Mieletön halu harrastaa seksiä naisen kanssa jo vuosia, mutta en ole ikinä toteuttanut/edes yrittänyt pitkäaikaista haavettani..Parisuhde miehen kanssa ja perhe-elämä on
"mun juttu" uran ja kaiken lisäksi mutta tämä vaivaa, liikaa..liikaa. Haaveissako vain????
Naisen kanssa..
32
10485
Vastaukset
- BiNainen
Moi,
ihan kuin olisin lukenut omaa ilmoitustani....minulla myös mieletön halu rakastella naisen kanssa; se on todellakin ollut vuosikausien haaveeni ja vain vahvistunut. Oon parisuhteessa, mies tietää mun halusta ja hyväksyy sen täysin. En halua kuitenkaan mitään kimppajuttuja, vaan keskittyä täysin Sinuun ja meidän kahdenkeskiseen juttuun. Mistä päin olet? Tavataanko? Niin, ja minäkään en ole ennen edes yrittänyt mitään todellista toteuttaakseni haaveeni, mutta nyt jostain kumman syystä olen roikkunut täällä tämän viikon...- haaveissako vain??
mieletöntä...laitan tänne VIHDOINKIN omaa ajatustani ja haaveitani niin joku vastaa noin..Minkälainen olet ja mitä haluat...? Nyt jo ihan jännittää..jos et halua vastata tänne niin anna mailiosoitteesi?
M - Jen
haaveissako vain?? kirjoitti:
mieletöntä...laitan tänne VIHDOINKIN omaa ajatustani ja haaveitani niin joku vastaa noin..Minkälainen olet ja mitä haluat...? Nyt jo ihan jännittää..jos et halua vastata tänne niin anna mailiosoitteesi?
MVoi, mulla on niin samanlaiset haaveet. Elän miehen kanssa ja rakastan häntä yli kaiken, mutta kiihotun kun ajattelen naisia yhdessä / itseäni jonkun kanssa. Haluaisin kokeilla, salaa tietysti... Saitko vastausta edelliseltä, vai haluatko viestitellä kanssani? Voitaisiin ainakin vaihdella mielipiteitä... katsotaan mihin se johtaa. Laita meiliosoite, jos kiinnostaa.
- HotBiFe
MOlen jännittänyt koko aamupäivän että ootko vastannut...en päässyt koneelle aikasemmin!
Oon 40-vuotias, tosi hoikka, 51 kg, 167 cm, pieni kaikin puolin, nuorekas ja hyvin säilynyt : ) Oon jo kauan tiennyt, mitä haluaisin kanssasi tehdä...suudella, nuolla, hyväillä....mitä vaan mistä me molemmat nautimme.
Mun meili on [email protected]
Meilaa jos vielä kiinnostaa, jään odottelemaan... - HotBiFe
MMoi,
halusin vaan varmistaa, että tiedät mun olevan se eilinen BiNainen, joka tänään vastas sulle HotBiFe:nä.
Palataan......... - haluaisin...
Jen kirjoitti:
Voi, mulla on niin samanlaiset haaveet. Elän miehen kanssa ja rakastan häntä yli kaiken, mutta kiihotun kun ajattelen naisia yhdessä / itseäni jonkun kanssa. Haluaisin kokeilla, salaa tietysti... Saitko vastausta edelliseltä, vai haluatko viestitellä kanssani? Voitaisiin ainakin vaihdella mielipiteitä... katsotaan mihin se johtaa. Laita meiliosoite, jos kiinnostaa.
27-vuotias nainen olisi hyvinkin kiinnostunut...
Mies ja kaksi lasta on.
[email protected] - Jen
haluaisin... kirjoitti:
27-vuotias nainen olisi hyvinkin kiinnostunut...
Mies ja kaksi lasta on.
[email protected]Voisin laittaa sulle mailia lähiaikoina. Vaihdetaan ajatuksia ;)...
- mun elämältä...
eli siis...myös mun tilanne on samanlainen.... mulla tulee aikoja, kuten nyt... kiihkoa ja halua harrastaa seksiä naien kanssa ja kokea naisen kanssa muutenkin uusia aisioista... elän myöskin vakituisessa parisuhteessa jne... mieheni joskus vitsailee haluistani, mutta mietin joskus silloin tällöin et vakavissaniko mö olen, taidan olla bi, ja miehellekin toki kävi et olis hän ja kaksi naista, mut siihen taas mä en pysty... mä haluus olla naisen kans jos olen, en miehiä siihen väliin... toki ei ois hullumpaa ajatus kahdesta miehestäkään... olen 23 vuotias...ja taidanpa olla bi :) :) :)
- Anonyymi
Jen kirjoitti:
Voi, mulla on niin samanlaiset haaveet. Elän miehen kanssa ja rakastan häntä yli kaiken, mutta kiihotun kun ajattelen naisia yhdessä / itseäni jonkun kanssa. Haluaisin kokeilla, salaa tietysti... Saitko vastausta edelliseltä, vai haluatko viestitellä kanssani? Voitaisiin ainakin vaihdella mielipiteitä... katsotaan mihin se johtaa. Laita meiliosoite, jos kiinnostaa.
Oletko valmis kokeilemaan naisen kanssa
- brunetti
Olen teidän kanssa samassa tilanteessa. Avomieheni (niin monen muunkin miehen tapaan) haaveilee kolmannesta (nais)pyörästä, ja minuahan se kiihottaa aivan mielettömästi. Hän onkin kysynyt, haluaisinko olla naisen kanssa ilman häntä. Olen vastannut aika epämääräisesti, sillä pelkään että tykkäisin siitä liian pajon. Onko muilla samoja tunteita, eli pelkäättekö että tykkäisitte niin paljon naisen kanssa rakastelusta, että se miehen kanssa rakastelu ei enää maistuisi?
- Jen
En sanoisi, että pelottaa se, että tykkäisin olla naisen kanssa "liian" paljon. Kyllä mä näen itseni heterona, mutta jollakin tapaa naisseksi kiihottaa. Mies ei tiedä, enkä varmaan uskaltaisi sitä ääneen sanoa... Haluaisin vaan kokeilla, niin että kukaan ei saisi tietää (vaikka pettämiseksi sekin varmasti lasketaan, vaikka toisen miehen kanssa miestäni en pettäisi...), mutta ei minusta varmaan koskaan oikeasti ole siihen. Olisi vaan hauska vaihtaa ajatuksia ja - kenties - joskus maistaakin tätä kiellettyä hedelmää. Voipi olla että paremmat kiksit siitä saa ihan ajatuksen tasolla. Ajattelemalla paljaita rintoja ja naisten välistä hyväilyä saan itseni usein tunnelmaan;).
- brunetti
Jen kirjoitti:
En sanoisi, että pelottaa se, että tykkäisin olla naisen kanssa "liian" paljon. Kyllä mä näen itseni heterona, mutta jollakin tapaa naisseksi kiihottaa. Mies ei tiedä, enkä varmaan uskaltaisi sitä ääneen sanoa... Haluaisin vaan kokeilla, niin että kukaan ei saisi tietää (vaikka pettämiseksi sekin varmasti lasketaan, vaikka toisen miehen kanssa miestäni en pettäisi...), mutta ei minusta varmaan koskaan oikeasti ole siihen. Olisi vaan hauska vaihtaa ajatuksia ja - kenties - joskus maistaakin tätä kiellettyä hedelmää. Voipi olla että paremmat kiksit siitä saa ihan ajatuksen tasolla. Ajattelemalla paljaita rintoja ja naisten välistä hyväilyä saan itseni usein tunnelmaan;).
Se on totta, olen myös miettinyt sitä että ehkä tää juttu on fantasiana parempi. En sitten tiedä, onko parempi kokeilla juttuja vai vain haaveilla niistä...? Niin paljon kuin rakastankin avomiestäni en haluaisi kuitenkaan kuolla ennen kuin olen naisen lämpöä tuntenut :)
- tytsy
brunetti kirjoitti:
Se on totta, olen myös miettinyt sitä että ehkä tää juttu on fantasiana parempi. En sitten tiedä, onko parempi kokeilla juttuja vai vain haaveilla niistä...? Niin paljon kuin rakastankin avomiestäni en haluaisi kuitenkaan kuolla ennen kuin olen naisen lämpöä tuntenut :)
Meillä on samanlainen haave, mistä päin Suomea olet, unelmoidaanko vai toteutetaan
- brunetti
tytsy kirjoitti:
Meillä on samanlainen haave, mistä päin Suomea olet, unelmoidaanko vai toteutetaan
Olen helsingistä. Entä sinä?
- ei se kauheaa ole
Jen kirjoitti:
Kirjoitit: "Kyllä mä näen itseni heterona..."
Et ole hetero vaan bi-seksuaali, hyväksy se. - Missu
Jen kirjoitti:
Miekin haluisin rakastella naisen kanssa,mutta mistä sellasen löytää..
Baareissa ei uskalla mennä iskee ketä vaan,ja iskurissa olen ettinyt mut taidan olla Kemin aluella ainut rehevä, 40v, bisse joka haaveilee naisen kosketuksesta:-(
- haluaisin...
Juuri samanlaiset ajatukset minulla...
Kiinnostaisi tosi tosi paljon!
Aviomies on ja kaksi lastakin. Olen 27-vuotias nätti nainen. Vastaa jospa kiinnostaa...???- .............................
Onko ne lapset pakko ottaa noihin seksi haaveisiin ja juttuihin? Etoo !
- Nimetön
............................. kirjoitti:
Onko ne lapset pakko ottaa noihin seksi haaveisiin ja juttuihin? Etoo !
Tällä nämä voijuku!-kokeilijat nääs alleviivaavat sitä (sisäisesti kuitenkin eniten arvostamaansa) "normaaliutta" eli heteroutta.
Näitä "voi kun mäkin joskus, IIIIIKKKKI!!!"-viestiketjuja on tää palsta täynnä.
Puhtaasta akateemisesta mielenkiinnosta olisi hauska tietää, onko tämä johtanut koskaan esim näisten ihmisten oikeaan tapaamiseen tosielämässä (vai onko se sittenkin jäänyt puhtaalle fantasiatasolle). - gila
Nimetön kirjoitti:
Tällä nämä voijuku!-kokeilijat nääs alleviivaavat sitä (sisäisesti kuitenkin eniten arvostamaansa) "normaaliutta" eli heteroutta.
Puhtaasta akateemisesta mielenkiinnosta olisi hauska tietää, onko tämä johtanut koskaan esim näisten ihmisten oikeaan tapaamiseen tosielämässä (vai onko se sittenkin jäänyt puhtaalle fantasiatasolle).Kukahan tekisi tutkimuksen siitä, mihin nämä viestiketjut johtavat? Ehkä pelkkään itsetyydytykseen.
Olen minäkin ihmetellyt sitä, että miksi pitää korostaa heteroutta, jos haluaa lesboilla ;) Siitähän tässäkin on kysymys. - Realisti
Nimetön kirjoitti:
Puhtaasta akateemisesta mielenkiinnosta olisi hauska tietää, onko tämä johtanut koskaan esim näisten ihmisten oikeaan tapaamiseen tosielämässä (vai onko se sittenkin jäänyt puhtaalle fantasiatasolle).Moi kaikki naiset,
olittepa bi, lesbo ja hetero!
En tiedä muista, mutta itse olin hakemassa täältä todellista seuraa, enkä korostanut mitenkään sitä, että olen KUITENKIN hetero. Kukaan ei vastannut.
Toinen juttu, pitääkö meidän naisten aina niin kamalasti analysoida (itsekin sorrun siihen usein, kuten juuri nyt kun analysoin teidän muiden vastauksia) kaikkea; jos joku tällä palstalla fantasioi niin siitä vaan, jos joku purnaa niin siitä vaan, tai toisaalta jos joku haluaa arvostella kuten sinä "Nimetön" niin siitä vaan sekin: )
Yritän vaan saada näin "lyhyesti" sanottua että suvaitsevaisuutta,eihän täällä kirjoittelu ole keneltäkään pois.
Ja vielä lopuksi; te ja me kaikki olemme varmaan fantastisia naisia kukin omalla tavallamme!
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, keep the spirit! - yks vaan
Realisti kirjoitti:
Moi kaikki naiset,
olittepa bi, lesbo ja hetero!
En tiedä muista, mutta itse olin hakemassa täältä todellista seuraa, enkä korostanut mitenkään sitä, että olen KUITENKIN hetero. Kukaan ei vastannut.
Toinen juttu, pitääkö meidän naisten aina niin kamalasti analysoida (itsekin sorrun siihen usein, kuten juuri nyt kun analysoin teidän muiden vastauksia) kaikkea; jos joku tällä palstalla fantasioi niin siitä vaan, jos joku purnaa niin siitä vaan, tai toisaalta jos joku haluaa arvostella kuten sinä "Nimetön" niin siitä vaan sekin: )
Yritän vaan saada näin "lyhyesti" sanottua että suvaitsevaisuutta,eihän täällä kirjoittelu ole keneltäkään pois.
Ja vielä lopuksi; te ja me kaikki olemme varmaan fantastisia naisia kukin omalla tavallamme!
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, keep the spirit!Muutoin olen samaa mieltä, mutta kuten joskus aiemminkin on tuotu esille, aikuisen ihmisen pitää tietää onko kyseessä vain fantasia (=haave) vai aikooko/pystyykö hän toteuttamaan aikeensa.
On kauhean rasittavaa kirjoitella jollekin ihmiselle viikkotolkkuja, ja kun pitäisi tavata, meneekin tältä pupu pöksyyn.
realismiä kehiin. Ei vaivata muita ihmisiä sähköpostikirjeenvaihdoilla tai muulla, jos ei ole kuitenkaan "munaa" sitten tavata. Pidetään haaveet haaveena ja tosijutut sitten erikseen. - tarinatäti
yks vaan kirjoitti:
Muutoin olen samaa mieltä, mutta kuten joskus aiemminkin on tuotu esille, aikuisen ihmisen pitää tietää onko kyseessä vain fantasia (=haave) vai aikooko/pystyykö hän toteuttamaan aikeensa.
On kauhean rasittavaa kirjoitella jollekin ihmiselle viikkotolkkuja, ja kun pitäisi tavata, meneekin tältä pupu pöksyyn.
realismiä kehiin. Ei vaivata muita ihmisiä sähköpostikirjeenvaihdoilla tai muulla, jos ei ole kuitenkaan "munaa" sitten tavata. Pidetään haaveet haaveena ja tosijutut sitten erikseen.Aikoinani vastasin just tämmöseen ketjuun (ovatko muutkin haaveilleet ym) ja jätin omankin sähköpostiosoitteen.
Saldona oli 2 vastausta, jotka jaksoivat pitää yhteyttä vajaa pari viikkoa.
Sitten he eivät enää vastanneet mitään eli häipyviät.
Mun kokemukset on huonoja, täällä taitaa olla vain niitä haaveilijoita jotka eivät pääse tekojen asteelle.
Terveisiä vaan sinne "keski-suomeen"....
- Haaveista totta
Olen aviossa miehen kanssa ja lapsiakin on. Iän myötä, siis aikuistumisen myötä, alkoi houkuttamaan seksi naisen kanssa. Tapanani on toteuttaa asiat, jos haaveilen jostain. Olen ollut kahden eri naisen kanssa ja "seurustelen" naisen kanssa, joka hyväksyy sen, että olen aviossa. En kadu hetkeäkään seksikokemusta naisen kanssa, kyllä se vaan on ihan erilaista kuin miehen kanssa, mutta tietty, täytyy muistaa, että ei se seksi varmasti kaikkien naisten kanssa ole kivaa. Ensin pitää ottaa selville molempien viehtymykset, ettei tule sitten yllätyksiä sängyssä. On myös olemassa naisia, jotka haluavat vain yhden orgasmin ja se siitä, mutta kyllä kaikkein paras seksi on se, että molemmat haluavat uudestaan ja uudestaan. Onnekseni löysin sellaisen naisen, joka muutenkin on ihana ihminen kaikinpuolin. Joten ette menetä mitään, jos kokeilette, päinvastoin, se vain rikastuttaa elämää. Jos joku pelkää, että ei miehet enää kiinnosta, niin riskinsä kaikella ja riskejä pitää ottaa, kerranhan me vain elämme.
Ai niin, mieheni tietää naissuhteistani ja hyväksyy sen, että olen naisten kanssa. Joten en siis petä häntä. Rohkeasti juttelemaan puolison kanssa aiheesta, ehkä mies antaa luvan ja pääset nauttimaan ilman morkkista.- Amanda
Hei !
On ihanaa että löytyy sinun kaltaisiasi ihmisiä. Epätoivoni vaihtui toivon kipinäksi kun luin viestiäsi. Olen pitkään etsinyt fiksua bi-seuraa, mutta turhaan...
Minulle voi laittaa viestiä, jos löytyy samanhenkisiä ihmisiä...
Siis avoimesti kertomaan toiveistanne....
Mieheni tietää ja hyväksyy tämän ihan normaalin jutun... toivottavasti löytyy toinenkin joka on etsinyt..... - siis
Amanda kirjoitti:
Hei !
On ihanaa että löytyy sinun kaltaisiasi ihmisiä. Epätoivoni vaihtui toivon kipinäksi kun luin viestiäsi. Olen pitkään etsinyt fiksua bi-seuraa, mutta turhaan...
Minulle voi laittaa viestiä, jos löytyy samanhenkisiä ihmisiä...
Siis avoimesti kertomaan toiveistanne....
Mieheni tietää ja hyväksyy tämän ihan normaalin jutun... toivottavasti löytyy toinenkin joka on etsinyt.....on tässä eli [email protected]
- riteli
kun sattuu rakastumaan naiseen naisena!
Minulle kävi näin ja tuloksena kohta 30v liitto on katkolla. Ei sen puoleen että kauheasti sitä surisin koska olen aivan valmis muuttamaan elämäni tavallisesta hetero elämästä lesbosuhteesssa elämiseen.
Semmoista on rakkaus, vaarallista. Kokemukseni on ensimmäinen (tavallaan, 1 aiempi kokemus mieheni ja toisen naisen kanssa) oikea rakkaussuhde naisen kanssa ja alkoi juuri uteliaisuudesta jonka ansiosta menin lesbochattiin jossa tapasin tämän rakkauteni. En kadu, tekisin kaiken uudestaan jos olisi tarvis. Maailmassa ei ole mitään yhtä kaunista, hellää, kiihkeää ja rakkaudentäytteistä olemista kun naisen, juuri oman rakastetun kanssa rakastelu. Minulla on kokemuksia monista miehistä enkä koskaan ole kokenut mitään vastaavaa aiemmin. Ei tarvitse selitellä mitään kun toisen aivot liikkuvat samoin kuin omani, naisen aivot.
Mutta rakkaat ystävät, te uteliaat ja haaveissa elävät naiseni, muistakaa, kokemus voi muuttaa koko elämänne suunnan!
Vaatii tarkkaa harkintaa, järjellistä ajattelua ja riskien hyväksymistä ennen kuin kannattaa edes yrittää ellei liikkeellä ole seikkailu mielessä ja todella uteliaisuudesta.
Toivon kaikkea hyvää teille kokeilijat, kannattaa riskeerata kaikki saadakseen rakkautta kahmalokaupalla.
Terveisin entinen hetero, nykyisin rakastunut ihminen. - tarvis
riteli kirjoitti:
kun sattuu rakastumaan naiseen naisena!
Minulle kävi näin ja tuloksena kohta 30v liitto on katkolla. Ei sen puoleen että kauheasti sitä surisin koska olen aivan valmis muuttamaan elämäni tavallisesta hetero elämästä lesbosuhteesssa elämiseen.
Semmoista on rakkaus, vaarallista. Kokemukseni on ensimmäinen (tavallaan, 1 aiempi kokemus mieheni ja toisen naisen kanssa) oikea rakkaussuhde naisen kanssa ja alkoi juuri uteliaisuudesta jonka ansiosta menin lesbochattiin jossa tapasin tämän rakkauteni. En kadu, tekisin kaiken uudestaan jos olisi tarvis. Maailmassa ei ole mitään yhtä kaunista, hellää, kiihkeää ja rakkaudentäytteistä olemista kun naisen, juuri oman rakastetun kanssa rakastelu. Minulla on kokemuksia monista miehistä enkä koskaan ole kokenut mitään vastaavaa aiemmin. Ei tarvitse selitellä mitään kun toisen aivot liikkuvat samoin kuin omani, naisen aivot.
Mutta rakkaat ystävät, te uteliaat ja haaveissa elävät naiseni, muistakaa, kokemus voi muuttaa koko elämänne suunnan!
Vaatii tarkkaa harkintaa, järjellistä ajattelua ja riskien hyväksymistä ennen kuin kannattaa edes yrittää ellei liikkeellä ole seikkailu mielessä ja todella uteliaisuudesta.
Toivon kaikkea hyvää teille kokeilijat, kannattaa riskeerata kaikki saadakseen rakkautta kahmalokaupalla.
Terveisin entinen hetero, nykyisin rakastunut ihminen.olihan itseään ja ilmoitustaan täynnä tää ihminen. Jos ajattelis että lapsia tehny viiskymppinen nainen olis löytäny ittensä lesbon kans niin luulen että linkki on keksitty. Silloin kun ihminen saa lapsia kasvattaa heitä antaa vahvimmat tunteensa tähän vanhemmuuteen,kokemusta on,on saavuttanut jotain ainutlaatuista. Siksi tuon aloitus oli yhden nimimerkin mielikuvituksen tuotetta vai mitä "TIMO"
- bi-nainen
ota rohkeasti yhteyttä, lapset ja perhe mullakin, oikeus on tuntea kuitenkin, jokainen tavallaan
[email protected]- s
naimisissa miehen kanssa ja naiset silti aina mielessä.
vuoden verran mietittyäni mun tunteita naisia kohtaan olen päättänyt että jos oikea nainen kohdalle osuu niin loppuu liitto lyhyeen..
haluaisin kanssa tutustua naisiin jotka pyörittävät mielissään samoja ongelmia(?) ja ajatuksia.
hankalaa vaan on se että asun pienessä kaupungissa (uusimaa)ja täällä tuskin tapaan ketään ja johan juorut saa siivetkin semmoisista;)
olen ollut naisen kanssa kerran sängyssä ja kaikkea muuta pientä kivaa harrastanut ja todellakin haluan tehdä näitä asioita uudestaan !!
joten olisi kiva tutustua ihan kavereina vaikka aluksi ja jo pelkästään puhua asiasta,sekin helpottaisi kun ei ole ketään jolle kertoisin tunteistani,siis kavereita on mutta kaikki heteroita:) - s
s kirjoitti:
naimisissa miehen kanssa ja naiset silti aina mielessä.
vuoden verran mietittyäni mun tunteita naisia kohtaan olen päättänyt että jos oikea nainen kohdalle osuu niin loppuu liitto lyhyeen..
haluaisin kanssa tutustua naisiin jotka pyörittävät mielissään samoja ongelmia(?) ja ajatuksia.
hankalaa vaan on se että asun pienessä kaupungissa (uusimaa)ja täällä tuskin tapaan ketään ja johan juorut saa siivetkin semmoisista;)
olen ollut naisen kanssa kerran sängyssä ja kaikkea muuta pientä kivaa harrastanut ja todellakin haluan tehdä näitä asioita uudestaan !!
joten olisi kiva tutustua ihan kavereina vaikka aluksi ja jo pelkästään puhua asiasta,sekin helpottaisi kun ei ole ketään jolle kertoisin tunteistani,siis kavereita on mutta kaikki heteroita:)mulle voi laittaa @postii jos haluaa jutella näistä asioista [email protected]
s kirjoitti:
mulle voi laittaa @postii jos haluaa jutella näistä asioista [email protected]
Vanha ketju, mutta edelleenkin varmaa ajankohtainen.
Täällä monta naista, joiden ajatukset voisivat olla omiani. Mutta mistä nämä naiset löytää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830