Lämmöistä.TAAS:)

koovainen

Täällä on aikaisemminkin ollut puhetta lämmöistä, mutta en löytänyt vastausta mieltäni painavaan kysymykseen.. Myöskään googlettamalla en löytänyt vastausta siihen, että jos hedelmöitys on tapahtunut, nouseeko lämpö kokoajan ennen kuukautisten alkamista? Ja missä vaiheessa lämpö lähtee laskuun, jos ei ole tärpännyt?
Mun pitäis menkkojen alkaa vajaan viikon päästä. Kolmena päivänä oon nyt mittaillut lämpöä ja päivä päivältä lämpö om korkeammalla... Tänäänkin 37,1.
Kumpa tämä olis nyt sitä... Muita oireita ei ole, mutta rinnat tuntuu "muhkeimmilta", mutta ei aroilta. Myös nännit saattavat yhtäkkiä kovettua, vaikkei ole kylmä tai mitään... Tuttua?
Peukkuja kaikille jännääjille!! :)

5

6057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisa

      Mullakin lämpöä oli muutamaan otteeseen, mitatessa 37,2 ja tänä aamuna tein testin ja plussaa näytti :D

      Että käy sekin oireesta, tosin joillain lämpö nousee menkkoja ennenkin..

      Toivotaan että on kuitenkin raskausoireita, plussaonnea vaan sinne paljon :)

      • Mörkö

        mulla ollu kans lämpöä jo reilun viikon verran ja nyt elellään jänniä aikoja, kp 31/28. Sehän vaan on sellanen juttu että on tosi yksilöllistä nouseeko lämpöö ja kuinka pian se laskee ennen kuin menkat pitäs alkaa. Mutta jännäillään...


      • :-)
        Mörkö kirjoitti:

        mulla ollu kans lämpöä jo reilun viikon verran ja nyt elellään jänniä aikoja, kp 31/28. Sehän vaan on sellanen juttu että on tosi yksilöllistä nouseeko lämpöö ja kuinka pian se laskee ennen kuin menkat pitäs alkaa. Mutta jännäillään...

        En ole ihan varma, mutta eikös lämpöjen pitäisi nousta oviksen aikoihin? Jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut niin laskee kai aika pian?

        Mulla vaan ei näytä nousevan oikeastaan ollenkaan. Mutta sen olen näistä asioista oppinut, että kovin on yksilöllistä tämäkin, kuten moni muu asia ihmisen fysiikassa.


      • ...
        :-) kirjoitti:

        En ole ihan varma, mutta eikös lämpöjen pitäisi nousta oviksen aikoihin? Jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut niin laskee kai aika pian?

        Mulla vaan ei näytä nousevan oikeastaan ollenkaan. Mutta sen olen näistä asioista oppinut, että kovin on yksilöllistä tämäkin, kuten moni muu asia ihmisen fysiikassa.

        lämmöt nousee ovulaation jälkeen ja pysyy ylhäällä jos ovis siis tapahtuu. Jos ovista ei tapahdu, lammöt ei nouse ollenkaan vaan yleensä sahaavat edes takaisin. Vähän ennen kuukautisia lämmöt taas laskevat jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut. Jos taas hedelmöitys on tapahtunut, lämmöt pysyvät ylhäällä, eivätkä laske.


    • jweoir

      4 päivää ennen kuin kuukautiset alkoivat mittasin sattumalta lämpöjä joka oli 37,1-37,5. Hain sitten kanssa tietoa netistä, merkkaako lämpö mitään - jos vaikka olisinkin raskaana. Olin aivan satavarma, että nyt on varmaan tärpännyt, kun lämmötkin oli noin korkeella. Sitten...kaksi päivää ennen kuukautisia, lämmöt laskivat tuttuun 36,4 asteeseen ja siitä pari päivää - kuukautiset alkoivat. Itkin ja nyt masentuneena odotan taas seuraavaa kuukautta.:(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe