Mitä mieltä olette Radiomäestä? Siellä on nykyisin kovin hiljaista!
Radiomäki
11
3941
Vastaukset
- Lahen kunti
Hiljasta? Mitäs siellä sitten pitäis olla? Formula-kisat?
Sehän on hautausmaan vieressä... Ja onhan siellä lenkkipolku ja urheilukenttä. - juupajuu
Hyvä että on hiljaista eikä juoppoja enää juurikaan näy. Radiomäellä on mukava lenkkeillä ja ulkoiluttaa koiraa.
- anti-koira
muistahan sitten kerätä ne koiran jätökset helevettiin sieltä lenkkipolulta. ei paljoa huvita astua koiranpaskaan kun oon juoksemassa...
- Ehhehe
anti-koira kirjoitti:
muistahan sitten kerätä ne koiran jätökset helevettiin sieltä lenkkipolulta. ei paljoa huvita astua koiranpaskaan kun oon juoksemassa...
Juoksetko pusikoissa?
- pelottavaa
Radiomäellä käy iltaisin kaikennäköisiä hiippareita pitkin pusikoita ja hautausmaata. Jotkut näyttää ihan juopoilta ja jotkut vaikuttaa ihan sekopäiltä.. Näillä miehillä on välillä joitakin kokoontumisia kenties, ku ne kiertelee pusikoissa kattelemassa /etsimässä jotain.. Ehkä nämä ihmiset tulee sinne käyttämän huumeita. Olen kerran löytänyt piikkejä penkin vierestä, mut mun mielestä sinne tulee keskiikäiset homomiehet tapailemassa toisiaan.. En kyllä pimeällä lähtisi radiomäkeä kiertelemään..
- elämää lepikossa
Radiomäellä oli kymmenisen vuotta sitten aina uskomattoman hyviä kemuja ja kokoontumisia. Murkuille tiedoksi: aika jolloin käytettiin alkoholia humaltumiseen, ei huumeita elämiseen.
Muistan aina, että tuo hautausmaan läheisyys antoi oman fiiliksensä puskissa pyöriskelylle.
Parkissa saattoi parhaimmillaan olla kymmeniä autoja. Nuorempana Radiomäki oli paikka, missä käydä purkamassa äkillistä pahaa oloaan, myöhemmin siitä tuli alkuillan parkki. Hienoja aikoja, mutta onneksi ne on jo ohi!- MarkForest
Ratikalla oli elämää ja sitä, kuulemma, laitettiin jopa alullekin jo yli 30 vuotta sitten ;-)
- Moi!
radioaaltoja?
- okoko
Radioaalto sull on perseessäs apina
- viheraho
Kusetti mukavasti...
- dddddd
Tiedättekö moneen radiomäki on auki arkisin ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315840Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?293944HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962515- 1291804
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311503Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131223
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115935