Törmäsin nimeen tehdessäni sukututkimusta ja ihastuin heti.
Mielipiteitä nimestä? Millaisia mielikuvia herättää?
Isla
13
1005
Vastaukset
- isleña
herättää mielikuvia saarista, vaikka Isla de Ibiza, Isla de Gran Canaria jne tai vaikkapa Isla Margarita... Isla de Kulosaari.
- Gil
saari tulee mieleen ja sitä merkitsee.
- maya
Gil kirjoitti:
saari tulee mieleen ja sitä merkitsee.
Minusta Isla on ihan nätti nimi. Tiedänkin yhden sen nimisen pikkuneidin.
- kaunis nimi
Mutta itsellä tulee ensimmäiseksi mieleen Islam ... ei mitenkään negatiivisessa mielessä, mutta se nyt vaan tuli heti mieleen :)
- Pariton
Oman tyttönikin nimi tuli vastaan sukututkimuksessa ja ihastuimme heti vaikka nimi on harvinainen (2000-luvulla vain yksi).
Isla ei ole aivan yhtä harvinainen, niitä on 60-luvulta alkaen 107 tyttöä ja yksi poikakin.
Lähde: Väestörekisterikeskus
http://192.49.222.187/Nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp- Lara
Onko tyttäresi nimi mahdollisesti Ilsa? :) Tuli vain jostain syystä mieleen, kaunis nimi sekin.
Isla on ihana nimi. Tiedän siskokset Isla ja Inka, mielestäni sopivat hyvin yhteen. - Pariton
Lara kirjoitti:
Onko tyttäresi nimi mahdollisesti Ilsa? :) Tuli vain jostain syystä mieleen, kaunis nimi sekin.
Isla on ihana nimi. Tiedän siskokset Isla ja Inka, mielestäni sopivat hyvin yhteen.Ei sinne päinkään. Ja oikeastaan se on vain toinen nimi joka on harvinen.
- annakka
tällä palstalla on sellainen piirre, että kun joku jossain puheenvuorossa mainitsee jonkin erikoisemman nimen, niin se nimi rupeaa toistumaan viesteissä...
edellisessä viestiketjussa mainittiin isla ja nyt se on jo seuraavassa ketjussa otsikkona... - lalma
Päätin neljä vuotta sitten kuultuani Isla-nimen, että se on tulevan tyttäreni nimi. Olen edelleen sitä mieltä. Se on vaan niin kaunis.
- saaresta saareen
(Isla) on sukunimi Suomessa.
de La Isla = Saarinen. Heh, kuinka hienoa!- Oona
antaisi lapselleen nimen de la Isla tai Saarinen jos siis ymmärsin oikein?
- de La Ola
Oona kirjoitti:
antaisi lapselleen nimen de la Isla tai Saarinen jos siis ymmärsin oikein?
oonastelee...
Kädestä pitäenkö pitää sinulle selittää?
Isla on suomeksi saari... ja monikin näyttää haluavansa antaa sen lapselleen, vai kuinka.
Ehdotin sukunimen vaihtoa Saarisille. Olisi todella "hienoa" ja jopa aateliselta vaikuttaisi tuo "de". Siitä vaan!
- neidonhiuspuu
Mukava nimi, ei varmaan alun perin suomalainen, mutta ääntämys on helppo ja kaunis. Tyyliltään miellän samanlaiseksi kuin Jasmin, Rosa jne. vierasperäiset helpot feminiiniset nimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348