Naiset joilla noin 10v nuorempi mies. Olisitteko ystävällisiä ja vastaisitte kysymykseeni. Missä ikäero näkyy? Vaiko missään. Jos kuntoilee ja pitää hyvää huolta muutenkin itsestään ei kai 10v ero suuren suuri. Miten koette nuoremman miehen?
Naiset joilla nuorempi mies
49
4477
Vastaukset
- tukkusutija
lähden kohta nukkumaan.
ja mun huomenna hoidettava nuori mies on vähän päälle vuoden. ja minä 85. ei näy ikäero muussa kuin motoriikassa. äly on sama.
10 v on ihan niin suuri kuin kukakin halajaa. parikymmnetä sama juttu. - naimi
riisissä.. Kun sinä olet 45 v niin miehesi on 35v silloin miehesi ei tahdo jaksaa kuunnella jatkuvaa narinaasi.. Kun olet noin 49 vuot niin miehesi 39v hän pitää itseään nuorena poikana ja sinä tunnet itsesi keski-ikäiseksi. Kun sinä olet 51 olet vaihde vuosien rääkissä ja hän miehesi ei tiedä sellaisista asioita mitään kun ei itse ole kokenut vielä viidenkympin riisiäkään
Kun sinä olet 60 niin miehesi tulee 50 vuotiaaksi siinä vaiheessa hän jättää sinut kuin nallin kalliolle ruikuttamaan. Koska huomaa että sinusta on tullut jo mummo.. Muista jos mies on Kaksonen tai Vaaka niin näin tulee käymään aivan varmasti.- mikä on oikein
ikäeroa ja sen huomaa,ihmettelen miten jotkin voi elää kun kymmeniä vuosia ikäero!
- Hemuli
mikä on oikein kirjoitti:
ikäeroa ja sen huomaa,ihmettelen miten jotkin voi elää kun kymmeniä vuosia ikäero!
Niin kauan meni hyvin kunnes tämä muuten nuorekas mies jäi 65-vuotiaana eläkkeelle,alkoi sitten ryypiskelemään heidän kerrosnaapurirouvan kanssa ja kuoli yhtäkkiä 70-vuotiaana!
- eroa
mikä on oikein kirjoitti:
vähän yli kuusi vuotta, eikä ollut koskaan mikään pulma. Olen aina sanonut, otin nuoremman, että jaksaa passata. ;-) Huumoria ja toistemme huomioon ottamista, vaikeuksissa tukemista niillä olemme liittoamme hoitaneet ja paljolla muullakin. Se on yksilöllistä tämä ikäero, toisille sopii toisille ei, joillekkin ulkopuolisille ei sovi.
- kaksitoista
on kuulutettu että näin tulee käymään?
Miksi yleistää asioita,ei se kaikkien kohdalla pidä paikkansa.Horooskoopit ei ainakaan pidä paikkansa,eikä muukaan ainakaan minulla. - Setä
eroa kirjoitti:
vähän yli kuusi vuotta, eikä ollut koskaan mikään pulma. Olen aina sanonut, otin nuoremman, että jaksaa passata. ;-) Huumoria ja toistemme huomioon ottamista, vaikeuksissa tukemista niillä olemme liittoamme hoitaneet ja paljolla muullakin. Se on yksilöllistä tämä ikäero, toisille sopii toisille ei, joillekkin ulkopuolisille ei sovi.
Vaimoni on minua neljä vuotta vanhempi ja se oli aikoinaan suuren kohun aiheena,tutustuin häneen jo armeija-aikana,naimisiin menimme kyllä vasta ollessani 25,en itse ole koskaan tätä pientä ikäeroa edes ajatellut
- kysyy*
Setä kirjoitti:
Vaimoni on minua neljä vuotta vanhempi ja se oli aikoinaan suuren kohun aiheena,tutustuin häneen jo armeija-aikana,naimisiin menimme kyllä vasta ollessani 25,en itse ole koskaan tätä pientä ikäeroa edes ajatellut
edellisen viestin kirjoittaja.
- eksynyt
Itse haksahdin aikoinani lähes 10 v nuorempaan.
Olihan se ihanaa kun toinen niin tykkäs! Taisin rakastua "rakkauden"tunteeseen ja että joku tarvitsi mua niin paljon.
Loppujen lopuksi hän oli täys kakara,äidin poika,jota vedin perässäni lähes 14v,tyhmä kun olin.
En halunnut olla yksin ja lopulta laitoin itseni metrin päähän ja kysyin;tätäkö elämältäni haluan??
Se loppui siihen paikkaan,ts päästin hänet kokeilemaan omia siipiään,aivan kuin lintuemo poikaselleen.
Siivet ei ole vieläkään kantaneet-hänellä.
Nyt on vähän sama tilanne lähes 10v vanhemman kanssa...että miten sitten loppujen lopuksi on hyvä?? Mene ja sano..! - Silja
Jos mies on vanhempi, voi iän myötä stondis ei enää toimi. Joillekin naisille se voisi olla katastrofi.
- -nainen-
Peilissä se näkyy.
- little lady
Tämä ikäero-asia on jatkuvasti esillä. Uusi trendi onkin, että nuori mies ja vanhempi nainen hakeutuvat toistensa seuraan. 50 v vaihdevuosien aikoihin naisten seksuaalinen halu lisääntyy, mikä monelle on aika yllätys, silloinhan kaiken ilon pitäisi loppua, näin ainakin ajatellaan. Monet naiset vaihdevuosipalstoilla ihmettelevätkin sitä. Nuori mies ei ehkä elämänkokemuksellisesti ole samalla aaltopituudella, mutta muuta korvausta saa halailusta ja läheisyydestä. Parjailusta huolimatta useat naiset pitävät itsestään huolta ja ovat aika houkuttelevia ns.kypsiä ja osaavat nauttia omasta kropastaan. Iloa kaikille.
- varma
Että lisääntyy seksuaalisuus.Joillakin naisilla se saattaa suorastaan romahtaa ja uskonkin,että suurimmalla osalla käy niin.Nainen on kyllä aktiivimmillaan n.35-50.Huomaat sen jos vaikka vilkaiset esim.treffien palstoilta mitä kunkin ikäinen sieltä hakee.
Mielestäni vielä /- 10 vuoden ikäero ei tässä 50 -ikäryhmässä tunnu eikä näy välttämättä missään. Joku on jo 4-kymppisenä lopettanut elämästä aktiivisesti ja joku toinen on varsin vetreä vielä 8-kymppisenä - jotkut vanhempinakin.
Ulkonäön perusteella minusta on usein täysin ylivoimaista yrittää arvioida ihmisten ikää.
Jos molemmat ovat ehtineet jo elää elämäänsä ja kerätä elämänkokemuksia, ei suuremmallakaan ikäerolla tarvitse olla mitään merkitystä. Olen tavannut joitain 50-vuotiaita todella vanhoilta vaikuttavia miehiä, joiden kanssa en voisi kuvitellakaan eläväni parisuhteessa. Joku 70-vuotias vielä vireä ja sarmantti mies voisi onnistua valloittamaan nuorempiakin naisia.
40-vuotiaana yli 15 vuotta nuoremman miehen kanssa olisi voinut olla vaikea seurustella, kun naisella olisi jo paljon elettyä elämää takanaan ja mies vasta suunnittelisi perheen perustamista.
Jos ihmiset kohtaavat toisensa tasa-arvoisina ja arvostavat toisiaan, minusta ikä on vain henkilöpapereissa näkyvä luku. Kaikki eivät tietysti etsikään tasa-arvoista suhdetta.- kaksitoista
Eikös se Ylppökin ollut yli 70 kun tuli vielä isäksi?
- Vanhoina isäksi tulleet
kaksitoista kirjoitti:
Eikös se Ylppökin ollut yli 70 kun tuli vielä isäksi?
olisi oma ketjunsa
- Lilja-Orvokki
ole nuorempaa eikä vanhempaa, mut ajattelen tähän tyyliin ... muistaen toki, ettei saa yleistää.
Ensimmäisenä mieleen tulee armoton biologinen kello. Se käy naisilla tasaisesti eteenpäin. Ei siihen auta mitkän kohotukset tai muut jarrutusyritykset. Biologiaa ei pysty muuttamaan. Miehillä taas tuo kello ei ole yhtä armoton. Jälkikasvun saaminen on naisilla neljännes vuosisadan mahdollisuus, mutta miehillä se venähtää puoleen vuosisataan ja ylikin.
Henkisellä puolella jokainen on just niin nuori kuin tuntee olevansa. Siinä ei ainakaan minun mielestäni ole sukupuolieroja.
Jos sit ajattelen ikäeroa parisuhteessa, niin siinä näen muutamiakin vaihtoehtoja. Kymmenen vuotta ei nyt ole niin hirveän paljon on se sit kummin päin tahansa. Kuitenkin olen sitä mieltä, että asiasta on syytä puhua. Toimivassa ja toista kunnioittavassa suhteessa koen tuon kuuluvan samaan pakettiin lempiväri, mieliruuan ja suosikki asennon kanssa. Eli kaikesta pitää pystyä puhumaan.
Onnea elämäänne tuleviksi vuosikymmeniksi. Teidän kahden välinen tunneside on tärkein. - toimii hyvin
-Kukaan normaali mies ei katsele itseään
kymmenen vuotta vanhempaa haaskaa.- aio vanheta?
Minun mieystäväni on 21-vuotta nuorempi.
Olen 61 ja hän 40 vuotias.
Kyllä se nuorempikin vanhenee.
Meillä ei ole kyse äiti ja poika suhteesta.
Seksi sujuu.
Hän katselee mielellään kauniita naisia, mutta ei se minua haittaa.
Eikö kaikki hetero miehet katsele
En ole itsekään ruma ikäisekseni.Meillä on myös vankka ystävyys ja yhteenkuuluvuuden tunne.
Olemme olleet yhdessä viisi vuotta.
Jos hän haluaa vaihtaa nuorempaan jossain vaiheessa tiedän ja tunnen että välisemme side ja ystävyys ei siihen katkeaisi.
En koskaan yritä sitoa häntä, ymmärrän paljon paremmin häntä miehenä nyt, kuin olisin ymmärtänyt nelikymppisenä. - tuntuvat vanhoilta..;)
Pakko tunnustaa, että oman ikäiset miehet eli 50 tuntuvat vanhoilta. Ei niitä jaksa, ovat niin ukkoutumisen alkuvaiheissa jo. Elämännälkä ja into alkaa jo olla kadoksissa, tuntuu ettei mikään enää oikein jaksaa innostaa, paitsi nuorten naisten perässä juokseminen ja juopottelu. No, onhan siinäkin harrasteita, toki. Tämä on kyllä yleistämistä, mutta nuoremman miehen seura, hetkenkin(en tarkoita seksiä)virkistää ja antaa energiaa. Oman ikäiset miehet tuntuvat olevan katkeria valittajia. Heidän pitäisi hyväksyä se, että elämä ei ole ehkä mennyt ihan putkeen, perhe hajosi, uraputki on enemmän kuraputki, koota itsensä, huolehtia itsestänsä ja kääntää keula kohti uusia tuulia ja jättää itsesäälissä rypeminen.
50 naisella alkaa vastaa vauhti kasvaa kun lapset alkavat aikuistua, terveyttäkin piisaa, monista turhista taakoista vapautuu, osaa elää enemmän omilla ehdoillaan, nauttia itsestään ja toisista ihmisistä. Uteliaisuus nähdä kulman taakse, että mitähän kiva sieltä löytyy, säilyy. Uusia haasteita on ihana ottaa vastaan. - Setä
Puhu vain itsestäsi,esimerkiksi omassa ympäristössäni on parikin minua kymmenisen vuotta vanhempaa erittäin viehättäviä rouvasihmistä (itse olen pian 60)joilta ei puutu vientiä ja nämä ihailijat ovat poikkeuksetta nuorempia
- d3mo
Sen verran on omakohtaisia kokemuksia, että voin sanoa ympäristön niitä paineita enimmäkseen ottavan. Ne jotka elää ikäeroineen - oli ne puoleen tai toiseen - ovat tainneet vapaaehtoisesti valita tilanteensa ja ovat onnellisia niin kauan kuin onnellisuutta kestää...ihan niinkuin muillakin pareilla. Niitä erilaisia syitä siihen miksi se ympäristöä ahdistaa löytyy sitten kanssa yhtäpaljon kuin on ihmisiäkin. Eikä se ero välttämättä näy missään-ei edes kaikilla peilissä. Ja mitä sitten jos näkyykin? Näkyy se ns. normaaleilla pareillakin. Taaskin se on yksilöistä kiinni. Kuka rypistyy mistäkin ja miten paljon. Kukas se sanoikaan jo antiikissa....Epiktetos; "asiat sinänsä ei ole hyviä tai pahoja -ne ovat sellaisia vasta kun sinä päätät kumpia ne ovat".......
- ~olennainen~
vuotta ikäeroa ei tunnu missään, mieheni on ikäistään "vanhempi" ja kokenut paljon elämää.
Minä oon taas semmonen lapsellinen kuuskymppinen tytönhupakko.
Ikäeroa ei huomaa päältä ei sisältä. - Pirre*
tuntus, ainakkii jossai...
- irma-1
Joskus voi parikymppinenkin kaveri olla kypsän oloinen kun taas moni viisikymppinen edelleen mammanpoika
Yksi) Numeroina sosiaaliturvatunnuksessa.
Kaksi) Ei missään.
Kolme) Koette? Koemme? Voi vittu, ihmisenä lähinnä.
Terveisin muoriska ja 19,2 vuotta nuorempi miehensä (piti oikein laskea, kun tosissaan pytyttää tämä yksinkertaisuus...)
Motto: Mitä yksinkertaisempi ihminen on, sitä enemmän hän kiinnittää huomionsa ulkoisiin seikkoihin. Esimerkkeinä mainittakoon ulkonäkö, varallisuus, ikä, ammatti, autonmerkki.
EVV
Ai niin, emme rakastuneet toisiimme eilen, vaan lähes kaksikymmentä vuotta sitten. Olemme edelleen.- Alli-Nelli
miestäsi vielä 15 vuoden kuluttua?2) Onko sinulle tehty plastiikkakirurgisia toimenpiteitä? 3) Aiotko käydä plastiikkakirurgisessa toimenpiteessä jos miehesi alkaa vilkuilla muita?/Pelkäät alkavan vilkuilla muita? 4) Onko miehesi "turvallisen" näköinen joka ei kelpaa ikäisilleen?
5) Miksi miehesi on valinnut itseään melkein 20 vuotta vanhemman naisen? 6) Miksi sinä olet valinnut melkein itseäsi 20 vuotta nuoremman miehen?7) Oletteko tasavertaiset kumppanit vai pompotatko miestäsi vetoamalla aina siihen että hän on sinua nuorempi? Alli-Nelli kirjoitti:
miestäsi vielä 15 vuoden kuluttua?2) Onko sinulle tehty plastiikkakirurgisia toimenpiteitä? 3) Aiotko käydä plastiikkakirurgisessa toimenpiteessä jos miehesi alkaa vilkuilla muita?/Pelkäät alkavan vilkuilla muita? 4) Onko miehesi "turvallisen" näköinen joka ei kelpaa ikäisilleen?
5) Miksi miehesi on valinnut itseään melkein 20 vuotta vanhemman naisen? 6) Miksi sinä olet valinnut melkein itseäsi 20 vuotta nuoremman miehen?7) Oletteko tasavertaiset kumppanit vai pompotatko miestäsi vetoamalla aina siihen että hän on sinua nuorempi?kun elää tässä ja nyt.
Ps.Mitä jos joku kysyisi sinulta samat kysymykset,olisitko a)iloinen saamastasi huomiosta?
b)vastaisitko esitettyihib kysymyksiin?
c)mitä mieltä olisit kyseisestä kysyjästä?Alli-Nelli kirjoitti:
5) Miksi miehesi on valinnut itseään melkein 20 vuotta vanhemman naisen? 6) Miksi sinä olet valinnut melkein itseäsi 20 vuotta nuoremman miehen?7) Oletteko tasavertaiset kumppanit vai pompotatko miestäsi vetoamalla aina siihen että hän on sinua nuorempi?kuin siihen huudetaan.
1) Kyllä, jos se vielä palaa :-)
2) Ei ole
3) Hehe, varmaan vitsi... Vaan vastaan: ei, koska en pelkää. Miksi pelkäisin? Minun puolestani hän voi lähteä vaikka tänä iltana. Ei minun onneni tässä elämässä ole jostakin toisesta ihmisestä kiinni. Ainoastaan itsestäni.
4) Hehe, kyllä se kelpaisi, aivan varmasti...
5 6) Koska meille ei kummallekaan ole tärkeätä triviaalit seikat. (Siis ikä, ulkonäkö, varallisuus, ammatti... *huokaa*)
7) Emme pomota kumpikaan kumpaakaan. Miksi pitäisi?? Sekin on yksinkertaisten ja pieniegoisten ihmisten puuhaa.- irma-1
tiinamuori kirjoitti:
kuin siihen huudetaan.
2) Ei ole
3) Hehe, varmaan vitsi... Vaan vastaan: ei, koska en pelkää. Miksi pelkäisin? Minun puolestani hän voi lähteä vaikka tänä iltana. Ei minun onneni tässä elämässä ole jostakin toisesta ihmisestä kiinni. Ainoastaan itsestäni.
5 6) Koska meille ei kummallekaan ole tärkeätä triviaalit seikat. (Siis ikä, ulkonäkö, varallisuus, ammatti... *huokaa*)
7) Emme pomota kumpikaan kumpaakaan. Miksi pitäisi?? Sekin on yksinkertaisten ja pieniegoisten ihmisten puuhaa.Eikös juuri suuriegoiset muita pomputtele:)))
irma-1 kirjoitti:
Eikös juuri suuriegoiset muita pomputtele:)))
Ne joilla on pienet egot, niiden tarvii pomputella muita. (Omaa egoaan siis kohottaakseen.) Ne joilla on isot ja kohdallaan olevat egot, niiden ei tarvi. Kysymys on siis siitä, onko ulkoista pätemisen ja näyttämisen tarvetta vai ei.
"Oikeasti suuret" pystyvät johtamaan pomputtelematta. Fiksusti.
Vastaus on siis ei ole.- irma-1
tiinamuori kirjoitti:
Ne joilla on pienet egot, niiden tarvii pomputella muita. (Omaa egoaan siis kohottaakseen.) Ne joilla on isot ja kohdallaan olevat egot, niiden ei tarvi. Kysymys on siis siitä, onko ulkoista pätemisen ja näyttämisen tarvetta vai ei.
"Oikeasti suuret" pystyvät johtamaan pomputtelematta. Fiksusti.
Vastaus on siis ei ole.Siis mielestäni pieniegoinen on epäitsekäs:)))
irma-1 kirjoitti:
Siis mielestäni pieniegoinen on epäitsekäs:)))
voit olla mitä mieltä tahansa.
Samoin kuin minäkin voin: minun mielestäni pieniegoisella on helpostikin ns. Napoleon-kompleksi. Silloin kun vielä ihmisiä laitettiin hoitoon, niin näitä oli mielisairaaloissa monia...
Tätänykyä kulkevat vapaana joukossamme.- irma-1
tiinamuori kirjoitti:
voit olla mitä mieltä tahansa.
Samoin kuin minäkin voin: minun mielestäni pieniegoisella on helpostikin ns. Napoleon-kompleksi. Silloin kun vielä ihmisiä laitettiin hoitoon, niin näitä oli mielisairaaloissa monia...
Tätänykyä kulkevat vapaana joukossamme.Heitä on myös naispuolisiakin :)))
- Alli-Nelli
emw34 kirjoitti:
kun elää tässä ja nyt.
Ps.Mitä jos joku kysyisi sinulta samat kysymykset,olisitko a)iloinen saamastasi huomiosta?
c)mitä mieltä olisit kyseisestä kysyjästä?vastaisin jos olisin laittanut nettiin itsestäni tiedon että minulla on 19,2 vuotta itseäni nuorempi mies, kukanhan ei sinua ole pakottanut kertomaan, vaan teit sen ihan vapaaehtoisesti.
Onko siinä joku ongelma ettet halua vastata näihin kysymyksiin? Eikö se ole aika luonnollista että joku on kiinnostunut tietämään tiettyjä asioita koska ainahan vanhempi nainen ja nuorempi mies on ollut jonkinlainen tabu. Tunnuit olevan suorastaan ylpeä tuosta miesvalinnastasi, niin kysyn jos joku muukin ajattelee hankkia itselleen 20 vuotta nuoremman miehen että miten tällainen asia vaikuttaa psykologisesti vanhempaan naiseen. Onko siinä joku erityinen syy ettet halua vastata tyypillisiin kysymyksiin jotka heräävät tällaisessa tilanteessa. Kyllä miehiltäkin varmaan kysellään vastaavia asioita. - Alli-Nelli
emw34 kirjoitti:
kun elää tässä ja nyt.
c)mitä mieltä olisit kyseisestä kysyjästä?meni väärään osoitteeseen. En katsonut tarkemmin. Näköjään olet vain joku nipottajaäijä. Mitähän yleensä sinun elämääsi kuuluu mistä muut ovat kiinnostuneet?
- Yks tyyppi
Mitä se tyyppi sussa näkee,olet kirjoituksistasi päätellen omahyväinen ja ilkeä etkä kuvasta päätellen mitenkään seksikäs joten jätkän täytyy olla aika masokisti?
- multiNikkix
Yks tyyppi kirjoitti:
Mitä se tyyppi sussa näkee,olet kirjoituksistasi päätellen omahyväinen ja ilkeä etkä kuvasta päätellen mitenkään seksikäs joten jätkän täytyy olla aika masokisti?
Suoraan sanottuna, huomaan että taidat olla aika ilkeä ihminen. Kaverin puute, vai?
- Yks tyyppi
multiNikkix kirjoitti:
Suoraan sanottuna, huomaan että taidat olla aika ilkeä ihminen. Kaverin puute, vai?
Olen vain naimisissa oleva realisti suomalainen jäbä eikä tulisi mieleenikään ihastua 20 vuotta vanhempaan mummoon!
- multiNikkix
Yks tyyppi kirjoitti:
Olen vain naimisissa oleva realisti suomalainen jäbä eikä tulisi mieleenikään ihastua 20 vuotta vanhempaan mummoon!
sinun vaimosi ihastuukin 20 vuotta nuorempaan jäbään, sellaiseen joka on hyväntuulinen eikä ilkeile kenellekään...?
Enkä minä nyt yhtään ilkeile, kysyn tämän vaan ihan realistina? - Yks tyyppi
multiNikkix kirjoitti:
sinun vaimosi ihastuukin 20 vuotta nuorempaan jäbään, sellaiseen joka on hyväntuulinen eikä ilkeile kenellekään...?
Enkä minä nyt yhtään ilkeile, kysyn tämän vaan ihan realistina?Jokaisella on oma vapaus,en ole sitonut häntä hellaan ennenkään,ihan vapaaehtoisesti hän kanssani asuu
- multiNikkix
Yks tyyppi kirjoitti:
Jokaisella on oma vapaus,en ole sitonut häntä hellaan ennenkään,ihan vapaaehtoisesti hän kanssani asuu
kaikilla on aina oman näköisensä elämä. Ei tässä lyhyessä elämänkaaressa kannata niin arvostella toisten elämää. Yksi rakastuu äitiin, toinen tyttäreen, ja naisista samoin, yksi isään ja toinen poikaan. Minusta on aika hassua kysellä että: mitäs ajattelet kymmenen vuoden kuluttua kun toinen on vanha/ nuori jne. Se ero kun voi tulla niin monesta eri syystä jo paljon ennen sitä mm. ero, kuolema jne. kuten normaali elämä on, tai sitten vaan eletään yhdessä ettei mitään eroa ole.
Mukavaa elämää sinulle vaimosi kanssa. multiNikkix kirjoitti:
kaikilla on aina oman näköisensä elämä. Ei tässä lyhyessä elämänkaaressa kannata niin arvostella toisten elämää. Yksi rakastuu äitiin, toinen tyttäreen, ja naisista samoin, yksi isään ja toinen poikaan. Minusta on aika hassua kysellä että: mitäs ajattelet kymmenen vuoden kuluttua kun toinen on vanha/ nuori jne. Se ero kun voi tulla niin monesta eri syystä jo paljon ennen sitä mm. ero, kuolema jne. kuten normaali elämä on, tai sitten vaan eletään yhdessä ettei mitään eroa ole.
Mukavaa elämää sinulle vaimosi kanssa.viisaista sanoista.
Järjen ääntä on hyvä seurata, mutta ei pidä tukahduttaa sydämenkään sanomaa. Ja kuten hän sanoi: huomisesta ei tiedä kukaan.
Rohkeutta viestiketjun aloittajalle tehdä omia päätöksiä elämässä. Silloin aikoinaan kirjoitin itselleni "aforismin". Toivottavasti siitä löytyy jollekin pientä ajatuksen juurta:
"Kyllä järkeni sanoi mitä pitäisi, ja
tahtoni yritin ohjata samoille raiteille.
Vaan tunteet olisin joutunut tukahduttamaan
ja se oli jo liikaa."- Kyllähän kuka tahansa
tiinamuori kirjoitti:
kuin siihen huudetaan.
2) Ei ole
7) Emme pomota kumpikaan kumpaakaan. Miksi pitäisi?? Sekin on yksinkertaisten ja pieniegoisten ihmisten puuhaa.nainen saa vaikka 30-vuotta nuoremman rentun elätettäväkseen jos luulee nuoremman miehen kohentavan itsetuntoaan ;DD
- aapeeseedee
Jonkunlainen statussymbooli,ei väliä minkälainen elätettävä retku tahansa mies on kun vaan on vähintään 10wee nuorempi
varsinkin miehissä paljon; vaan tuskin säännöllisesti työssäkäyvää, älykästä, raitista, hyvännäköistä, huolehtivaista, huumorintajuista, mihin vaan kyvykästä miestä sellaiseksi kutsutaan. Ellei ehkä sitten teidän piireissä:-))
Ai niin peeäs: juu, kyllä on parisuhdeuskollinen myös, ettei tarvitse erikseen sitä kysyä...- Remmari ek
tiinamuori kirjoitti:
varsinkin miehissä paljon; vaan tuskin säännöllisesti työssäkäyvää, älykästä, raitista, hyvännäköistä, huolehtivaista, huumorintajuista, mihin vaan kyvykästä miestä sellaiseksi kutsutaan. Ellei ehkä sitten teidän piireissä:-))
Ai niin peeäs: juu, kyllä on parisuhdeuskollinen myös, ettei tarvitse erikseen sitä kysyä..."Retkuja on varsinkin miehissä paljon; vaan tuskin säännöllisesti työssäkäyvää, älykästä, raitista, hyvännäköistä, huolehtivaista, huumorintajuista, mihin vaan kyvykästä miestä sellaiseksi kutsutaan."
Miten niin tuskin jne? Sinulla on vähän liian negatiivinen kästys miehistä. Työni puolesta haastattelen päivittäin naisia ja miehiä. En nyt mitenkään kokemukseeni vedoten voi sanoa, että miehet (tai naiset) ovat retkuja, pahan näköisiä, huumorintajuttomia, mihinkään kykenemättömiä. Jos joku on työtön, niin on. Nykyisin on YT-neuvotteluja joka puolella, ja ihmisiä heitetään pihalle.
Jos ei "retku" soita, niin nykyaikana myös nainen voi soittaa. Soittamaton saattaa olla epävarma, tai sitten hän ei tosiaan halua soittaa. Siitä pääsee selville vain kysymällä. Asiat voivat muuttua hetkessä. - Remmari ek
Remmari ek kirjoitti:
"Retkuja on varsinkin miehissä paljon; vaan tuskin säännöllisesti työssäkäyvää, älykästä, raitista, hyvännäköistä, huolehtivaista, huumorintajuista, mihin vaan kyvykästä miestä sellaiseksi kutsutaan."
Miten niin tuskin jne? Sinulla on vähän liian negatiivinen kästys miehistä. Työni puolesta haastattelen päivittäin naisia ja miehiä. En nyt mitenkään kokemukseeni vedoten voi sanoa, että miehet (tai naiset) ovat retkuja, pahan näköisiä, huumorintajuttomia, mihinkään kykenemättömiä. Jos joku on työtön, niin on. Nykyisin on YT-neuvotteluja joka puolella, ja ihmisiä heitetään pihalle.
Jos ei "retku" soita, niin nykyaikana myös nainen voi soittaa. Soittamaton saattaa olla epävarma, tai sitten hän ei tosiaan halua soittaa. Siitä pääsee selville vain kysymällä. Asiat voivat muuttua hetkessä.Nyt en vastannut vain väärään kohtaan, vaan jopa väärään ketjuun!
PS: Siltikin miehet ovat parempia kuin sanot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472