Olen potenut vauvakuumetta jo jonkun aikaa ja päätimme että yritämme lasta heti kun lääkitykseni loppuu. Syön lääkkeitä jotka ovat sikiölle todella vaarallisia. Olisin vain tiedustellult, että onko ihan normaalia, että kuukautiseni ovat muuttuneet täysin. Kun aloitin pillerit kuukautiseni olivat säännöliset. Ajan kuluessa ne ovat jääneet pois tai jos on niin hyvin niukkaa vuotoa jota kestää ehkä päivän. Voiko tämä vaikuttaa lapsen saantiin? Pillereitä on vaihdettu ainakin neljä kertaa. Onko normaalia vai ei?
Epäsäännölliset kuukautiset....
normaali?
1340
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Mulla jäi kans minipillereiden takia menkat kokonaan pois ja pillerien lopettamisen jälkeen kierto oli tosi epämääräinen, välillä pitkä tauko ja sitten pitkään vuotoa...
Onneksi on lääkkeet kiertovaikeuksiin, nyt syön Terolutia kierron säännöllistämiseksi. On ainakin helpompi tähtäillä ovulaatiopäivää, kun on vauvanhankkimispuuhissa! ;)