Kehtaisiko joku kertoa mitä tuo virhesanoma tarkoittaa "suomeksi"? Ja mikä olisi korjattava? Ensin tulee teksti:"Käyttämäsi palvelimen sertifikaatin tarkistus ei onnistunut. Vaadittu sertifikaatti ei ole voimassa järjestelmän nykyisen kellonajan tai allekirjoitetun tiedoston aikamerkinnän mukaan. Haluatko jatkaa tämän palvelimen käyttämistä? Kyllä/Ei."
Siitä Ei-kohdasta näkyy tuo otsikon koodi. Kyllä-kohdasta Outlook express jatkaa toimintaansa normaalisti...
0x800CCC1A
2
812
Vastaukset
- Exchance
Tahtoo sanoa että yhteyttä ei voida muodostaa käyttäen SSL salausta. Painaessasi OK, yhteys muodostetaan salaamattomana. Syytä en voi kuin arvailla, mutta kannattaisi ehkä tarkistaa, että koneesi aika ja päiväys ovat oikein, mihin tuo maininta kellonajasta voisi viitata.
- welhokas
Minulla on muutaman päivän valittanut taas näin:
"Käyttämäsi palvelimen sertifikaatin tarkistus ei onnistunut.
Sertifiointiketju suoritettiin, mutta se päättyi juurisertifikaattiin joka ei ole luotettu.
Haluatko jatkaa tämän palvelimen käyttämistä?
KYLLÄ / EI"
Tarkoittaako tämä, että Welho on epäluotettava???
En edes löydä mistään sertifikaattisysteemejä. Win98:ssa ne oli vielä selkeästi löydettävissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....698819Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3086633Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1551987
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191236