Radiomäki

minä

Mitä mieltä olette Radiomäestä? Siellä on nykyisin kovin hiljaista!

11

3941

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahen kunti

Hiljasta? Mitäs siellä sitten pitäis olla? Formula-kisat?

Sehän on hautausmaan vieressä... Ja onhan siellä lenkkipolku ja urheilukenttä.

• juupajuu

Hyvä että on hiljaista eikä juoppoja enää juurikaan näy. Radiomäellä on mukava lenkkeillä ja ulkoiluttaa koiraa.

• anti-koira

muistahan sitten kerätä ne koiran jätökset helevettiin sieltä lenkkipolulta. ei paljoa huvita astua koiranpaskaan kun oon juoksemassa...

• Ehhehe
        anti-koira kirjoitti:

muistahan sitten kerätä ne koiran jätökset helevettiin sieltä lenkkipolulta. ei paljoa huvita astua koiranpaskaan kun oon juoksemassa...

Juoksetko pusikoissa?

• pelottavaa

Radiomäellä käy iltaisin kaikennäköisiä hiippareita pitkin pusikoita ja hautausmaata. Jotkut näyttää ihan juopoilta ja jotkut vaikuttaa ihan sekopäiltä.. Näillä miehillä on välillä joitakin kokoontumisia kenties, ku ne kiertelee pusikoissa kattelemassa /etsimässä jotain.. Ehkä nämä ihmiset tulee sinne käyttämän huumeita. Olen kerran löytänyt piikkejä penkin vierestä, mut mun mielestä sinne tulee keskiikäiset homomiehet tapailemassa toisiaan.. En kyllä pimeällä lähtisi radiomäkeä kiertelemään..

• elämää lepikossa

Radiomäellä oli kymmenisen vuotta sitten aina uskomattoman hyviä kemuja ja kokoontumisia. Murkuille tiedoksi: aika jolloin käytettiin alkoholia humaltumiseen, ei huumeita elämiseen.

Muistan aina, että tuo hautausmaan läheisyys antoi oman fiiliksensä puskissa pyöriskelylle.
      Parkissa saattoi parhaimmillaan olla kymmeniä autoja. Nuorempana Radiomäki oli paikka, missä käydä purkamassa äkillistä pahaa oloaan, myöhemmin siitä tuli alkuillan parkki. Hienoja aikoja, mutta onneksi ne on jo ohi!

• MarkForest

Ratikalla oli elämää ja sitä, kuulemma, laitettiin jopa alullekin jo yli 30 vuotta sitten ;-)

• Moi!

radioaaltoja?

• okoko

Radioaalto sull on perseessäs apina

• viheraho

Kusetti mukavasti...

• dddddd

Tiedättekö moneen radiomäki on auki arkisin ?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15840
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      29
      3944
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      296
      2515
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      129
      1804
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1503
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      384
      1454
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1233
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1223
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      962
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      935
    Aihe