Itse jouduin Kajaaniin Pohjan Pioneeripataljoonaan (PohPionP)
Olis kiva kuulla minne muut on joutunu tai ovot palvelleet ja mitä mielt paikasta?
Itel lähtö 8.1.07
Minne jouduit armeejaan/Missä oot ollu?
8
2211
Vastaukset
- HSV
Itte palvelin Porin Prikaatissa Huovinrinteellä.
Pirun hyvä ja ammattitaitoinen koulutus. Omassa yksikössäni oli hyvä henki ja positiivinen ilmapiiri. Haminan RUK oli kyllä aivan saatanasti parempi paikka, varsinkin kirves-komppaniassa. Siitä ei enää armeija paljoa parane! - lekuri
jep se on silleen että heinäkuun paikat menivät ensimmäisille joka on vittumainen juttu nimittäin minun kunta sattuu olemaan viimeisenä siinä listassa niin me joudumme ottamaan huonommat paikat. ja toisekseen kaikki joutuu kajaaniin sillä muut on buukattu jo tukkoon. tämä systeemi kusee pahasti sillä mitä vittua minä teen sen puoli vuotta kun ei töitä ole missään tarjolla tai vuoden??!?!?!?? vittu valtiovalta osaa taas ajatella
Itellä oli mieli Keuruulle mutta herra suuri herra oli toista mieltä ja heinäkuus oli kans tarkotus mennä mut ei pääse sanoi herra suuri herra,
mutta onneksi aselaji on se minkä halusin.Pole87 kirjoitti:
Itellä oli mieli Keuruulle mutta herra suuri herra oli toista mieltä ja heinäkuus oli kans tarkotus mennä mut ei pääse sanoi herra suuri herra,
mutta onneksi aselaji on se minkä halusin.Oikea arvo on herra Isoherra, eikä herra suuri herra.
Sodankylässä Jääkäriprikaatissa esikunnan eteisessä kuultua:
Esikuntalähetti teki ilmoituksen prikaatin komentajalle:"Herra...ööööh.... isoherra! Anteeksi, en muista arvoanne. Esikunnan päivystäjänä jääkäri NN."
Prikaatin komentaja:"Minä olen arvoltani eversti."
Oli muuten saatanan vaikeaa pitää pokkaa kun tuota vieressä kuunteli.
- Juha 83
Itte palvelin Karjalan Prikaatissa Vekaranjärvellä vuonna 2003. Kaikki vain Vekaralle, jos haluaa mennä keskelle ei mitään. IT-miehet kunniaan. Ite olen ilmatorjunnan miehiä.
- alik.opp.86
Sielä ei pidot parane: ekalla viikolla sanottiin, ettei meillä ole simputusta, se mitä te luulette simputukseksi on vain kovaa koulutusta. JOO JOO, kolme alikessuamme on jo saanut simputuksen takia pekkaa. 2 kouluttajaa on tutkinnan alla. Esim: Taisteluharjoituksessa Vuosangassa satoi niin maan perkeleesti, yksi oppilaista ei jaksanut ottaa sadevaatteita mukaan- sanottiin: "Kaikilla pitää olla yhtenevä varustus- tästä johtuen kukaan ei käytä sadetakkia" No kaikki siinä sitten kastuivat, aamulla ei saanut "tärkeän" päivän takia lähteä sairaalaan, joten kipeäksi tulleet varusmiehet joutuivat sykkimään muiden mukana.
- asdfasfd
luuletko että tuota ei esiinny muualla? :D
meillä oli _aina_ metässä yhtenevä varustus. kasvatti kai sit luonnetta tms kastua syyssateessa.. aseesta otettiin aukin alussa hihnat pois ja saatiin ne tutkintomarssin jälkeen takaisin. mereen poistuttaminen, unettomuus ja nälkä leirillä (kun ei päivisin ehtiny laittaa trangialla sapuskaa eikä yöllä saanut) oli ihan normaalia.
upinniemessä rannjv auk:ssä palvelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542794
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 81805
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 88663
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565