Joo, email ystävä hokkaidossa.
Sri lankaan lähtee tekstiviestit tosta vaan prepaid liittymästä, mutta japaniin ei sitten ****llakaan.
Rasittaa yli kaiken.
358 on koitettu, on koitettu 81 maakoodilla ja näitten kahden kaikilla mahdollisilla kombinaatioilla.
Jos joku olisi ystävällinen ja pelastaisi meikän tästä suosta kertomalla miten riivatussa saan tekstarin lähtemään japaniaan, olisin polvillani kiittelemässä, hospoti hospoti.
Domo arigato gozaimasu :)
PUHELINNUMERO?MAAKOODI?
5
10665
Vastaukset
- Docomo
Japanilaisella liittymalla varustettuun matkapuhelimeen EI voi lahettaa tekstiviestia Suomesta. Taalla kun on erillainen jarjestelma kaytossa kun suomessa.
- Ulalla
no voi rähmä :(
en siis voi lähettää vaimoehdokkaalleni tekstaria mitenkään?
miten ihmeessä sinne voi kuitenkin soittaa, mutta ei tekstaria voi pistää?
entäs jos laittaa kännykkään sähköpostia? eikös sellainenkin oo mahdollista nykyään?
pitäis löytää joku keino että pääsee ottamaan yhteyksiä kännykkään ilman tuhottoman kalliita puheluita. - Docomo
Ulalla kirjoitti:
entäs jos laittaa kännykkään sähköpostia? eikös sellainenkin oo mahdollista nykyään?
pitäis löytää joku keino että pääsee ottamaan yhteyksiä kännykkään ilman tuhottoman kalliita puheluita.Jos sinulla on vaimoehdokkaan puhelimen sahkopostiosoite niin onnistuu mainiosti normaaliin tapaan. Taalla ei tunneta koko tekstiviesti systeemia, kaikilla kun on sahkoposti puhelimessa. Suomesta taitaa talla hetkella halvimmillaan soittaa Japaniin 30:lla sentilla/minuutti. Mesella tai Skypella ilmatteksi...
- Hardy
Ulalla kirjoitti:
pitäis löytää joku keino että pääsee ottamaan yhteyksiä kännykkään ilman tuhottoman kalliita puheluita.Te voitte puhuu internetin kautta ilmaseks.Niin me tehtiin vaimon kanssa.Ladatkaa kumpikin sama ohjelma skypen nettisivuilta,ja kuulokkeet ja mikki tarvitaan.Sitten on MSN messenger,jonka kautta voitte webcamin avulla myos nahda toisenne videokuvassa livena.Sahkoposti tosiaan toimii molempien maiden kannykkamallien kesken.
- Mac
Joillakin liittymillä tuntuu toimivan. Minulla on yksi japanilainen ystävä joka yllätti lähettämällä minulle sieltä tekstiviestin, vastauskin meni hyvin perille. Tämä ei ole mikään tekniikkanero eli uskon että se toimii hänellä suoraan (en tiedä mitä liittymää hän käyttää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418