Tässä ois yks video josta sain kylmiä väreitä eilen yöllä ihan kivasti...
Mitä ootte mieltä?
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=61
kuka tai mikä videolla???
13
3758
Vastaukset
- Suur-Suomi
Niin
- edes päässy..
..tuosta videon ideasta "kärryille" ,niin sekin ois ollut varmaan jo ns. puolivoitto.Samanlaisia pimeessä kuvattuja,hirveä huuto ja mekastus ja yleensä kuvanlaatu aivan perseestä-tyylisiä sekoilujahan nuo taitavat kaikki yleensä olla, ja just sen takia niistä on hiton vaikee edes tajuta mistä koko videossa on yleensä kyse.Sekö noissa sitten on joittenkin mielestä sitä pelottavaa,sitä en sitten tiedä.
- marianneo
Siis silt pelaajalt lennähti maila ja siinä se..
- Tv ylirasittunut
Ei tossa ollut mitään muuta pelottavaa kuin sen kundin käytös. Siit kyllä sai kylmiä väreitä. Olis nuorisopsykkan paikka.
Ja ihmekös kun TV- ruutu hajoaa yhdessä kundin pään kanssa, jos tuota menoa tarpeeksi kauan jatkuu... Mitä ihmeellistä siinä on jos ruutu menee pimeäksi tai muuttuu vihreäks? Ooks kuullut sellaisesta kuin tekninen vika? - Böö
Joo, toi Videon eilinen linkki ei näköjään enää toimi, mutta tässä se uusiksi:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-6285
Nii, videon loppupuolellahan joku kääntyy katsomaan kuvaajaa päin, valoa heijastuu silmistä. Selvä feikki, koska videolle lisätty äänitehosteita esim. juuri tuossa pään kääntymisessä.- Höh!
Oon katsonut kaikki linkit ja joka kerta niissä pyörii ERI video!
Joten mitäköhän videoo tarkoitat?
Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu! - Böö
Höh! kirjoitti:
Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu!Mitä helvettiä, kyllähän toi mun linkki on just tohon hautausmaavideoon. En ole tuon alkuperäisen linkin lähettäjä. Siinä näköjään video vaihtuu koko ajan.
Böö kirjoitti:
Mitä helvettiä, kyllähän toi mun linkki on just tohon hautausmaavideoon. En ole tuon alkuperäisen linkin lähettäjä. Siinä näköjään video vaihtuu koko ajan.
Ne vaihtuu sitä mukaan kun tulee uusia videoita. Omalla tapahtuma tilillä on pari noloa juttua tuon vaihtumisen takia :>
- Tällä hetkellä
Höh! kirjoitti:
Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu!siellä pyörii jonkun amerikkalainen talk-show:n pätkä, jossa esiintyy puhuva koira!
- Kayako
Hyvä feikki. Ja Hauska. Söpö oli se mörkö.. :D
- jeps
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-6285
aikasemmat ei oo osannu ottaa linkkiä oikein sieltä ;D- ***
Voi sattana. Tää oikea linkki tuohon videoon oli jo aikaisemmassa viestissä, jos et huomannut. Ekassa mailissa se on päin helvettiä.
- Tatzu
Ei ees kauhee!!! ehkä jos sen kattos illalla yksin pimeessä, vois vähä pelottaa mut mut ihan tavallinen seko video!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713