Kuukautiskuppi

Moikka!

Suosittelen kaikille kuukautiskuppia! Ehdottomasti! Ollut minulle (runsasvuotoiselle) erinomainen ratkaisu! Aluksi oli aika hassua ja sattuikin, MUTTA vain vähänaikaa, kun kuppi totutteli uuteen paikkaansa ja raivasi itselleen tilaa =0)

Olen nyt käyttänyt sitä DivaCuppia runsaan puolivuotta, ja jo enimmäisellä kerralla homma toimi loistavasti. Kärsivällisyyttähän siinä vaaditaan, ja paljon! Loppujenlopuksi tämä tyhjennyskään ei ollut niin ällöttävää kuten kuvittelin, minustahan se on lähtöisin ja kunhan toisten kuppeihin ei tarvitse koskea!

Mutta jokatapauksessa tässä tälläinen mainonta epäilijöille... Niin ja itse tilasin sen tuolta Pehmopeppujen nettisivuilta, kun en kehdannut mennä kauppaan kyselemään... heh... =0)

Sekä tässä muutama linkki, jos joku halua lisää infoa:

http://kuukuppikunta.net/
http://www.pehmopeput.fi/

heh... kamalaa mainosta... =0)

3

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DivaCup

Kyllähän tässä etusivullakin on jo aika monta keskustelua kupista ;) Saisi Suomi24:kin siirtyä järkevämpään systeemiin eli että jos viestiin vastaa niin ketju hyppäisi ylimmäiseksi.. olisi selkeämpää eikä noita ketjuja tarvitsisi kaivaa... :)

• Olet aivan oikeassa... Se olisi enemmän kuin hyvä ratkaisu...
        Olen vain huomannut joitain palstoja täällä seuraillessani et tosiaankaan ihmiset ei jaksa lukea yhtään, vaan kysyy heti et mitä ja mitä ja jos ja kun...

Niinkuin minä tässä nyt mainostelin tätä juttua... =0)

Mut ajattelin vaan et jos joku ei jaksa viestejä selata niin mainostetaanpa hieman ja lisäsin vielä linkkejäkin et voi suoraan sieltä sitten kattoa ja ettii tietoa... mutta melkeenpä voisin vannoa että tässä kuukauden aikana tulee vielä monia monia monia kuukautiskuppi kysymyksiä, mainoksia tai kertomuksia!

• ...

Kuukautiskuppi on kyllä paras suoja mitä olen ikinä käyttänyt. Ensimmäinen kerta oli kyllä aikamoista harjoittelua, mutta toinen sujui jo paremmin. Nyt olen käyttänyt yli puoli vuotta ja olen todella tyytyväinen. Ja ekologinen & taluodellinenkin se on :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      187
      3115
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      9
      2271
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      318
      1976
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      75
      1972
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1901
    6. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      25
      1711
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      30
      1580
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      30
      1407
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1273
    10. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1152
    Aihe