Työkengät

Millaiset?

Millaiset kengät olisivat hyvät sairaanhoitajan työssä? Käytättekö erikoisliikkeiden terveyssandaaleja vai olettko hyväksi havaineet esim. ihan tavalliset citymarketin(?) sandaalit? Itse mietiskelen millaiset työkengät oikein kannttaisivat ostaa... Opintojen alkuvaiheessa ollaan vasta. Hyviä vinkkejä, kokemuksia?

5

6995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku

Ehdottomasti laadukkaat ja ergonomiset kengät. Kotimaisilla jalkineiden valmistajilla on hyviä työsandaaleita. Näiden firmojen edustajat kiertelevät hoitoalan työpaikoissa ja heidät voi tilata esittelemään, jos tilaatte vaikka opiskelijaporukalla. Instrustakin voi löytyä jotakin. Varaudu maksamaan 70-80 euroa (hinta on kyllä sen väärti). Citymarketin kengistä sen verran, että eivät kestä montaa kuukautta ja jalkoja pakottaa työpäivän jälkeen (kokemusta on niistäkin).

• myös laadukkaita

Cittarista saa myös laatua jota et muutamalla eurolla saa, 99€ oli yhdet ja omat nuukana ostin 64€, Birkenstockit. Cittarista siis. Kenkävalikoima riippuu myös sisäänostajasta, erikseenkin toiveiden mukaan tilataan.

• Mika121
        myös laadukkaita kirjoitti:

Cittarista saa myös laatua jota et muutamalla eurolla saa, 99€ oli yhdet ja omat nuukana ostin 64€, Birkenstockit. Cittarista siis. Kenkävalikoima riippuu myös sisäänostajasta, erikseenkin toiveiden mukaan tilataan.

On Orivedellä hirsilässä saa 10 euroon hyvät laadukkaat kengät!!!!

• rulettavat
        myös laadukkaita kirjoitti:

Birkenstockit ovat parhaasta päästä työkenkinä. Alkuun ne tuntuvat jaloissa kuin kävelisi savella, mutta totuttuaan ei vaihtaisi muihin kenkiin. Helsingin Forumissa on yläkerrassa oma myymälä Birkenstockeille.

• Merrell

Yhdyn edellisiin kirjoittajiin siinä, että hyviin työkenkiin kannattaa tosiaan satsata. Ota huomioon, että työpäivän aikana saatat hyvinkin kävellä 10 km ja kengät ovat jalassasi 8h/pv. Tuskinpa mitään muita kenkiä tai muuta vaatekappaletta tulee käytettyä yhtä paljon.

On toki hieman makuasia, millaisista kengistä tykkää. Mielestäni takaremmi on aivan ehdoton juttu, muuten lentävässä lähdössä kengät jäävät helposti käytävälle. :) Itse olen havainnut parhaiksi työkengiksi sporttisandaalit, tällä hetkellä käytössä Merrell-merkkiset. Tosi hyvin vaimennetut, jalka ei väsy päivän aikana. Maksoivat urheiluliikkeessä muistaakseni n. 100 €, mutta ovat ehdottomasti hintansa väärtit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe