Ekomaksu

Mikä?

Tuli tollanen ekomaksulappu 20erkkii.
Onks tää joku huijaus-näähän pitäis hoitaa verovaroin.Onko muille tullut?

9

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tullu

      Otan yhteyden viranomaisiin, tuo on mielivaltainen maksu.

      • kiistanalainen.

        Jos tarpeeksi moni jättää sen maksamatta, tulee ryöstövoudintoimistolle entisestäänkin ruuhkaa! Menee varmaan kauan kun, ja jos maksukehoitus tulee. Ehkäpä en maksa minäkään.


    • kysymysmerkkinä

      mikä ihme toi on? kuka perii???

    • Faxe

      Ekomaksulla katetaan hyöty- ja ongelmajätehuollon sekä jätehuoltoon liittyvän hallinnon, valvonnan ja toimistopalvelujen kustannukset
      Maksu peritään jätelain edellyttämän täyskatteisuuden periaatteella. Tällä tarkoitetaan sitä, ettei jätehuollon kustannuksia kateta verovaroin.

      • Niiiin

        Siis jos saastuttaja maksaa ,niin miksi sen maksun olisi oltava joka taloudessa samansuuruinen-meitä on moneen lähtöön.
        Ei tällaista maksua ennen ole tullut.Kukakohan tällaisen on määrännyt?


      • Niiiin kirjoitti:

        Siis jos saastuttaja maksaa ,niin miksi sen maksun olisi oltava joka taloudessa samansuuruinen-meitä on moneen lähtöön.
        Ei tällaista maksua ennen ole tullut.Kukakohan tällaisen on määrännyt?

        Tämän päivän lehdessä on factat ekomaksusta...


      • Tilannut
        enoc kirjoitti:

        Tämän päivän lehdessä on factat ekomaksusta...

        Kyseistä läpyskää !!!


    • laitakaupunkilainen

      Niin taas tuli omakotiasukeille lisää maksuja
      kaiken muun lisäksi. Roskis auto käy och mummo betala - onneksi nyt saa viedä vanhan polkupyörän
      pikkupalasina niihin hienoihin "ilmaisiin" molokkeihin...Ihan käteviä ovat, mutta luulin että
      verorahoilla ne olisi kustannettu?! Rahaa kyllä on enemmän kuin ennen.. käyttökohteet on vaan nykyään aika erikoiset..mutta me vaan jupistaan nurkissa tai mielellään ollaan ihan hissunkissun,
      hyvää pyhäinpäivää nyt kuitenkin porvoolaiset !
      Ai niin -
      Kuulin että kerrostalossa asuvat lähettivät laskunsa pumerangina takaisin...? Kuinkahan käy?

    • new porvoo

      kiittäkää vihreitä eduskunnassa........
      he ovat saaneet tämän keräilykulttuurin aikaan.
      muualla Euroopassa poltetaan kaikki. Tehokkaalla tavalla ja vielä hukkalämpö otetaan talteen ja lämmitetään taloja. Että näin meillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe