Kenellä on kokemusta edullisten metallikaiteiden tekijästä / toimittajasta. Tulisi parvekkeeseen ja portaiden kaiteeksi. Tuntuu olevan vain markkinoilla aivan kohtuuttoman hintaisia (esim Rustica 200 E / m). Olisi kiva kuulla mikä on teidän ratkaisu ollut tms.
Metallikaiteet ??
9
9294
Vastaukset
- Funtsija
Eiköhän tuollaiset tee mikä tahansa metallipaja, kunhan kertoo mitä haluaa. Määräyksistä on syytä olla perillä.
- Emily
Meillä mies itse hitsasi kaikki metallikaiteet (sisäportaat, sisäkaide, rans.parv., iso parveke) eli aika moni 'duunari' osaa hitsata pinnat ja latat kasaan eikä se käsittelykään ole vaikeaa, hionta, ruostesuojaus ja maalia päälle. Itse esimerkiksi maalasin kaikki sisäkaiteet.
Kun vain sitten löytäisit sen hitsaustaitoisen, tosiaankin kysele pienistä metallialan firmoista vaikka...Meillä materiaalit ihan peruspinnaa ja lattaa ja joka kolmas takorauta'pompula' pinna Rusticasta. - löytyy....
...jotain kaiteita, jotka voi itse asentaa.
- hsh
Myyrmäen messuilla oli juuri yksi teräs / lasikaiteen valmistaja, joka ihan vakavalla naamalla pyysi tuotteestaan lähes 400 euroa metriltä. Siis yhdeltä metriltä. Saahan sitä pyytää...
- hsh
olihan siinä vielä puinen käsijohde.
- Jape
Mainitsemasi hinta kohdallaan. Rupeappa itse rakentamaan lasi/metallikaidetta, niin huomaat halpuuden..
- hsh
Jape kirjoitti:
Mainitsemasi hinta kohdallaan. Rupeappa itse rakentamaan lasi/metallikaidetta, niin huomaat halpuuden..
ja paljon alle sen vielä rakennankin, tai rakennutan.
- BBST
Jape kirjoitti:
Jape, by the way. Todella kallis tuo 400e/m. Suomen hinnat on aivan käsittämättömät yleensäkin kaikessa kivessä ja metallissa. Todella ylihinnoiteltuja ja katteellisia. Ihan harmittaa miten halvalla ulkomailla tehdään vastaavia. Italiassa, Espanjanssa ja USA:ssa. Viime mainitussa 47 taalaa (n. 35 e/m). Että sillailailla meillä. Tilasin Rusticasta, paras laatu/hintasuhde ja on kaunis. Suosittelen.
- ^_Joni_^
Sain täältä edullisesti kaiteet mökkini laituriin.. Mukava pieni yritys :)
www.remonttikotiin.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676