Miten saan gprs yhteyden puhelimeeni. Liittymä on dna ja puhelin on ostettu englannista. Kun lataa asetukset, niin siinä sanotaa että tallenna asetukset plaa, plaa, plaa. Mut mulle tulee puhelimeen vaan kaks kysymys merkki laatikkoa miten ne tallennetaan.
Miten saan gprs motorola v3 dna
juyly
2
899
Vastaukset
- deltaz
Etsi DNA:n sivuilta ne asetukset ja laita ne käsin. Melko yksinkertainen homma.
- ne tilaa asetukset
DNA sivuilta ei löydy asetuksia Motorolalle...soita as.palveluun, niin ne tilaa sulle asetukset MOtorolan sivuilta ja lähettää ne sulle...näin ainakin mulla rupes pelaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618