Mitä mieltä Intensive Caresta?

Sarimari

Elikkä ASIALLISIA kommentteja Robbien uudesta levystä.

Itse odotin jännityksellä ja vähän pelollakin miltä uudet biisit kuulostaa mutta heti levyn saatuani huokaisin helpotuksesta. Aivan upeita biisejä ja mahtavaa että Rob on uskaltautunut uudistamaan soundiaan. En osaa edes valita omaa suosikkiani levyn biiseistä koska ne on kaikki hyviä.

Muitten mielipiteitä?

6

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinjanäin

      hyvää settiä levyltä löytyy mutta oisin toivonu vähän rokimpaa..

      • sholia

        eli todella hyvä levy. Muutaman kerran kun kuuntelee, niin biisit avautuu. Eli hyvän levyn merkki, joka ei hetkessä kulu puhki.


      • muikale
        sholia kirjoitti:

        eli todella hyvä levy. Muutaman kerran kun kuuntelee, niin biisit avautuu. Eli hyvän levyn merkki, joka ei hetkessä kulu puhki.

        Ei, ei, ei... Turhaa odotin uutta levyä niin innolla. Ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen ajattelin, että kyllä se tästä paranee. Mutta eipä ole parantunut kymmenenkään kerran jälkeen. Koska koko levy menee läpi tasaisella poppiksella, olen kiinnittänyt yhä enemmän huomiota sanoituksiin. Joka kerta kauhistun tai järkytyn enemmän. Ja tämä levy ei ole Robbieta itseään muuta kuin juuri näiden sanoitusten osalta. Sovitukset yms. tulee jostain ja Robster myöntyilee. Tuntuu, ettei herra osaa enää itse säveltää saatikka sitten nuottejakaan. Robbien musa on kuulunut elämääni jo lähes yhdeksän vuoden ajan, enkä olisi ikinä uskonut, että joudun sanoman näin.


      • Sarimari
        muikale kirjoitti:

        Ei, ei, ei... Turhaa odotin uutta levyä niin innolla. Ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen ajattelin, että kyllä se tästä paranee. Mutta eipä ole parantunut kymmenenkään kerran jälkeen. Koska koko levy menee läpi tasaisella poppiksella, olen kiinnittänyt yhä enemmän huomiota sanoituksiin. Joka kerta kauhistun tai järkytyn enemmän. Ja tämä levy ei ole Robbieta itseään muuta kuin juuri näiden sanoitusten osalta. Sovitukset yms. tulee jostain ja Robster myöntyilee. Tuntuu, ettei herra osaa enää itse säveltää saatikka sitten nuottejakaan. Robbien musa on kuulunut elämääni jo lähes yhdeksän vuoden ajan, enkä olisi ikinä uskonut, että joudun sanoman näin.

        Kyllä siitä IC-dokkarista saa ihan sen käsityksen että Rob on osallistunut entistä enemmän myös tuohon tuotantopuoleen ja sävellykseen.


      • muikale
        Sarimari kirjoitti:

        Kyllä siitä IC-dokkarista saa ihan sen käsityksen että Rob on osallistunut entistä enemmän myös tuohon tuotantopuoleen ja sävellykseen.

        Niin, dokkaria en oo nähny. Ostin pelkän levyn. Ilmeisesti on sitte Robbie vaihtanu tyyliään, koska tämä levy on jo niin peruspoppia verrattuna aiempiin albumeihin. Olen niin kauan Robia seurannut, että tämä oli ihan vain oma havaintoni. Kovasti siltä tuntuu, että joku olisi ladellut miehelle ohjeita...


      • kirja
        muikale kirjoitti:

        Niin, dokkaria en oo nähny. Ostin pelkän levyn. Ilmeisesti on sitte Robbie vaihtanu tyyliään, koska tämä levy on jo niin peruspoppia verrattuna aiempiin albumeihin. Olen niin kauan Robia seurannut, että tämä oli ihan vain oma havaintoni. Kovasti siltä tuntuu, että joku olisi ladellut miehelle ohjeita...

        lueppa robbiesta kertova kirja -feel-

        Eipä ole käynyt kuin epäilet. Ihmiset kasvavat ja muuttuvat ja musiikkimaku muuttuu samalla. Olisi kamalaa jos ihminen ei osaisi tehdä erilaisia juttuja. Robissa ei sitä vikaa ole onneksi.

        by the way, hän on ollut enemmän tekemässä omaa levyää kuin aiemmilla levyillä.

        Pidän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe