tietääkö kukaan sarjaa inuyasha?
mita mieltä ootte sarjasta?
inuyasha
14
1113
Vastaukset
- mie vaan
Mä tiiän sen, oon kattonu sitä japanin ja enkun kielisenä animena... Vitsi oon onnellinen ku se alkaa ilmestyy ens viikon keskiviikkona! Se on iha HUIPPU SARJA!!! Vielä parempi ku Ranma.
- Inuyasha ja Kagome fani
hitsi mä oon oottanu kauan, että Inuyasha tulee Suomeen! Kunpa se tulis tv:ssä......:(
Tai ilmestyis ees dvd:nä tai videona! Mutta Inuyasha pokkarit on parhaita ja se ylittää Ranma½:n reilusti!
- lucy.3
ostin juuri mangan ensimmäisen osan.
hyvältä vaikuttaa.
kaveri on hulluna siihen.
seinällinen itepiirtämiään kuvia... - Inuyashan ja Kagomen suuri ...
Tiedänpä hyvinkin. Se on mailman paras mangasarja Rumiko Takahashin toteuttamana! Käykää mun tekemillä sivuilla, jotka on ommattu Inuyashalle!
www.freewebs.com/shikon_kuula- Inuyasha fani
Mistä voisi löytyä Inuyasha ja Ranma1/2 jaksoja??
(siis netistä) :)) - ...
ÄÄLIÖ, KUKA MUU KUIN SUOMENKIELISTÄ PASKAA LUKEVA SANOO SHIKON NO TAMAN SHIKON KUULAKSI (www.freewebs.com/shikon_kuula) ARRGGHH!!
- Nimetön
Inuyasha fani kirjoitti:
Mistä voisi löytyä Inuyasha ja Ranma1/2 jaksoja??
(siis netistä) :))www.youtube.com
- -Inuyasha-
Joo...Tiedän sarjan... Olen kovin kiinnostunut sarjasta vaikka minulla ei ole kuin ensimmäinen osa mangaa mutta suomeksi.. :)
- makoto
se on hyvä. luen sitä mielellään. :) ja suosittelen muillekin
- Miwa n_n
Sarja on ihan paras varsinkin anime!!>3
- Kishu-mia
Inuyasha on ihan paras!!! Se on paras sarja mitä olen koskaan katsonut/lukenut:D
Suosittelen sitä kaikille jotka eivät vielä ole tutustuneet sarjaan!!!
Miroku, Sesshoomaru ja Naraku are best!!!X) - Inuyasha91
Vielä kysyt! Inuyasha on maailman paras manga mitä tiedän!!!!!Katson sitä tiiviisti ja luen aina kun kirjastosta vaan löydän!
Mä kiinnyin Inuyashaan heti kuulin siitä...^^
Sanokaa te muutki nyt jotaki.. - Nimetön
Kyllä mä tiiän inuyashan.Se on maailman paras manga ja anime!Kyllä suomessa sitä myydään ainakin dvd:nä,julisteina,leluina ja jne. Niitä voi ostaa osoitteesta www.blippo.com
- Nimetön
en muistanu mainita, et mul on inuyashaan ja narutoon liittyvät nettisivut: www.freewebs.com/inuto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943196HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752476Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k621444Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901412Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.14971Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184915Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N313884Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10837- 50814
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142788