Kaavut päällä Potteria kattomaan?

Pikku-Saara

Onkos kukaan tulossa kattomaan 17.11 Tampereen ennakkoon sitä Potteria kaavut tms. päällä?
Vai olenko minä ystävieni kanssa ainoa?

13

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <mie>

      ..kai ihmiset ihan oikeasti mene katsomaan leffaa kaavut päällä? Eikö se ole vähän liikaa. Kyllähän Pottereista voi tykätä, muttei nyt liioitella tarvi.

      • harry potter-fani

        Niin oon menossa ensi-iltaan mun kaverin kaa eikä meillä oo kaapuja... :) Mut kyllä kaulahuivi on, jota parhaillaan valmistelen. xD Hyvä idea kyllä, älkää turhaan välittäkö mitä muut sanoo... Taidatte olla tosi faneja! x)


    • Minä menen 18. päivä katsomaan Ouluun GoF näytöstä. Harkitsen vielä sitä kaapuhommaa... ehkä.. ehkä ei..

    • mie vaan

      aiotteko todella mennä katsomaan leffaa jotkut kaavut päällä??
      Ei silti ettei saisi mennä mutta minun mielestäni tuo on jo vähän liikaa.
      Kannataako niitä kirjoja ja leffoja ottaa noin vakavasti?

      itsekkin tykkään paljon pottereista mutta en todellakaan aijo mennä katsomaan sitä mitkään kaavut päällä.

      (tää oli sitten MINUN mielipide joten älkää valittako. Jos tykkäätte fanittaa niin ei kai siinä sitten mitään pahaa ole)

      • phlegm

        mie vaan: "Kannataako niitä kirjoja ja leffoja ottaa noin vakavasti?"

        Onko se muka lähellekään Vakavasti ottamista että menee kaapu päällä leffaan? Eikö se keikahda enemmänkin sinne toiseen päähän, hauskan suuntaan, minun mielestäni... :)

        Se nostaa sellaista kivaa ensi-ilta-yhteishenkeä kun on ihmisiä teeman mukaan pukeutuneena, koettu on Sormusten Herran aikoina (miksi niitä oli vain kolme leffaa, eikä seitsemää???:D) Harry Pottereihin en aio kyllä itsekään pukeutua...


    • Master Chief

      Mistä aiotte saada/hankkia kaavut? Sokkariltako?

    • kekeh

      alasti? Minä ainakin.

    • Pikku-Saara

      Juups. Kaavut ovat itsetekemiä. Pitää katsoa nyt sitten että menemmekö, kun huomasin juuri, että olen kaapuni hukannut xD Mutta ehkäpä yritän etsiä sen.

      Viime vuonna oltiin kattomassa ennakossa ilman kaapuja kylläkin, ja siellä oli monta immeistä joilla oli kaapu tms.

      • Master Chief

        Niin on mullakin ite tehty. Mummu nimittäin kutoi. En tiedä laitanko pukua päälle kun meen Ouluun kattomaan.


    • Ankkuli

      Mun mielest toi on aika hyvä idis! Mä ainaki menisin mua ei ainakaa katottais kotimatkal ku asun elokuvateatterin takan ja muutenki mun kotikaupunki on täynnä sellassii päästää vial olevii nii se ois aikas normaalii.(muutin just tänne):DD

      • jormamoi

        ja ikää oli?


    • dfkjgjo

      No voi herranjestas kun jotkut ovat täällä tälläsellä asenteella 'Siis lol mitä kakaroit' tai 'ikää oli?' Musta ainakin tosi kiva idis, eikä siinä mitään pahaa ole jos menee kaavut päällä. Aivan varmasti myös yhdysvaltojen ensi-illassa kaapuun pukeutuneita tyttöjä&poikia oli tuhansia :) Jos mulla olis sellane asu nii laittaisin varmaanki päälle :D Uskon ettet oo ainoa !

    • Mirror99

      Ite olin katsomassa vipan osan niin että mulla oli puuskupuh-toppi, puuskupuh-huivi, taikasauva, velhohattu päässä ja musta vekkihame. Eikä mun päälle katottu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe