Auton hitsaus

Juuso

Missä Jyväskylässä voi teettää autolle edullisesti pienen ruostevaurion korjaushitsauksen?

27

9583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja päätä sitten

aika samanhintasia nuo on korjaamoilla, mut jos
      tuntee jonkun tyypin, jollon monttu ja taito tehä,
      niin eiku sinne vaan.

• Maikku2

Keski-suomen Mestarihuollosta 040-739 7345
      Itse sain ainakin hyvää palvelua kohtuu hinnalla :)

• Rahastettu

Älä mene Halssilan bensiksen alakerrassa olevaan hitsaamoon.Mut yritettiin saada maksamaan työstä ihan maltaita.Keksivät vaikka mitä lisäkorjattavaa, että saisivat työtä itelleen !

• hitsari
        Rahastettu kirjoitti:

Älä mene Halssilan bensiksen alakerrassa olevaan hitsaamoon.Mut yritettiin saada maksamaan työstä ihan maltaita.Keksivät vaikka mitä lisäkorjattavaa, että saisivat työtä itelleen !

mä hitsaan edukkaasti katiskasi....

• jokin erehdys
        Rahastettu kirjoitti:

sillä ainahan minä rahastaa olen osannut.

terveisin: timppa niskanen.

• MercedesB

En tiedä onko vielä tämä ketju "voimissaan" mutta ainakin automies.net tekee...

• dusterkulkee

Eihän tästä ekasta viestistä oo kun 11vuotta mutta palokassa prospeedillä käytin oman koslani molemmat sisälokarit reijillä toisessa vähän muutakin nii satkun makso ja hyvä jälki suosittelen

• Walliuksella

Viitaniemen amiksella tikkaavat todella edullisesti.

• Reikäumpeen

Tämä viestiketju on näköjään alkanut elämään uudelleen, joten lisäilen onnistuneen hitsauskäynnin. Käytin autoani sellaisessa hiljattain avatussa yrityksessä, kuin Jyväskylän Autohitsaus Ky.
      Siellä tehtiin siistiä työtä ja hinta oli järkevä. Kuitti tuli pyytelemättä ja pois lähtiessä toivotti yrittäjä tervetulleeksi uudelleen, sekä hyviä päivänjatkoja!
      Tämmöiseen numeroon soitin ja kysyin 050 514 2460.

• Anonyymi

Joo kokemusta on kertaalleen käytin tuolla ja vika kerta! Hitsas ihan vituilleen ja laskutti 2x sovitun summan. Jouduin käyttään muualla että sain korjattua hänen mokansa.

• aina.audi

Voi voi noiden köyhien murheita, minun ei tarvitse hitsauttaa autoani sillä aina lähtee auto vaihtoon kun takuu kilometrit tulee täyteen, ei muuta kun autoliikkeeseen ja uusi alle.

• Anonyymi

Jatka sinä henkisesti jälkeenjäänyt materian palvoja pikkulasten nussimista siellä audiromun takapenkillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka sinä henkisesti jälkeenjäänyt materian palvoja pikkulasten nussimista siellä audiromun takapenkillä.

Oioioikun kateellinen avautui! Ottaako noin koville se että joillakin on varaa ostaa uusi auto!
        Ehkä mielesi muuttuisi tuosta "audinromusta" jos saisit edes kerran elämässäsi istua Audin kyydissä, Audin jolla nyt ajettu 18.000 km.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oioioikun kateellinen avautui! Ottaako noin koville se että joillakin on varaa ostaa uusi auto!
        Ehkä mielesi muuttuisi tuosta "audinromusta" jos saisit edes kerran elämässäsi istua Audin kyydissä, Audin jolla nyt ajettu 18.000 km.

Täytyy sanoa että onpa kokenut kaveri jotain uskomatonta, kun on saanut istua Audin kyydissä jolla ajettu 18.000 km. Upeeta, mahtavaa.

• Anonyymi

Ei vittu mikän urbå! 🤣 Saatko jotain henkistä tyydytystä, kun pääset suoli24:jään leijailee jollain osamaksu volkkarilla? 🤣 Itse en ainakaan edes halua ostaa uutta autoa vaikka varaa olisikin. Ne on jotenki sieluttomia paskaläjiä kaikki. Itse ajan 30v jenkillä mieluummin. Oli tossa ihan uus pakukin alla ja maksettuna, mutta möin pois hyi saatana.

• Anonyymi

Aja pylvääseen rikas Audi mies. Niin tiedät mitä kilo maksaa maksaa kun kaks kiloo maksaa maksaa,niin mitä maksaa. Rikkaalla rikkaan nuudelit yläpäässä,muttei elämä hallinnassa kun se ei ole rahapussissasi.

• Anonyymi

Voi ressukkaa , rikkaat ei yleensä leuhki !

• Anonyymi

Tänne voi kirjoittaa ihan mitä vaan , ilman mitään todenperäisyyttä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne voi kirjoittaa ihan mitä vaan , ilman mitään todenperäisyyttä!

Ne on just niitä persaukisia jotka täällä leuhkii autoillaan!

• Anonyymi

Uudenkaupungin tehtaalla suoritetaan autojen hitsausta!

• Anonyymi

Kysyin ruostesuojausta heidän nettilomakkeellaan, ei hitsaus tms. tarvetta. Tuli soitto, selittelyä, vastata sp:lla puhelimessa kerrottu otti koville. Tuli nimetön, jkseenkin merkityksetön sp vastaus 3-4:lla pyynnölläni, luttamus luvattuun, mieti sitä. Tuskin käytän po. palvelua. ;-(!

• Anonyymi

Mina kulla suojan autoasi tulla minan talli mina tekee hyvaa tuota ja ottaa huva raha.

• Anonyymi

Ei täällä autoja enää hitsailla,paaliin vaan ja uutta tilalle.
      Samoin täällä ihan hyville arava-taloille tehdään,purkuun vaan ja uutta tilalle.
      Antaisivat edes nuorille ilmaisia asuntoja sekä vähävaraisille saataisiin väkiluku kaupunkissa kasvuun.Purkutaloista ei rikastu muut kuin rakennusalan yrittäjät ja köyhät lisääntyy. Ihme Mafian annetaan häärätä.Autojen hitsauskin alkaa olla luvanvaraista,mafia katsastuksessa pitää kyllä siitä huolen,kahdenmillin väljyys
      lasinpyyhkijöissäkin tekee jo hylyn.

• Anonyymi

Uusikaupungissa on tehdas jossa robotit hitsaavat autoja. Kannattaa kysellä sieltä.

• Anonyymi

Loitusviesti loitettu uonna 2005! Ykyään i utoja itsata. Ikaflexill eltiä iinni uostereiän äälle.

• Anonyymi

Mää sanosi hitsarillen ett älä hyvä miäs kananpaskal peltei liimaile kiinne. Mää sanosi jot laita ny hyvä miäs enne vaik jeesusteipil ja maali pääl ni tulle hyvä sillai nääs ja nii hä tek.

• Anonyymi

Nussi Äitiäs-autohitsaamo on halpa roninmäessä .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1671
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      191
      1283
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe