Kehtaisiko joku kertoa mitä tuo virhesanoma tarkoittaa "suomeksi"? Ja mikä olisi korjattava? Ensin tulee teksti:"Käyttämäsi palvelimen sertifikaatin tarkistus ei onnistunut. Vaadittu sertifikaatti ei ole voimassa järjestelmän nykyisen kellonajan tai allekirjoitetun tiedoston aikamerkinnän mukaan. Haluatko jatkaa tämän palvelimen käyttämistä? Kyllä/Ei."
Siitä Ei-kohdasta näkyy tuo otsikon koodi. Kyllä-kohdasta Outlook express jatkaa toimintaansa normaalisti...
0x800CCC1A
2
1002
Vastaukset 2
- Exchance
Tahtoo sanoa että yhteyttä ei voida muodostaa käyttäen SSL salausta. Painaessasi OK, yhteys muodostetaan salaamattomana. Syytä en voi kuin arvailla, mutta kannattaisi ehkä tarkistaa, että koneesi aika ja päiväys ovat oikein, mihin tuo maininta kellonajasta voisi viitata.
- welhokas
Minulla on muutaman päivän valittanut taas näin:
"Käyttämäsi palvelimen sertifikaatin tarkistus ei onnistunut.
Sertifiointiketju suoritettiin, mutta se päättyi juurisertifikaattiin joka ei ole luotettu.
Haluatko jatkaa tämän palvelimen käyttämistä?
KYLLÄ / EI"
Tarkoittaako tämä, että Welho on epäluotettava???
En edes löydä mistään sertifikaattisysteemejä. Win98:ssa ne oli vielä selkeästi löydettävissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11833- 43804
- 62768
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 104507
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44475
- 32469
- 40437
- 58431
- 17420
- 24419
- 43407