Tarkoituksena on ottaa käyttöön jokin web-hotelli ja pohdinnan alla on, että jos mulla on käytössä jokin domain www.joku.net, niin onko mahdollisilla lisädomaineilla käytössä oma www.jokin.com vai meneekö ne vaan ton www.joku.netin alle?
lisädomaneista
3
353
Vastaukset
- Töppö
Ymmärsinköhän oikein mitä ajat takaa..
Eli jos otat sivutilaa webbihotellista, niin voitko laittaa siihen kaksi eri domainia? Sekö oli kysymys?
Jos tuota tarkoitit, niin siihen löytyy vastaus varmaankin hotellipaketin tarjoajalta. Kaikki eivät varmaankaan hyväksy, mutta mitään teknistä estettähän sille ei ole.
Ainakin oma hotellipaikantarjoajani (datamappi.fi) ilmoittaa että samaan tilaan saa myös toisen domainin.- JiiHoo
Ymmärsit aivan oikein eli haluan kaksi eri domainia tai jopa useampia ja kiitos vastauksesta.
- Höpö
JiiHoo kirjoitti:
Ymmärsit aivan oikein eli haluan kaksi eri domainia tai jopa useampia ja kiitos vastauksesta.
8. Minulla on useita verkkotunnuksia, voiko ne kytkeä samaan tuotepakettiin?
Kyllä voidaan, ota tällöin yhteyttä myyntiimme.
http://datamappi.fi/faq.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615