Minne jouduit armeejaan/Missä oot ollu?

Itse jouduin Kajaaniin Pohjan Pioneeripataljoonaan (PohPionP)
Olis kiva kuulla minne muut on joutunu tai ovot palvelleet ja mitä mielt paikasta?
Itel lähtö 8.1.07

8

2133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HSV

Itte palvelin Porin Prikaatissa Huovinrinteellä.
      Pirun hyvä ja ammattitaitoinen koulutus. Omassa yksikössäni oli hyvä henki ja positiivinen ilmapiiri. Haminan RUK oli kyllä aivan saatanasti parempi paikka, varsinkin kirves-komppaniassa. Siitä ei enää armeija paljoa parane!

• lekuri

jep se on silleen että heinäkuun paikat menivät ensimmäisille joka on vittumainen juttu nimittäin minun kunta sattuu olemaan viimeisenä siinä listassa niin me joudumme ottamaan huonommat paikat. ja toisekseen kaikki joutuu kajaaniin sillä muut on buukattu jo tukkoon. tämä systeemi kusee pahasti sillä mitä vittua minä teen sen puoli vuotta kun ei töitä ole missään tarjolla tai vuoden??!?!?!?? vittu valtiovalta osaa taas ajatella

• Itellä oli mieli Keuruulle mutta herra suuri herra oli toista mieltä ja heinäkuus oli kans tarkotus mennä mut ei pääse sanoi herra suuri herra,
        mutta onneksi aselaji on se minkä halusin.

• Pole87 kirjoitti:

Itellä oli mieli Keuruulle mutta herra suuri herra oli toista mieltä ja heinäkuus oli kans tarkotus mennä mut ei pääse sanoi herra suuri herra,
        mutta onneksi aselaji on se minkä halusin.

Oikea arvo on herra Isoherra, eikä herra suuri herra.
        Sodankylässä Jääkäriprikaatissa esikunnan eteisessä kuultua:
        Esikuntalähetti teki ilmoituksen prikaatin komentajalle:"Herra...ööööh.... isoherra! Anteeksi, en muista arvoanne. Esikunnan päivystäjänä jääkäri NN."
        Prikaatin komentaja:"Minä olen arvoltani eversti."

Oli muuten saatanan vaikeaa pitää pokkaa kun tuota vieressä kuunteli.

• Juha 83

Itte palvelin Karjalan Prikaatissa Vekaranjärvellä vuonna 2003. Kaikki vain Vekaralle, jos haluaa mennä keskelle ei mitään. IT-miehet kunniaan. Ite olen ilmatorjunnan miehiä.

• alik.opp.86

Sielä ei pidot parane: ekalla viikolla sanottiin, ettei meillä ole simputusta, se mitä te luulette simputukseksi on vain kovaa koulutusta. JOO JOO, kolme alikessuamme on jo saanut simputuksen takia pekkaa. 2 kouluttajaa on tutkinnan alla. Esim: Taisteluharjoituksessa Vuosangassa satoi niin maan perkeleesti, yksi oppilaista ei jaksanut ottaa sadevaatteita mukaan- sanottiin: "Kaikilla pitää olla yhtenevä varustus- tästä johtuen kukaan ei käytä sadetakkia" No kaikki siinä sitten kastuivat, aamulla ei saanut "tärkeän" päivän takia lähteä sairaalaan, joten kipeäksi tulleet varusmiehet joutuivat sykkimään muiden mukana.

• asdfasfd

luuletko että tuota ei esiinny muualla? :D

meillä oli _aina_ metässä yhtenevä varustus. kasvatti kai sit luonnetta tms kastua syyssateessa.. aseesta otettiin aukin alussa hihnat pois ja saatiin ne tutkintomarssin jälkeen takaisin. mereen poistuttaminen, unettomuus ja nälkä leirillä (kun ei päivisin ehtiny laittaa trangialla sapuskaa eikä yöllä saanut) oli ihan normaalia.

upinniemessä rannjv auk:ssä palvelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8720
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2529
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      40
      2330
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2327
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      193
      1802
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1797
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1660
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      28
      1112
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1106
    Aihe