Olen aloittamassa tänä talvena, (kunhan lunta vaan tulee) lumilautailua.
Ja kysyisinkin snoukkailu konkareilta, että minkä kokonen lauta pitää olla? Muistan, että joku kertoi että se pitää olla /- jotain omasta pituudesta...
ELi osaisiko joku neuvoa?
lumilaudan koko
7
8637
Vastaukset
- teekoo_oulu
laudan tulisi olla noin leuan korkuudella, tai ainakin mulle niin kerrottiin intersportissa ku kävin aikoinaan ostamassa ensimmäisen lautani.
- snowdemon
kiitos neuvosta! jos vaikka tolla neuvolla, mäkin lähtisin ensimmäistä lautaa ostamaan :)
- jee
snowdemon kirjoitti:
kiitos neuvosta! jos vaikka tolla neuvolla, mäkin lähtisin ensimmäistä lautaa ostamaan :)
no se riippuu ihan minkä pitusella laudalla on sun mielestä kiva laskea mut alottelijan ei kannata ottaa mihinkää nenää asti lautaa koska lyhyemmällä laudalla on helpompi laskea
- tyttö
Muutamalla ekalla kerralla kantsii kyllä vuokrata se lauta. Saat sieltä oikeen kokosen ja oikeen kokoset kengät. Että jos et sitten innostukaan ko. lajista, niin et oo turhaan satsannu muutaman sadan euron edestä lajiin.
- lumilautamies
Ehkä sä.. jotkut muut voi tuntea itsensäö paremmin ja tietää että tykkää kyseisestä lajista..
- kiti.teela
lumilautamies kirjoitti:
Ehkä sä.. jotkut muut voi tuntea itsensäö paremmin ja tietää että tykkää kyseisestä lajista..
mun oma lauta on minua alahuuleen, niin sillä mitalla oon aina lautani ostanu :D ja jos se lauta on liian iso niin sä et oikee saa käännettyä sitä mutta jos se on taas liian pieni niin se lähtee herkästi ympäri. muista säätää ne siteet sitte sopivasti. ite tykkään lautailla sillee että jalat on aika lähekkäin. monet lautailee niin että siinä on älytön iso väli. maku asia :D
- Lodezz <33 ♥♥
Mulla sama ongelma, mutta voishan olla siihen leukaan, jos netissä niin sanotaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139