Kehtaisiko joku kertoa mitä tuo virhesanoma tarkoittaa "suomeksi"? Ja mikä olisi korjattava? Ensin tulee teksti:"Käyttämäsi palvelimen sertifikaatin tarkistus ei onnistunut. Vaadittu sertifikaatti ei ole voimassa järjestelmän nykyisen kellonajan tai allekirjoitetun tiedoston aikamerkinnän mukaan. Haluatko jatkaa tämän palvelimen käyttämistä? Kyllä/Ei."
Siitä Ei-kohdasta näkyy tuo otsikon koodi. Kyllä-kohdasta Outlook express jatkaa toimintaansa normaalisti...
0x800CCC1A
2
998
Vastaukset
- Exchance
Tahtoo sanoa että yhteyttä ei voida muodostaa käyttäen SSL salausta. Painaessasi OK, yhteys muodostetaan salaamattomana. Syytä en voi kuin arvailla, mutta kannattaisi ehkä tarkistaa, että koneesi aika ja päiväys ovat oikein, mihin tuo maininta kellonajasta voisi viitata.
- welhokas
Minulla on muutaman päivän valittanut taas näin:
"Käyttämäsi palvelimen sertifikaatin tarkistus ei onnistunut.
Sertifiointiketju suoritettiin, mutta se päättyi juurisertifikaattiin joka ei ole luotettu.
Haluatko jatkaa tämän palvelimen käyttämistä?
KYLLÄ / EI"
Tarkoittaako tämä, että Welho on epäluotettava???
En edes löydä mistään sertifikaattisysteemejä. Win98:ssa ne oli vielä selkeästi löydettävissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463