Älä pyydä apua

gghhjj

Älä koskaan pyydä työpaikalla apua toisilta.
Ole kuitenkin valmis auttamaan muita taitosi mukaan.
Avun tarvitsijoita riittää. Niin voit selvitä arjesta.

6

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • multiNikkix

      on hyvin vaihteleva ja nopeatempoinen päivärytmi. Kahta samanlaista päivää ei ikinä voi olla. Avun pyytäminen ja pyyntöön vastaaminen on itsestään selvyys. Emme mitenkään pystyisi tekemään työtämme, ellemme tekisi niin.

    • Joka antaa, se myös saa. Ja päinvastoin.

      Älä kuule opeta meitä, konkareita: vuosikymmeniä olemme selvinneet töistämme ja työtovereistamme.

      Mene "valistamaan" lapsia, jos siltä tuntuu. Siis siltä, että tiedät mistä puhut...

    • Anonyymi

      Jatkuva puhe vaade hoitajat emme pyydä Apua enää Markku mehtälä ei tee tietoja

    • Anonyymi

      Mikä ajatus ja / tai idea aloittajan otsikkoon sisältyy? - Nm. En ummarra

    • Anonyymi

      Muista jos et työelämässä syystä tai toisesta? Älä ryhdy hyvää hyvyttäsi tekemään itsenäisiesti vapaa ehtoistyötä palkatta,Oli kyse sukulainen ystävä tai tutava tulee sinulle henkisesti ja taloudellisestikin lopulta kaliiksi kun et työstäsi saa palkaa,mutta et lopulta kitostakaan.Vapaa ehtoiseksi ryhdy vain järjestöjen kautta koulutavat tukevat sinua kaikessa. Olin kulunut 3 vuotta kun jätin taakseni vapaaehtoistyön joka söi minua. Henkilöt kuolivat mustisairas sukulainen mies ja kaksi ystävääni.He kuolivat alzmer tauti ja sanon oli helvettiä vuodet,enen heidän kuolemaa.Peräkäisin vuosina menivät.Rauha oma elämä kesti 3 vuotta ja menin lankaan.Entinen nappurini vuosien takaan yli 90v. Oli sannut paikan pien palvelu talosta.Asui itsenäisesti asuu yhä. Ihana koti ja turva. Kuin omaiset aktiviseti vierailevat.Puhu ympäri viikonloput.Kun omaiset ei tule ovat perheiden kanssa. Sanoin kesää voin ulkoilla,lauantai tai sunuintai. Tämä mummo ei ylös sitten pääse eikä likkelle kuin ilta päivää.Alko siis halita kellon aikaani.Kun aamun virkku ole. Jouduin orkanisoiman monta asiaa toisin.Ollakseni hänen ajalla ulkona hänen kanssa.Hänen kuoleet omaiset oli hänen luona ymm.Ahaa sitä se alkaa muisti sairaus,,En lähtenyt mukaan asia,Siten hänen hyvä aikuinen tytär joka todella hoitaa huolehti äiti. Alko olee pahis.en lähtenyt mukaan.Tytär kerran soitti,äiti kertoo kaiki asiat mitä te puhutte.Tylysti sanoin hänen jutihin mukaan en lähde. Kirkolle tuli ruokailu 1e. sinne päätin vien hän,kun yksin ei kykene. Samasta kerros lähti toinenkin.Kykenevät kyllä ostoskeskus kaupat ymm.Toinen mummo oli ritantunut kolmanen mummon kanssa ja soppa vaan synty ruokailu.Sain hävetä silmät pääätä koko asia kirkon ruokailu.Minulle ritti.Minun ei tarvitse autella ketään kun paskaa saan pälleni syyttä.Eli autoit toisia töissä tai ihan puhtalla sydämellä,paskaa lopulta tippu pälle.Olit palkatyöntekijä vain työtn jo tyelämästä poistunut. Kun vain ajateli hyvällä sydämellä antaa aikaa vanhukselle.Virhe kun en koultettu en vapaehtoistyöhön.itä-Helsinki. antesi teksi virheet lukihäiröni takia.

    • Anonyymi

      Pyydä apua ja tule talkoisiin ja ota omat eväät mukaan. Tule autolla en maksa yhtään vaan hyödyn sinusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe