jakorasia, juu juu

tyttö-84-

Täällä on joitakin vistejä siitä miten väärin tyttöjä voidaan kohdella, lähinnä jakorasian leiman saamisesta... Mä olen 21v, menetin neitsyyteni 16 vuotiaana ja sen jälkeen meni melkein 2 vuotta ennen kuin ryhdyin hommaan seuraavan kerran, sitten olin muutaman pojan kanssa parin vuoden aikana ja hupsista, sitten olinkin jo halpa huora, lutka, jakorasia ja kaikkee muuta. Mä huomaan vieläkin, että sellanen leima pysyy vaikka olen seurustellut pari vuotta ja aina ollut uskollinen. Oma poikaystäväni haukkui mua aina samoilla termeillä ja oli aina jättämässä kun olen niin oksettava. Niinpä niin, niinhän mä olen ku en ole pyhä neitsyt. Todella kurjaa, olen aina huolehtinut omista asioistani, tukenut muita, päässyt korkeakouluun jne..tuntuu pahalta, että kaikki muistaa vaan noi harhajutut, ihan kun en olis mitään muuta. Elämäni pahin virhe oli sekaantua niihin muutamaan poikaan, jotka päätti tehdä musta lutkan:(olen selvinnyt vakavasta masennuksesta, sen se teettää kun kaikki katsoo alaspäin vaikka mitä tekis, ehkä joskus elämä viel hymyilee

27

1920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus on tässä!

HUORA!

• tyttö-84-

Sä olet varmaan sellanen säälittävä poika joka haluaa neitsyitä siks KOSKA NE EIVÄT OSAA VIELÄ EROTTAA HYVÄÄ SEKSIÄ HUONOSTA, todella lapsellinen kommentti, kertoo susta paljon, harmi kun olet olemassa huonoine seksitaitoinesi

• totuus on tässä
        tyttö-84- kirjoitti:

Sä olet varmaan sellanen säälittävä poika joka haluaa neitsyitä siks KOSKA NE EIVÄT OSAA VIELÄ EROTTAA HYVÄÄ SEKSIÄ HUONOSTA, todella lapsellinen kommentti, kertoo susta paljon, harmi kun olet olemassa huonoine seksitaitoinesi

Mies olen. Mielummin neitsyt nainen kuin

HUORA!

• tyttö-84-
        totuus on tässä kirjoitti:

Mies olen. Mielummin neitsyt nainen kuin

HUORA!

niinpä niin, todistit jo toistamiseen yksinkertaisuutesi..Huora=nainen, jolle maksetaan seksistä..Psykiatriseksi sairaanhoitajaksi valmistuvana ihmisenä toivon, että kävelet suoraan nuorten osastolle ja pysyt siellä, kyllä sut joku sinne vielä toimittaa muutenkin

• totuus on!
        tyttö-84- kirjoitti:

niinpä niin, todistit jo toistamiseen yksinkertaisuutesi..Huora=nainen, jolle maksetaan seksistä..Psykiatriseksi sairaanhoitajaksi valmistuvana ihmisenä toivon, että kävelet suoraan nuorten osastolle ja pysyt siellä, kyllä sut joku sinne vielä toimittaa muutenkin

Huora on myös naisihminen, joka jakaa värkkiään kaikille esim. kun on humalassa!

Kunnon naiset eivät näin tee! mieti sitä. *pus*

• tyttö-84-
        totuus on! kirjoitti:

Huora on myös naisihminen, joka jakaa värkkiään kaikille esim. kun on humalassa!

Kunnon naiset eivät näin tee! mieti sitä. *pus*

pus pus vaan mutta nyt menen mieluummin pussaamaan omaa poikaystävääni, en tollasta joka haukkuu ihmisiä huoriks..edelleen muistutan että kyse oli muutamasta, ei kaikista, sinä on aikamoinen ero..toivottavasti olet tyytyväinen kun olet noin ilkeä ihminen

• totuus on tässä
        tyttö-84- kirjoitti:

pus pus vaan mutta nyt menen mieluummin pussaamaan omaa poikaystävääni, en tollasta joka haukkuu ihmisiä huoriks..edelleen muistutan että kyse oli muutamasta, ei kaikista, sinä on aikamoinen ero..toivottavasti olet tyytyväinen kun olet noin ilkeä ihminen

HUORA!

• tyttö-84-
        totuus on tässä kirjoitti:

HUORA!

HOMO

• Totuus on tässä
        tyttö-84- kirjoitti:

HOMO

ihan vaan hetero!

HUORA!

• tyttö-84-
        Totuus on tässä kirjoitti:

ihan vaan hetero!

HUORA!

kuten sanoin kiitti mulle riitti jo, on tainnut äitis olla huora kun niin paljon inhoot, jostain se viha kumpuu, huoran penikka.joten lopeta jo

• totuus on tässä!
        tyttö-84- kirjoitti:

kuten sanoin kiitti mulle riitti jo, on tainnut äitis olla huora kun niin paljon inhoot, jostain se viha kumpuu, huoran penikka.joten lopeta jo

Kyllä, varmasti äiti on huora. On se vaan sellainen huora, joka on ollut vaan faijani kanssa...

toisin kuin tollainen jakorasia ;)

HUORA!

• kkk
        totuus on tässä! kirjoitti:

Kyllä, varmasti äiti on huora. On se vaan sellainen huora, joka on ollut vaan faijani kanssa...

HUORA!

Poikaparka luulee tietävänsä äitinsä seksuaalielämän. Alkuperäinen, muista että täällä todella käy näitä henkisesti kehittymättömiä mutta anna niiden olla. Tämä hänen angstinsa ja naisvihansa johtuu siitä, että kukaan ei häntä huoli, ehkä saanut julmat pakit, ja on nyt katkera siitä, kun joillain muilla ihmisillä sattuu olemaan mm. seksielämääkin. Toivottavasti tämä taniainen kasvaa joskus pois tuosta vaiheestaan. Ja jätä säkin murehtimiset.

• ei hän se niin ole
        totuus on tässä! kirjoitti:

HUORA!

lapsellinenko?

• 34rtgsgfhfhr5
        tyttö-84- kirjoitti:

Teini! :DD Et ees yhdyssanoja osaa :DDDD

• aaaa
        34rtgsgfhfhr5 kirjoitti:

Teini! :DD Et ees yhdyssanoja osaa :DDDD

Olipas sinulta oikein älynväläys, että nuoriso-palstalta löytyy teinejä tai sen mielisiä. ;) Henkilö, jolle teinisi oli osoittanut viestinsä, ei ole oikeinkirjoituksen arvoinen.

• tyttö-84-
        aaaa kirjoitti:

Olipas sinulta oikein älynväläys, että nuoriso-palstalta löytyy teinejä tai sen mielisiä. ;) Henkilö, jolle teinisi oli osoittanut viestinsä, ei ole oikeinkirjoituksen arvoinen.

oli kyllä hyvä älynväläys pistää juttu nuorisopalstalle tai mikä lie onkin, mun mielestä kaikki nuoret ei ole siinä 'huonossa mielessä' teinejä EIKÄ VARSINKAAN NÄIN mulkkuja. Ajattelin vaan, et nuoret on aika laaja käsite ja siihen pitäis mahtua fiksumpiakin tyyppejä. Ja sille joka sanoit etten osaa yhdyssanoja niin, 'ees' on puhekieltä, niin ei kuulu kirjoitaa, joten se siitä pilkunnussimisesta..ja tämä eräs tyyppi ei ole oikeutettu sanomaan ketä on minkäkin arvoinen!

• totuus on että!
        kkk kirjoitti:

Poikaparka luulee tietävänsä äitinsä seksuaalielämän. Alkuperäinen, muista että täällä todella käy näitä henkisesti kehittymättömiä mutta anna niiden olla. Tämä hänen angstinsa ja naisvihansa johtuu siitä, että kukaan ei häntä huoli, ehkä saanut julmat pakit, ja on nyt katkera siitä, kun joillain muilla ihmisillä sattuu olemaan mm. seksielämääkin. Toivottavasti tämä taniainen kasvaa joskus pois tuosta vaiheestaan. Ja jätä säkin murehtimiset.

Näin se on, usko tai älä. Mutsi ei ole kato mikään pillun levittäjä! Kuten tuo lehmä!

• Sinkkumies85

Miksi hengailet kusipäiden kanssa. Se on turha narista kun valitsee aina ne mulkut, eikä niitä kunnon jäkiä!

• ...

"Elämäni pahin virhe oli sekaantua niihin muutamaan poikaan, jotka päätti tehdä musta lutkan:("

Mitenkäs nämä pojat ovat sinusta voineet lutkan tehdä? Mielestäni et täytä lutkan piirteitä (jos juttu tosiaan jäi pariin poikaan), mutta jos vaikka olisitkin, niin olisit myös ollut itse "tekemässä itsestäsi lutkaa".

• Juu..

Jos 21 vuotiaana on ollut sängyssä muutaman miehen kanssa niin se ei kyllä kenestäkään lutkaa tee. Tai vaikka olisit sadan kanssa ollut. Todella typeriä ja ilkeitä kommentteja osaatte laittaa! Mielestäni ei ole mitään pahaa olla vaikka joka ilta useamman jätkän kanssa, jos se itselle sopii ja ei tee mitään vain miellyttääkseen muita. Lutkat ovat niitä jotka vievät toisten miehiä..Ja kusipäät näitä varattuja jotka lutkien mukaan lähtevät,sekä ääliöitä jotka jaksavat haukkua naisia jos heillä sattuu olemaan enemmän kokemusta!

• tyttö-84-

niin tarkotin että he keksivät sen jutun, pikkukaupugissa on mukava levittää huhuja. ONNEKS TE OLETTE NIIN VITUN TÄYDELLISIÄ, ONNISTUNEITA ELÄMÄSSÄ JA TIEDÄTTE AINA ETUKÄTEEN IHMISISTÄ MITÄ NE ON, ONNEKS OLKOON!

• tyttö-84-
        Juu.. kirjoitti:

Jos 21 vuotiaana on ollut sängyssä muutaman miehen kanssa niin se ei kyllä kenestäkään lutkaa tee. Tai vaikka olisit sadan kanssa ollut. Todella typeriä ja ilkeitä kommentteja osaatte laittaa! Mielestäni ei ole mitään pahaa olla vaikka joka ilta useamman jätkän kanssa, jos se itselle sopii ja ei tee mitään vain miellyttääkseen muita. Lutkat ovat niitä jotka vievät toisten miehiä..Ja kusipäät näitä varattuja jotka lutkien mukaan lähtevät,sekä ääliöitä jotka jaksavat haukkua naisia jos heillä sattuu olemaan enemmän kokemusta!

kiitos arrgghh, taidat olla ainut täysjärkinen:)

• hehehe
        tyttö-84- kirjoitti:

niin tarkotin että he keksivät sen jutun, pikkukaupugissa on mukava levittää huhuja. ONNEKS TE OLETTE NIIN VITUN TÄYDELLISIÄ, ONNISTUNEITA ELÄMÄSSÄ JA TIEDÄTTE AINA ETUKÄTEEN IHMISISTÄ MITÄ NE ON, ONNEKS OLKOON!

Et naiset kerää renttuja puoleensa?

• joooo87

kuulostat katkeralta, toivottavasti vielä tuut onnelliseks joku päivä ja sun ei tarvii enää välittää tollasista asioista. tsemppii jatkoo! älä välitä jos tää yks yrittää vittuilla sulle, tosin eihän se onnistukaa kyllähän sen huomaa. joku kehittymätön päässy nettiin niin pitää nyt leikkiä.

• tyttö-84-

Tosi vähän tuli mitään asiallisia tai järkeviä kommentteja tähän omaan asiaani liittyen näköjään, no ei voi mitään:(

• jajajaöajejejae

:---DD :d---DDD:-DDDDd mitä sä netistä käyt jotai säälii kerjäämässä vai mitä vittua kerjäätkää saatana ku kiinnosti !

• tyttö-84-
        jajajaöajejejae kirjoitti:

:---DD :d---DDD:-DDDDd mitä sä netistä käyt jotai säälii kerjäämässä vai mitä vittua kerjäätkää saatana ku kiinnosti !

Mä en sääliä kerjää enkä itseasias mitään muutakaan, todellakaan! toivoin vain vähän fiksumpia kommentteja. Asia on niin, että sua mä säälin...kuka jaksaa vaivautua kirjoittamaan noin tyhmän kommentin, jollei kerran kiinnosta. Kannattaa pitää turpa ummes ja näppäimistö kaukana idiootti, kun ei kerran kiinnosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2150
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      178
      1925
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1352
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      859
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      792
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe