Kehtaisiko joku kertoa mitä tuo virhesanoma tarkoittaa "suomeksi"? Ja mikä olisi korjattava? Ensin tulee teksti:"Käyttämäsi palvelimen sertifikaatin tarkistus ei onnistunut. Vaadittu sertifikaatti ei ole voimassa järjestelmän nykyisen kellonajan tai allekirjoitetun tiedoston aikamerkinnän mukaan. Haluatko jatkaa tämän palvelimen käyttämistä? Kyllä/Ei."
Siitä Ei-kohdasta näkyy tuo otsikon koodi. Kyllä-kohdasta Outlook express jatkaa toimintaansa normaalisti...
0x800CCC1A
2
998
Vastaukset
- Exchance
Tahtoo sanoa että yhteyttä ei voida muodostaa käyttäen SSL salausta. Painaessasi OK, yhteys muodostetaan salaamattomana. Syytä en voi kuin arvailla, mutta kannattaisi ehkä tarkistaa, että koneesi aika ja päiväys ovat oikein, mihin tuo maininta kellonajasta voisi viitata.
- welhokas
Minulla on muutaman päivän valittanut taas näin:
"Käyttämäsi palvelimen sertifikaatin tarkistus ei onnistunut.
Sertifiointiketju suoritettiin, mutta se päättyi juurisertifikaattiin joka ei ole luotettu.
Haluatko jatkaa tämän palvelimen käyttämistä?
KYLLÄ / EI"
Tarkoittaako tämä, että Welho on epäluotettava???
En edes löydä mistään sertifikaattisysteemejä. Win98:ssa ne oli vielä selkeästi löydettävissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm74748J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 43699
- 106652
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 46552
- 41498
- 18498