tutkimme perheen kanssa jo ensi kesän lomaesitettä.
siinä oli taas keksitty uusi järjettömän tuntuinen rahastuskeino. Parveke on muutettu maksulliseksi ja jos lähtijöitä on esim. viisi kahdeksi viikoksi niin jokainen maksaa parvekkeesta 60 euroa!! matkojen himmat ovat muutenkin nousseet noin 200 euroa ja jokaiselle tulisi vielä lentolisäkin n. 60-80 euroa. eli nämä lisät tuntuvat jo ihan järjettömiltä!!!
parveke maksaa
4
573
Vastaukset
- pakettimatkalle?
Nyt kun Sterlingkin jo lentää sieltä kehäkolmoselta, niin mikä saa ihmiset maksamaan maltaita pakettimatkoista? Ota vaan lennot itse suoraan lentoyhtiöltä ja voit sitten itse valita haluamasi majoituksen sieltä minne itse olet menossa. Saat varmasti parvekkeenkin halvemmalla, kun etsit majoituksen muuta kautta kuin näiden pakettimatkafirmojen.
- oikeasti
lennoilla pääse oikeasti mihinkään lomalle, katsoppa mihin Sterling lentää ja kerro satuja sitten lisää. MOntako lentoa on esim. Kanarialle, vastaus ei yhtään. Kyllä eurooppaan pääsee millä vaan ja halvalla mutta oikealle lomalle ei onnistu.
- näin se vaan on
parveke on ollut aina (maa tai kerros) lisähintaan, niin myös merinäköala jne
Minäkin suosittelen (ja suosin) omatoimista matkailua, eli varaat vain lennot joko lentoyhtiöltä tai joltain matkanjärjestäjältä. Jos lapsia on reissussa mukana, kannattaa lentää suoraan jollekin saarelle (mikäli suuntana on Kreikka).
Mitään lisähintoja ei veloiteta parvekkeista tai patioista, studiohuoneen hinta on aina huonehinta, majoittuu siihen sitten yksin tai kaksin, tai kolmin jos tilaa on.
Esimerkkejä tämän syksyn saarihyppelyltä:
Amorgos, Pension Big Blue, kahden hengen huone omalla kylppärillä, keittiöllä ja patiolla 20€/yö.
Koufonissi, Rooms to let Koufonissia, 25€/yö kahden hengen huone omalla kylppärillä, jääkaapilla ja parvekkeella.
Naxos, paras majoitus www.studios-stratos.com/alsos.html sängyt kolmelle, oma kylppäri, keittiö ja parveke, 25€/yö.
Ja niin edelleen. Omatoiminen matkailu tulee jopa pakettimatkaa halvemmaksi, jos pystyy matkustamaan low season -aikaan ja käyttää edullisia studiohuoneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797