Tuli tollanen ekomaksulappu 20erkkii.
Onks tää joku huijaus-näähän pitäis hoitaa verovaroin.Onko muille tullut?
Ekomaksu
9
1099
Vastaukset
- On tullu
Otan yhteyden viranomaisiin, tuo on mielivaltainen maksu.
- kiistanalainen.
Jos tarpeeksi moni jättää sen maksamatta, tulee ryöstövoudintoimistolle entisestäänkin ruuhkaa! Menee varmaan kauan kun, ja jos maksukehoitus tulee. Ehkäpä en maksa minäkään.
- kysymysmerkkinä
mikä ihme toi on? kuka perii???
- Faxe
Ekomaksulla katetaan hyöty- ja ongelmajätehuollon sekä jätehuoltoon liittyvän hallinnon, valvonnan ja toimistopalvelujen kustannukset
Maksu peritään jätelain edellyttämän täyskatteisuuden periaatteella. Tällä tarkoitetaan sitä, ettei jätehuollon kustannuksia kateta verovaroin.- Niiiin
Siis jos saastuttaja maksaa ,niin miksi sen maksun olisi oltava joka taloudessa samansuuruinen-meitä on moneen lähtöön.
Ei tällaista maksua ennen ole tullut.Kukakohan tällaisen on määrännyt? Niiiin kirjoitti:
Siis jos saastuttaja maksaa ,niin miksi sen maksun olisi oltava joka taloudessa samansuuruinen-meitä on moneen lähtöön.
Ei tällaista maksua ennen ole tullut.Kukakohan tällaisen on määrännyt?Tämän päivän lehdessä on factat ekomaksusta...
- Tilannut
enoc kirjoitti:
Tämän päivän lehdessä on factat ekomaksusta...
Kyseistä läpyskää !!!
- laitakaupunkilainen
Niin taas tuli omakotiasukeille lisää maksuja
kaiken muun lisäksi. Roskis auto käy och mummo betala - onneksi nyt saa viedä vanhan polkupyörän
pikkupalasina niihin hienoihin "ilmaisiin" molokkeihin...Ihan käteviä ovat, mutta luulin että
verorahoilla ne olisi kustannettu?! Rahaa kyllä on enemmän kuin ennen.. käyttökohteet on vaan nykyään aika erikoiset..mutta me vaan jupistaan nurkissa tai mielellään ollaan ihan hissunkissun,
hyvää pyhäinpäivää nyt kuitenkin porvoolaiset !
Ai niin -
Kuulin että kerrostalossa asuvat lähettivät laskunsa pumerangina takaisin...? Kuinkahan käy? - new porvoo
kiittäkää vihreitä eduskunnassa........
he ovat saaneet tämän keräilykulttuurin aikaan.
muualla Euroopassa poltetaan kaikki. Tehokkaalla tavalla ja vielä hukkalämpö otetaan talteen ja lämmitetään taloja. Että näin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427