka he suhtautuivat kirjallisen sopimuksen tekemiseen

        Tilattu jo 2006 syksyllä rakensimme 2007 kesällä ja tyytyväisiä tähän asti ainakin ei valittamista ja tosiaan perusmallsta mieluinen itselleen muuteltuna isommat ikkunat kuin mallimökissä ja lisähirsikerta.

        Täydellinen Hirsiosatoimitus eli ovet ikkunat hirsiseinät ja lautatavarat ja muut puuhilpetöörit (villat ja kattohuovat reunapelteineen itse hankittavana)

        Mikä "kirjallinen sopimus" sähköpostittelulla pohjakuvien vaihtoa ja muut sopimiset tuli postissa tilaussopimus ja lasku ennakkovarauksesta ja varsinainen lasku en muista oliko 10 tai15% koko summasta ja toimituspäivästä oliko 5 tai 7pv aikaa maksaa kokosumma eli loput, homma toimi kuten pitikin ja hintaan verraten oli edullisimmasta päästä (lamellihirttä) jos olisi tarvetta mokille vielä tulevaisuudessa niin epäilisi kysyä uudestaan.


    • JP

      Tilasin jokunen vuosi sitten Kipakka-saunamökin ja tyytyväinen olen ollut. Hinta/laatu kohdallaan ja toimitukset pelasivat sovitusti... Nyt pitäisi alkaa suunnitella varsinaista mökkiä ja mitä ilmeisemmin käytän samaa toimittajaa.

    • Mökinrakentaja

      Itse tilasin mökin 2009 ja valmistui 2010...oli minun vertailussa paras hintalaatu suhde...muut huomattavasti kalliimpia. Hyvin pelasi yhteistyö, suosittelen. Savolaisten kanssa ei tuu riitoja!
      Kaitsu

    • luvista kiinni

      Tullut vertailtua mökkejä päänsäryksi asti. Sattumalta huomasin tuon Tavi 3 mökin. Hinta/laatu jo paperilla näytti hyvältä valinnalta. Kun pääsimme katsomaan yhtä heidän asennusryhmän urakoimaa mökkiä niin varmistui sekä hankintapäätös, että mikäli kerran elämässään rakentaa saunamökin niin ei kannata siihen hintaan alkaa kokeilla tee-se-itse taitojaan. Ei meinaan ole aiempaa kokemusta rakentamisesta. Itse mökki oli parempi kuin kuvissa.

      • Italialaisten virma

        nykyään Savon talo ja kalusto, stk logholmes. Kauppalehestä löytyy:
        Toimitusjohtaja Contarino Ettore Marcello

        Oma tulee Kontiolta eikä hinta ollut kummempi. Mutta jokainen päättää itse tykönään.


    • Himosaunoja

      Itse tilasin muutama vuosi sitten pystyhirrestä, hinta oli kohillaan ja nopeasti seinät pystyssä. Hyvin ollaan viihdytty ja talvellakin tarkenee.

    • HirsiHarri

      Hyvä kokemus omasta takaa mökkien suhteen. Hinta kohdallaan, eikä ollut tarvetta kyseisestä syystä edes kilpailuttaa, koska katson laadun mukaan kaikkia ostamia tuotteita.

    • Horghohrci

      Olen tilannut 2. Mökkiä kyseiseltä yritykseltä. Hinta laatu suhde ollut hyvä toimitukset ollut sitä mitä on ollut luvattu . Ensimäinen mökki 2005 toinen 2016. Toimii. Suosittelen

      • Anonyymi

        Sama juttu. Suosittelen. Rakensin 2005 teeri 2 modattu. Mökki on kun uusi vielä. Lamelli 88. T Robbe Paraisilta


    • Pahkiainen

      Olen tilannut lamellihirsipaketin ja itse se pystytettiin. Mielestäni hyvä laatu/hintasuhde. Kilpailutettiin useita toimittajia. Tehtiin ihan kunnon hirrestä. Jos jotain toimituksesta puuttui, se korjattiin asiallisesti. Olen ollut tyytyäinen.

    • Anonyymi

      Jos haluatte ostaa niistä mökki niin tutkikaa vaikka heidän liikevaihtoa. Miksi se laskee koko ajan? Minun hermot palaa sen jälkeen kun aloitin heidän kanssa yhteisproektin, ja edelleenkin !En suosittele! Eivät pitäneet aikataulua! suunnitelma meni heti pilalle kun talovalmistajaa eivät tuonnut talopaketin ajoissa, myöhästyi kahteen viikon ja rakenusmiehet olivat jo valmis aloittamaan tiettynä päivänä.. Olivat ongelmia.. Ja se on vain yksi ongelmä niistä...Siten luvattu toimitta kaikki tavarat kerralla. Ikuunat ei mahtunut ja joka päivä luvattu tulemaan.. Meni 10 päivää, mutta eivät näkynnyt. Raksat lähtevät jo huomenna pois ja ikkunat jäi asentamattomana. Tutkin Savon talo kokemuksia ja en löytynyt muita kun vain positiivisia, varmasti poistavat negatiivisia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Hyvin toimi hommat STK kanssa, iso peukku. Tehtiin omakotitalo oman mallin mukaan, toimittivat kaikki tarpeet ja jäi ylikin. Tuli hyvä ja voi suositella muillekin. Hinta ero muihin samalla toimitus sisällöllä oli viisi numeroinen.

    • Anonyymi

      Negatiiviset kommentit aika ihmeellisesti häviää täältä, taitaa olla aika hämärä firma nykyisin kokemusta on

    • Anonyymi

      Ketään ei saa puhelimesta kiinni, olemme maksaneet viime kesänä käsirahan ja tilanneet saunan, joku soitti helmikuussa ja lupaili joskus kesällä saunaa, puhui vain laskun päiväyksestä. Älkää missään nimessä ostako täältä.

      • Anonyymi

        Joo, sama homma meillä! Viikko 13 olisi toimituksen pitänyt tulla. Käsiraha maksettu mutta toimitusta ei kuulunut eikä enää saa yhteyttäkään. Rikosilmoitus pitänee laittaa vireille vaikka eipä siitä taida olla mitään hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sama homma meillä! Viikko 13 olisi toimituksen pitänyt tulla. Käsiraha maksettu mutta toimitusta ei kuulunut eikä enää saa yhteyttäkään. Rikosilmoitus pitänee laittaa vireille vaikka eipä siitä taida olla mitään hyötyä.

        Ostetiin ehtasauna kun emme jääneet enää odottelemaan, tuotiin pihalle saunavalmiina, nyt jo pari viikkoa saunottu. Suosittelut!!


      • Anonyymi

        Voi ristus sentään. Nykyään niin helppoa tarkistaa yrityksen taloustiedot ja yms. Ihan peiliin voi katsoa jos on noin idiootti, että maksaa ennakkomaksua konkurssi kypsälle firmalle. Mahdoit maksaa loppulaskunkin kun sitä ilmeisesti pyydettiin maksettavaksi? Näitä " yrityksiä " löytyy lisääkin ja vielä ehdit ennakkoja maksaa monelle. Tsemppi.


    • Anonyymi

      Ehtasauna, eli vaikeuksissa rypevä hirsituote Perhosta.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe