RINNAT!!!!!!

veronica

Mikä sun kuppikoko on? Laita mukaan myös ikäsi. Omani on a80 ja olen 15,jos se nyt sattuisi jotakuta kiinnostamaan.

84

20775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      a75 ja oon kans 15.

      • Eeva

        Mulla on D75 ja ikää kans 15


      • -man-

        *Slurps* Kahdella ekalla kirjoittajalla on sellaiset rinnat jotka haluasin nähdä.


      • SatuPrinsessa

        ...on B75/80 ja oon kans 15


      • girl
        SatuPrinsessa kirjoitti:

        ...on B75/80 ja oon kans 15

        On sama juttu, mutta olen 16v.


      • Jay
        Eeva kirjoitti:

        Mulla on D75 ja ikää kans 15

        Haluaisin tutustua sinuun, olen komea nuorimies. Jos otat yhteyttä, et varmasti pety.. =)


      • menoa
        SatuPrinsessa kirjoitti:

        ...on B75/80 ja oon kans 15

        Ikää on 38 ja rintaliivit kokoa 75 C.
        Ketä tää tieto helpottaa?


      • minä..=)
        SatuPrinsessa kirjoitti:

        ...on B75/80 ja oon kans 15

        hmm... A 70... ja oon 12...


      • kiinostunut
        menoa kirjoitti:

        Ikää on 38 ja rintaliivit kokoa 75 C.
        Ketä tää tieto helpottaa?

        haluisin tavata sut ja sun todella isot rinnat ja ehkä päästä sun sisääs


      • mila
        menoa kirjoitti:

        Ikää on 38 ja rintaliivit kokoa 75 C.
        Ketä tää tieto helpottaa?

        Ikää mittaris 24 ja c90 koristaa etumusta.
        Tyytyväinen näihin olen. Sopivat puristella ja ei niin kauheasti tiellä urheillessa.


      • jussi
        SatuPrinsessa kirjoitti:

        ...on B75/80 ja oon kans 15

        minusta pienet on kauniimmat--viellä vuosikymmenien kuluttua ne ovat yhdä ryhdikkäät!
        kaunista kesää kaikille naisille!


    • biituli

      ikää on (vaihteeks) 15 ja koko on d70

      • pienetkö?

        ja 39v ja 3 lasta ja 70-75 A, ja olen tyytyväinen!!! Odotusaikana, ja imetysaikana C, oli hirveetä!! Tyytyväinen!!!!


      • Juan

        Hei, haluisitko tutustuu fiksuun, ja komeaan mieheen.. Ota yhteyttä. Tai siis laita viestii tän.. =)


      • yx muija vaa..
        Juan kirjoitti:

        Hei, haluisitko tutustuu fiksuun, ja komeaan mieheen.. Ota yhteyttä. Tai siis laita viestii tän.. =)

        suuret omasta mielestäni 75d just just mahtuu..


      • minäkö
        Juan kirjoitti:

        Hei, haluisitko tutustuu fiksuun, ja komeaan mieheen.. Ota yhteyttä. Tai siis laita viestii tän.. =)

        Minäkö??? siis 40 , jaa siellä oon....etsi...


    • Zoe

      samaa läppää.. no mun koko on joku B70, ikää on kertynyt kohta 19 vuoden verran.. Rintani ovat todella pienet, johtuu ehkä osaksi urheilullisuudestani..en tiedä. On kivaa huomata miehen katsovan ja huomaan, ettei hän katso rintojani vaan kasvojani..

      • chocolat

        kokoni on b70-75, riippuen mistä ostan rintsikat. onko kukaan muuten huomannut, että h&m:n bikinit on paljon suurempia kuin mitä kokolapussa sanotaan? kokeilin jopa a-70, mitä en yleensä saa edes päälleni, ja olivatpa liian isot, helvetti! outoa...


    • ......

      kuppi koko on b 85,eli hyvin pienet rinnat,jotka eivät haittaa elämääni.

      • shaqy

        a75 ja 14


      • fysio

        ai että pienet, mistä kohtaa? Mulla on A75 ja ihan sopivan kokoiset. Ikää on 22. Hyvä vaan,ettei ole isommat, haittaisivat enemmän urheilemista.


      • shaqy
        fysio kirjoitti:

        ai että pienet, mistä kohtaa? Mulla on A75 ja ihan sopivan kokoiset. Ikää on 22. Hyvä vaan,ettei ole isommat, haittaisivat enemmän urheilemista.

        tarkoititko viestisi minulle? käsittääkseni en sanonut rintojani pieniksi.


      • Mies
        shaqy kirjoitti:

        tarkoititko viestisi minulle? käsittääkseni en sanonut rintojani pieniksi.

        Se vastas viivoille - ei sulle.

        Tsemppiä!


    • J....

      joo elikkäs mulla on c75 ja oon mäki kans 15

    • mä...

      mulla on b80 ja ikää karttunu jo 14 vuotta=)

    • likka86

      85c ja oon 16v...

    • nina

      75A/B ja ikää 17.

      • LadyDomina

        Mulla on 70A.. eikä se mua hirveesti haittaa... oon 14...


      • kyynel...
        LadyDomina kirjoitti:

        Mulla on 70A.. eikä se mua hirveesti haittaa... oon 14...

        ei siitä kannatakkaan välittää kun ne kasvaa vielä....


      • LadyDomina
        kyynel... kirjoitti:

        ei siitä kannatakkaan välittää kun ne kasvaa vielä....

        ... että kasvaa, koska ei ne oo kasvanu varmaan 2 vuotee.. mutta kyllä mun poikaystävä silti tykkää niistä..


      • kyynel
        LadyDomina kirjoitti:

        ... että kasvaa, koska ei ne oo kasvanu varmaan 2 vuotee.. mutta kyllä mun poikaystävä silti tykkää niistä..

        kasvaa yleensä naisilla yli kahenkymmenen ikävuoden joten uskon ettei sun rinnat oo vielä ihan sellaset mitä ne tulee olemaan..ja jos ne ei oo kasvanu ni sitten...no en tiiä..ootko laihuttanu tai jotai paljon?


      • LadyDomina
        kyynel kirjoitti:

        kasvaa yleensä naisilla yli kahenkymmenen ikävuoden joten uskon ettei sun rinnat oo vielä ihan sellaset mitä ne tulee olemaan..ja jos ne ei oo kasvanu ni sitten...no en tiiä..ootko laihuttanu tai jotai paljon?

        en oo ikinä laihuttanu, enkä nytkään ole mikään kovin laiha..


      • 11v
        LadyDomina kirjoitti:

        Mulla on 70A.. eikä se mua hirveesti haittaa... oon 14...

        .....


    • catja

      a72 ja kolmee päivää vajaa 15

      • mimosa

        opettele rintaliivien koot ensin


      • mimosa

        Jos käytän liivejä. Useinmiten en käytä koska rintani ovat pienet.
        Ikää minulla on 32v


      • catja
        mimosa kirjoitti:

        opettele rintaliivien koot ensin

        oho... painoin väärää nappulaa... :) Kuppikokonihan on a75. Parempi?


      • TI
        mimosa kirjoitti:

        Jos käytän liivejä. Useinmiten en käytä koska rintani ovat pienet.
        Ikää minulla on 32v

        ku ei tarvi liivejä.


    • kisuli

      No,mä oon 12v ja Aa65/A joku,
      riippuu rintsikoista.

    • Sara

      mulla on a75 ja 18 vuotias. Ei se rintojen koko niin haittaa...kyllä seuraa nätille tytölle löytyy. Ehkä rintsikoitten osto on vähän pulmallista, kun kaikki tuntuu olevan niin isoja

    • Likki

      D75 ja 18v

      • ...

        Joo elikkäs B70 ja ikää lähes 17...


    • Anitra

      Käytättekö te kaikki topattuja rintsikoita? Kai tiedätte, että miehet kyllä on nähny naistenvaateosastot ja tietää mitä sieltä etuvarustuksesta löytyy...geeliä, ilmaa... Olen 20 ja kuppikoko b75

      • kyynel...

        topattuja rintsikoita? en nyt oikein käsittäny sun pointtia....mulla on b80/85 ihan tavallisissa rintsikoissa ja oon lähes neljäntoista..tuolla oli muistaakseni jollakin saman kokonen povi...


      • Anitra
        kyynel... kirjoitti:

        topattuja rintsikoita? en nyt oikein käsittäny sun pointtia....mulla on b80/85 ihan tavallisissa rintsikoissa ja oon lähes neljäntoista..tuolla oli muistaakseni jollakin saman kokonen povi...

        Uskallan väittää, että suurin osa ikäisitäsi käyttää ainakin kevyesti topattuja rintsikoita, ja luulisinpa että myös sinä. Hennesin ym. rintsikat on tehty yleensä kokoa pienemmiksi: b75 on oikeasti a75...


      • kyynel
        Anitra kirjoitti:

        Uskallan väittää, että suurin osa ikäisitäsi käyttää ainakin kevyesti topattuja rintsikoita, ja luulisinpa että myös sinä. Hennesin ym. rintsikat on tehty yleensä kokoa pienemmiksi: b75 on oikeasti a75...

        minä uskallan väittää että rintsikoissani on sellanen 1mm paksunen kangas siinä eikä sisällä mitää toppauksia..hyvä kun tiiät millasia rintsikoita käytän..sori oon tänää ärtynen...


      • guu

        kyllä, sieltä löytyy välistä vaikka mitä, mutta mistä löytäisi nykypäivänä toppauksettomia kivoja rintsikoita? kun melkein kaikissa on toppaukset, varsinkin sellaisissa kivoissa... :|


    • Kaktus

      A75 ja ikää on edelleen 14 vuotta

      • limppu

        80c cja ikää on 15


    • Fragile

      18 vuotta ja 75b

    • Titta

      a 75 tai a 80, riippuen liiveistä. Olen 20v

    • minna

      oon 19v ja c80

    • Zara

      22-vuotias, edelleen 80a, eivät ole kasvaneet siitä mihinkään ku olin 13. Johtunee kai siitä että olin kasvuiässä tikkulaiha.. Tosin toi a saattaa olla jopa liioteltua ku joissakin kaupoissa nekin on liian isot! Sitkun kokeilee jotai 75a kokoa ne on kupeist sopivat mut rinnan ympärystä kiristää!! Ootteko muut pienrintaiset kohdanneet samaa ongelmaa?!

      • LadyDomina

        Mä olen kans joskus törmänny tollaseen ongelmaan...
        Sit mä en oikeen ymmärrä sitä, että jos haluais tilata jostain lehdestä rintsikat, niin siellä ei oo A-kuppi, ainoastaan B,C ja D... KUMMA HOMMA!


      • catja

        Tuttu ongelma. Jos löytää tosi kivat rintsikat niin sillon niissä ei ainakaan ole sopivaa kokoa...


    • misu25

      Tisuista...mulla on c85-d85, vähän vaihtelee riippuen mallista..on kehuttu isoiksi ja kiinteiksi..miehet tykkää, olen 25v.

      • Miksa

        Varmasti tykkää, ainakin itseäni miellyttävät naiset, joilla suht isot, mutta silti kiinteät keuhkot...


    • Zibuli

      Joo.. mun rinnat on ollu 15- vuotiaasta kokoa c-75. Aluksi hävetti olla laiha ja rintava mutta nykyisin olen oikein tyytyväinen :). Nyt olen 21.

    • tytsy

      koko on 70/75 DD ja ikää 18v. miehet tykkää hurjasti mutta liivien löytäminen mahdottomuus muualta kun erikoisliikkeistä. sen vuoksi sorrun joskus ostaan jotain 80 D mitkä ei tietty sovi ollenkaan. tyytyväinen kuitenkin oon =)

    • minäh

      siinähän se oli...

    • daisarit

      kokoa piisaa 75DD ja olen hurjan tyytyväinen kuten myös mieheni ja ikää on 27

    • mies

      teillä tuntuu olevan yllättävän paljon yli d:n kokoisia rintoja joita ei hirveästi oikeassa elämässä näe..ja nyt pervonpaan puoleen, että laittakaa todisteita eli kuvat ja linkit niille hah!

      • ,.,.,.,.

        olen myös yllättynyt että löytyy niin monella niin isot rinnat.olen luullut että se b on se basic,niinkuin itsellänikin b75!!;)


      • tytsy

        samaa tuossa kattelin ja ihmettelin. ite ainakin kaveriporukasta ainoo jolla on kuppikoko yli b ja oon kuitenkin 18 eli alkaa tissit olla lopullisessa koossansa. saattaahan se tietty kohottaa itsetuntoo laittaa toivekokonsa mikä ois täysin ymmärrettävää..


    • mia

      C 75 ja olen tyytyväinen. Olen 19-vuotias.

    • Jenny

      Olen 15v ja kuppikoko on 80b..

    • ~anzcu~

      Mun kuppikoko on 80/85C.. vuosia mittarissa 17.

      • tyttö

        minä olen 17v ja koko on 80c.


    • NUORITYTTÖ

      No mie oon 11.w ja koko on 70AA ja on parit 70B rintsikatkin...

    • Gabriel

      Kyllähän se tytöt ja naiset on niin jotta kauniimpaa asiaa kuin naisen rinnat on vaikea kuvitella ja eipä taija semmosta olla olemassakaan.Ei se nyt oon niinkään niiden koosta kiinni,toinen tykkää isoista ja toinen pienemmistä.Itse olen kaikkiruokainen=)

      • pojuli

        kyllä kauniimpiakin on mutta sekin löytyy naisesta kunhan oikein tutkailee ja tutustuu...


    • TitLover

      oon 23v, 183cm ja mulla on kans a kuppi. Ainii, olen mies. Mulla ei sentään menny salilla 15v tehdä näitä tisuja. Miksi naiset käyttää liivejä jos on vaan pelkät nännit? Onks se joku "nyt olen nainen"-juttu?

    • Topatut

      Oikea koko 75A ja ikä 24. Geelitopatuilla koko tosin suurenee B-kuppiin, mut olo on kovin outo... Tosin katseita ne kyllä kerää, muuten kun olen aika hoikka...

      • läski

        kuppikoko on 80a ja oon 13!!!


    • juu

      ikäni on 17 kuppikoko b-c70

    • 16 wee heppu...

      ei se rintojen koko tyttöä/naista tee!!!...=)...kyl teissä tytöissä on kuulkaa muutaki ihanaa ku pelkät rinnat....

    • Helmi

      Ikää on 15vuotta ja kokoa B70.

    • Indigo

      ...on onneksi. Ikää 22 ja rinnat kokoa C80, ja muodoltaan kauniin pyöreät.

    • Mira

      Kokoni on F85 ja liian isot on, haittaa kaikessa varsinkin liikunnassa, voisin vaikka pinentää!!!

      • keke

        Joo mulla on kokoa J ja hidastaa mun konttaamista
        voisin antaa sulle pari kirjainta välistä pois.


      • El chico

        vain pärjätä niiden kanssa.

        Kyllä mä ymmärrän, että voisit vaikka vähän pienentää, mut sä oot ihan kiva noillakin.

        :))


    • blondi

      on kokoa F90... 26 vuotta on ikää kertyny...

    • selkäkipuinen kyllästynyt

      Kuppikoko E80 ja siinä ei todellakaan ole mitään mukavaa. Niska/selkäsäryt päivittäisiä, enkä todellakaan ymmärrä silikonien laittajia. Minusta kaikkien naisten rinnat ovat kauniita, enkä tunne yhtään miestä, joka olisi sanonut, että hänen naisensa rinnat ovat kamalat. Minusta isot rinnat tekevät vartalostani ruman, vaatteet kiristää aina rintojen kohdalta, ja näyttävät sitten teltalta, hartioista vaatteet ovat liian isoja.Onneksi kamalalla laihdutuksella, niitä saa ainakin yhden kuppikoon pienemmäksi, josta voisin huomauttaa siitä, että ne todella ovat rasvakudosta, eli jos haluat olla langanlaiha, et voi saada kamalan isoja rintoja, tosin en ymmärrä miksi joku haluaakaan. Miesten mieleksi niitä ei ole tarkoitettu, jos joku on niin turhamainen että kuvittelee rintoja tuijottavan miehen olevan se oikea, niin tulee kyllä pettymään. Katsoa saa, mutta ei typerästi tuijottaa, koska toisin kun miehet luulee, silmien asennosta kyllä näkyy, ettei mies näe kaulasta ylöspäin mitään.. sitten kun heille siitä huomauttaa, alkaa tulemaan härskejä ehdotuksia.

    • Anonyymi

      Mulla on C80 ja oon 16

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe