Täällä on aikaisemminkin ollut puhetta lämmöistä, mutta en löytänyt vastausta mieltäni painavaan kysymykseen.. Myöskään googlettamalla en löytänyt vastausta siihen, että jos hedelmöitys on tapahtunut, nouseeko lämpö kokoajan ennen kuukautisten alkamista? Ja missä vaiheessa lämpö lähtee laskuun, jos ei ole tärpännyt?
Mun pitäis menkkojen alkaa vajaan viikon päästä. Kolmena päivänä oon nyt mittaillut lämpöä ja päivä päivältä lämpö om korkeammalla... Tänäänkin 37,1.
Kumpa tämä olis nyt sitä... Muita oireita ei ole, mutta rinnat tuntuu "muhkeimmilta", mutta ei aroilta. Myös nännit saattavat yhtäkkiä kovettua, vaikkei ole kylmä tai mitään... Tuttua?
Peukkuja kaikille jännääjille!! :)
Lämmöistä.TAAS:)
5
7668
Vastaukset
- miisa
Mullakin lämpöä oli muutamaan otteeseen, mitatessa 37,2 ja tänä aamuna tein testin ja plussaa näytti :D
Että käy sekin oireesta, tosin joillain lämpö nousee menkkoja ennenkin..
Toivotaan että on kuitenkin raskausoireita, plussaonnea vaan sinne paljon :)- Mörkö
mulla ollu kans lämpöä jo reilun viikon verran ja nyt elellään jänniä aikoja, kp 31/28. Sehän vaan on sellanen juttu että on tosi yksilöllistä nouseeko lämpöö ja kuinka pian se laskee ennen kuin menkat pitäs alkaa. Mutta jännäillään...
- :-)
Mörkö kirjoitti:
mulla ollu kans lämpöä jo reilun viikon verran ja nyt elellään jänniä aikoja, kp 31/28. Sehän vaan on sellanen juttu että on tosi yksilöllistä nouseeko lämpöö ja kuinka pian se laskee ennen kuin menkat pitäs alkaa. Mutta jännäillään...
En ole ihan varma, mutta eikös lämpöjen pitäisi nousta oviksen aikoihin? Jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut niin laskee kai aika pian?
Mulla vaan ei näytä nousevan oikeastaan ollenkaan. Mutta sen olen näistä asioista oppinut, että kovin on yksilöllistä tämäkin, kuten moni muu asia ihmisen fysiikassa. - ...
:-) kirjoitti:
En ole ihan varma, mutta eikös lämpöjen pitäisi nousta oviksen aikoihin? Jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut niin laskee kai aika pian?
Mulla vaan ei näytä nousevan oikeastaan ollenkaan. Mutta sen olen näistä asioista oppinut, että kovin on yksilöllistä tämäkin, kuten moni muu asia ihmisen fysiikassa.lämmöt nousee ovulaation jälkeen ja pysyy ylhäällä jos ovis siis tapahtuu. Jos ovista ei tapahdu, lammöt ei nouse ollenkaan vaan yleensä sahaavat edes takaisin. Vähän ennen kuukautisia lämmöt taas laskevat jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut. Jos taas hedelmöitys on tapahtunut, lämmöt pysyvät ylhäällä, eivätkä laske.
- jweoir
4 päivää ennen kuin kuukautiset alkoivat mittasin sattumalta lämpöjä joka oli 37,1-37,5. Hain sitten kanssa tietoa netistä, merkkaako lämpö mitään - jos vaikka olisinkin raskaana. Olin aivan satavarma, että nyt on varmaan tärpännyt, kun lämmötkin oli noin korkeella. Sitten...kaksi päivää ennen kuukautisia, lämmöt laskivat tuttuun 36,4 asteeseen ja siitä pari päivää - kuukautiset alkoivat. Itkin ja nyt masentuneena odotan taas seuraavaa kuukautta.:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368