kuka tai mikä videolla???

VIDEO!!!

13

3775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suur-Suomi

      Niin

    • edes päässy..

      ..tuosta videon ideasta "kärryille" ,niin sekin ois ollut varmaan jo ns. puolivoitto.Samanlaisia pimeessä kuvattuja,hirveä huuto ja mekastus ja yleensä kuvanlaatu aivan perseestä-tyylisiä sekoilujahan nuo taitavat kaikki yleensä olla, ja just sen takia niistä on hiton vaikee edes tajuta mistä koko videossa on yleensä kyse.Sekö noissa sitten on joittenkin mielestä sitä pelottavaa,sitä en sitten tiedä.

      • marianneo

        Siis silt pelaajalt lennähti maila ja siinä se..


    • Tv ylirasittunut

      Ei tossa ollut mitään muuta pelottavaa kuin sen kundin käytös. Siit kyllä sai kylmiä väreitä. Olis nuorisopsykkan paikka.

      Ja ihmekös kun TV- ruutu hajoaa yhdessä kundin pään kanssa, jos tuota menoa tarpeeksi kauan jatkuu... Mitä ihmeellistä siinä on jos ruutu menee pimeäksi tai muuttuu vihreäks? Ooks kuullut sellaisesta kuin tekninen vika?

    • Böö

      Joo, toi Videon eilinen linkki ei näköjään enää toimi, mutta tässä se uusiksi:

      http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-6285

      Nii, videon loppupuolellahan joku kääntyy katsomaan kuvaajaa päin, valoa heijastuu silmistä. Selvä feikki, koska videolle lisätty äänitehosteita esim. juuri tuossa pään kääntymisessä.

      • Höh!

        Oon katsonut kaikki linkit ja joka kerta niissä pyörii ERI video!

        Joten mitäköhän videoo tarkoitat?

        Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu!


      • Böö
        Höh! kirjoitti:

        Oon katsonut kaikki linkit ja joka kerta niissä pyörii ERI video!

        Joten mitäköhän videoo tarkoitat?

        Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu!

        Mitä helvettiä, kyllähän toi mun linkki on just tohon hautausmaavideoon. En ole tuon alkuperäisen linkin lähettäjä. Siinä näköjään video vaihtuu koko ajan.


      • Böö kirjoitti:

        Mitä helvettiä, kyllähän toi mun linkki on just tohon hautausmaavideoon. En ole tuon alkuperäisen linkin lähettäjä. Siinä näköjään video vaihtuu koko ajan.

        Ne vaihtuu sitä mukaan kun tulee uusia videoita. Omalla tapahtuma tilillä on pari noloa juttua tuon vaihtumisen takia :>


      • Tällä hetkellä
        Höh! kirjoitti:

        Oon katsonut kaikki linkit ja joka kerta niissä pyörii ERI video!

        Joten mitäköhän videoo tarkoitat?

        Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu!

        siellä pyörii jonkun amerikkalainen talk-show:n pätkä, jossa esiintyy puhuva koira!


      • Kayako

        Hyvä feikki. Ja Hauska. Söpö oli se mörkö.. :D


    • jeps
      • ***

        Voi sattana. Tää oikea linkki tuohon videoon oli jo aikaisemmassa viestissä, jos et huomannut. Ekassa mailissa se on päin helvettiä.


      • Tatzu

        Ei ees kauhee!!! ehkä jos sen kattos illalla yksin pimeessä, vois vähä pelottaa mut mut ihan tavallinen seko video!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe