onko semmoisessa väitteessä mitään perää että toi -03 vuosimalli ei ole mikään paras kun semmoisen sopivanhintaisen -03 kotarin löysin niin kai se on ihan kelpo peli?
KTM EXC -03
3
1144
Vastaukset
- juusso33
niin ja minkäköhän kotarin. 450exc vai mikä mahtaa olla kyseessä. kai ne hyviä on kaikki.
- Pölö
Teillä oli vene myynnissä. Oliko siinä mitään perää?
- ei.
No mikä vitun venese sellainen on miss ei oo perää. - Plösö
mahtava lukee kun laittaa kaikki sanat yhteen riviin ilman pistettä että onko siinä perää että kaikki sanat on samassa pötkössä niin sitä vaikee lukee vai enkö vitu oppinu suomea koulussa vai oonko nii laiska etten jaksa lyödä pilkkua tai pistettä väliin kun ei jaksais millä kun ei jaksa mutsi laittaaa ruokaa just ja isosisko pylsii tuolla kamariss sen diilii onko kotarissa mäntä ja kannattaisko mun käydä yläaste loppuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810