Lämmöistä.TAAS:)

koovainen

Täällä on aikaisemminkin ollut puhetta lämmöistä, mutta en löytänyt vastausta mieltäni painavaan kysymykseen.. Myöskään googlettamalla en löytänyt vastausta siihen, että jos hedelmöitys on tapahtunut, nouseeko lämpö kokoajan ennen kuukautisten alkamista? Ja missä vaiheessa lämpö lähtee laskuun, jos ei ole tärpännyt?
Mun pitäis menkkojen alkaa vajaan viikon päästä. Kolmena päivänä oon nyt mittaillut lämpöä ja päivä päivältä lämpö om korkeammalla... Tänäänkin 37,1.
Kumpa tämä olis nyt sitä... Muita oireita ei ole, mutta rinnat tuntuu "muhkeimmilta", mutta ei aroilta. Myös nännit saattavat yhtäkkiä kovettua, vaikkei ole kylmä tai mitään... Tuttua?
Peukkuja kaikille jännääjille!! :)

5

7635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisa

Mullakin lämpöä oli muutamaan otteeseen, mitatessa 37,2 ja tänä aamuna tein testin ja plussaa näytti :D

Että käy sekin oireesta, tosin joillain lämpö nousee menkkoja ennenkin..

Toivotaan että on kuitenkin raskausoireita, plussaonnea vaan sinne paljon :)

• Mörkö

mulla ollu kans lämpöä jo reilun viikon verran ja nyt elellään jänniä aikoja, kp 31/28. Sehän vaan on sellanen juttu että on tosi yksilöllistä nouseeko lämpöö ja kuinka pian se laskee ennen kuin menkat pitäs alkaa. Mutta jännäillään...

• :-)
        Mörkö kirjoitti:

mulla ollu kans lämpöä jo reilun viikon verran ja nyt elellään jänniä aikoja, kp 31/28. Sehän vaan on sellanen juttu että on tosi yksilöllistä nouseeko lämpöö ja kuinka pian se laskee ennen kuin menkat pitäs alkaa. Mutta jännäillään...

En ole ihan varma, mutta eikös lämpöjen pitäisi nousta oviksen aikoihin? Jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut niin laskee kai aika pian?

Mulla vaan ei näytä nousevan oikeastaan ollenkaan. Mutta sen olen näistä asioista oppinut, että kovin on yksilöllistä tämäkin, kuten moni muu asia ihmisen fysiikassa.

• ...
        :-) kirjoitti:

En ole ihan varma, mutta eikös lämpöjen pitäisi nousta oviksen aikoihin? Jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut niin laskee kai aika pian?

Mulla vaan ei näytä nousevan oikeastaan ollenkaan. Mutta sen olen näistä asioista oppinut, että kovin on yksilöllistä tämäkin, kuten moni muu asia ihmisen fysiikassa.

lämmöt nousee ovulaation jälkeen ja pysyy ylhäällä jos ovis siis tapahtuu. Jos ovista ei tapahdu, lammöt ei nouse ollenkaan vaan yleensä sahaavat edes takaisin. Vähän ennen kuukautisia lämmöt taas laskevat jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut. Jos taas hedelmöitys on tapahtunut, lämmöt pysyvät ylhäällä, eivätkä laske.

• jweoir

4 päivää ennen kuin kuukautiset alkoivat mittasin sattumalta lämpöjä joka oli 37,1-37,5. Hain sitten kanssa tietoa netistä, merkkaako lämpö mitään - jos vaikka olisinkin raskaana. Olin aivan satavarma, että nyt on varmaan tärpännyt, kun lämmötkin oli noin korkeella. Sitten...kaksi päivää ennen kuukautisia, lämmöt laskivat tuttuun 36,4 asteeseen ja siitä pari päivää - kuukautiset alkoivat. Itkin ja nyt masentuneena odotan taas seuraavaa kuukautta.:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      228
      3269
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      27
      2366
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      325
      2068
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      79
      2012
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1911
    6. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      35
      1764
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      31
      1658
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      31
      1459
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      125
      1341
    10. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      30
      1280
    Aihe