Tarkoituksena on ottaa käyttöön jokin web-hotelli ja pohdinnan alla on, että jos mulla on käytössä jokin domain www.joku.net, niin onko mahdollisilla lisädomaineilla käytössä oma www.jokin.com vai meneekö ne vaan ton www.joku.netin alle?
lisädomaneista
3
347
Vastaukset
- Töppö
Ymmärsinköhän oikein mitä ajat takaa..
Eli jos otat sivutilaa webbihotellista, niin voitko laittaa siihen kaksi eri domainia? Sekö oli kysymys?
Jos tuota tarkoitit, niin siihen löytyy vastaus varmaankin hotellipaketin tarjoajalta. Kaikki eivät varmaankaan hyväksy, mutta mitään teknistä estettähän sille ei ole.
Ainakin oma hotellipaikantarjoajani (datamappi.fi) ilmoittaa että samaan tilaan saa myös toisen domainin.- JiiHoo
Ymmärsit aivan oikein eli haluan kaksi eri domainia tai jopa useampia ja kiitos vastauksesta.
- Höpö
JiiHoo kirjoitti:
Ymmärsit aivan oikein eli haluan kaksi eri domainia tai jopa useampia ja kiitos vastauksesta.
8. Minulla on useita verkkotunnuksia, voiko ne kytkeä samaan tuotepakettiin?
Kyllä voidaan, ota tällöin yhteyttä myyntiimme.
http://datamappi.fi/faq.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562821
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1511459- 721420
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251308The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m661026- 1561016
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25985