Kenellä on kokemusta edullisten metallikaiteiden tekijästä / toimittajasta. Tulisi parvekkeeseen ja portaiden kaiteeksi. Tuntuu olevan vain markkinoilla aivan kohtuuttoman hintaisia (esim Rustica 200 E / m). Olisi kiva kuulla mikä on teidän ratkaisu ollut tms.
Metallikaiteet ??
9
9331
Vastaukset
- Funtsija
Eiköhän tuollaiset tee mikä tahansa metallipaja, kunhan kertoo mitä haluaa. Määräyksistä on syytä olla perillä.
- Emily
Meillä mies itse hitsasi kaikki metallikaiteet (sisäportaat, sisäkaide, rans.parv., iso parveke) eli aika moni 'duunari' osaa hitsata pinnat ja latat kasaan eikä se käsittelykään ole vaikeaa, hionta, ruostesuojaus ja maalia päälle. Itse esimerkiksi maalasin kaikki sisäkaiteet.
Kun vain sitten löytäisit sen hitsaustaitoisen, tosiaankin kysele pienistä metallialan firmoista vaikka...Meillä materiaalit ihan peruspinnaa ja lattaa ja joka kolmas takorauta'pompula' pinna Rusticasta. - löytyy....
...jotain kaiteita, jotka voi itse asentaa.
- hsh
Myyrmäen messuilla oli juuri yksi teräs / lasikaiteen valmistaja, joka ihan vakavalla naamalla pyysi tuotteestaan lähes 400 euroa metriltä. Siis yhdeltä metriltä. Saahan sitä pyytää...
- hsh
olihan siinä vielä puinen käsijohde.
- Jape
Mainitsemasi hinta kohdallaan. Rupeappa itse rakentamaan lasi/metallikaidetta, niin huomaat halpuuden..
- hsh
Jape kirjoitti:
Mainitsemasi hinta kohdallaan. Rupeappa itse rakentamaan lasi/metallikaidetta, niin huomaat halpuuden..
ja paljon alle sen vielä rakennankin, tai rakennutan.
- BBST
Jape kirjoitti:
Jape, by the way. Todella kallis tuo 400e/m. Suomen hinnat on aivan käsittämättömät yleensäkin kaikessa kivessä ja metallissa. Todella ylihinnoiteltuja ja katteellisia. Ihan harmittaa miten halvalla ulkomailla tehdään vastaavia. Italiassa, Espanjanssa ja USA:ssa. Viime mainitussa 47 taalaa (n. 35 e/m). Että sillailailla meillä. Tilasin Rusticasta, paras laatu/hintasuhde ja on kaunis. Suosittelen.
- ^_Joni_^
Sain täältä edullisesti kaiteet mökkini laituriin.. Mukava pieni yritys :)
www.remonttikotiin.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110