parveke maksaa

maare

tutkimme perheen kanssa jo ensi kesän lomaesitettä.
siinä oli taas keksitty uusi järjettömän tuntuinen rahastuskeino. Parveke on muutettu maksulliseksi ja jos lähtijöitä on esim. viisi kahdeksi viikoksi niin jokainen maksaa parvekkeesta 60 euroa!! matkojen himmat ovat muutenkin nousseet noin 200 euroa ja jokaiselle tulisi vielä lentolisäkin n. 60-80 euroa. eli nämä lisät tuntuvat jo ihan järjettömiltä!!!

4

594

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakettimatkalle?

Nyt kun Sterlingkin jo lentää sieltä kehäkolmoselta, niin mikä saa ihmiset maksamaan maltaita pakettimatkoista? Ota vaan lennot itse suoraan lentoyhtiöltä ja voit sitten itse valita haluamasi majoituksen sieltä minne itse olet menossa. Saat varmasti parvekkeenkin halvemmalla, kun etsit majoituksen muuta kautta kuin näiden pakettimatkafirmojen.

• oikeasti

lennoilla pääse oikeasti mihinkään lomalle, katsoppa mihin Sterling lentää ja kerro satuja sitten lisää. MOntako lentoa on esim. Kanarialle, vastaus ei yhtään. Kyllä eurooppaan pääsee millä vaan ja halvalla mutta oikealle lomalle ei onnistu.

• näin se vaan on

parveke on ollut aina (maa tai kerros) lisähintaan, niin myös merinäköala jne

• reissaaja56

Minäkin suosittelen (ja suosin) omatoimista matkailua, eli varaat vain lennot joko lentoyhtiöltä tai joltain matkanjärjestäjältä. Jos lapsia on reissussa mukana, kannattaa lentää suoraan jollekin saarelle (mikäli suuntana on Kreikka).
      Mitään lisähintoja ei veloiteta parvekkeista tai patioista, studiohuoneen hinta on aina huonehinta, majoittuu siihen sitten yksin tai kaksin, tai kolmin jos tilaa on.
      Esimerkkejä tämän syksyn saarihyppelyltä:
      Amorgos, Pension Big Blue, kahden hengen huone omalla kylppärillä, keittiöllä ja patiolla 20€/yö.
      Koufonissi, Rooms to let Koufonissia, 25€/yö kahden hengen huone omalla kylppärillä, jääkaapilla ja parvekkeella.
      Naxos, paras majoitus www.studios-stratos.com/alsos.html sängyt kolmelle, oma kylppäri, keittiö ja parveke, 25€/yö.
      Ja niin edelleen. Omatoiminen matkailu tulee jopa pakettimatkaa halvemmaksi, jos pystyy matkustamaan low season -aikaan ja käyttää edullisia studiohuoneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe