Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sormukset, Tampereelta

Nimetön

Mistä liikeistä kannattaa mennä katsomaan kihlasormuksia?
Kultajousi?
Saukko?
O.J.Manninen?

Odotan suositteluja!

8

2571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whalberg

      Omat hankittiin Hallituskadun Wahlbergilta. Mielettömän hyvä palvelu ja taatusti laadukkaita tuotteita.

      • Aussi

        Itse kävimme nelisen viikkoa sitten Kultajousessa ostoksilla, keltakultaiset, 4 mm paksut maksoivat 99 e/kpl, kaiverrukset (käsinkaiverrukset) maksoivat yhteensä 16e = yht. 214e. Tosin tinkasimme, ja saimme koko paketin 200e.... Kaivertamiseen meni muutama viikko ja nyt ovat hyllyssä odottamassa päivämäärää 19.11. :-)


    • viestiin

      Ilmeisesti tarkoitat Suokkoa? Itse olen sitä mieltä että nimi on ruvennut maksaan, joten edullisemmin saa varmasti "samoja" tuotteita muualta.

      Wahlbergistä olen kuullut hyvää, samoin Andreassenista. Tekevät myös asiakkaan itse suunnittelemia koruja.

      • jutta

        vuosia sitten, kun suokko oli vielä kuninkaankadulla & itse tein vihkisormushankintaani olivat hinnanerot aikalaisen huimat: suokolla ihan sama tillanderin sormus maksoi 1500 mk enemmän kuin kadun toisella puolella ( josta sitten ostinkin mutta nimeä en muista ).


    • Kohta naimisiin

      Wahlbergilta mekin ja upeat ovat! Tehtiin meidän mielen mukaan, kun valmiista mallistosta ei löytyny!

      • tyttö19*

        Onko tuo Wahlberg minkä hintainen? Entä muut kaupat? Mites se kultarepo? Kun nyt on alennusmyynnit niin koskeekohan ne myös sormuksia?(kihlasormuksia)?


      • tyttö19*
        tyttö19* kirjoitti:

        Onko tuo Wahlberg minkä hintainen? Entä muut kaupat? Mites se kultarepo? Kun nyt on alennusmyynnit niin koskeekohan ne myös sormuksia?(kihlasormuksia)?

        Tänään maanantaina kävimme ostamassa sormukset Tampereen keskustasta.Kävimme Kultaropossa, sitten timanttisilla(vastapäätä kultaropoa) ja vielä Kultajousessa. Ropossa oli edullista verrattuna timanttisiin: me valitsimme kummallekin 3(vai olikos se 3.5)mm:n puolipyöreät kultaiset sormukset, maksoi yht. 120 sisältäen kaiverruksen. Timanttisilla samanlainen maksoi kappaleelta noin 100 euroa joten hintaeroa oli!Palvelu oli kaikkialla hyvää.


    • viimeviikolla

      Me teetettiin Suokolla lupaus-malliston perusteella ihan "omannäköiset", sulhaselle 5mm Laine satiinimattana ja morsiammelle pyöreämpi Aava 3,5mm leveänä 1 upotetttu kivi. Olemme todella tyytyväisiä lopputulokseen, ja parasta on että nyt sormukset todella tuntuu omilta kun on osittain itse suunnitellut. palvelu oli todella hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe