TUKKOISEN KORVAN AUKAISUN KOTIKONSTIT???

inez

Sattuuko kukaan tietämään, miten tukossa olevan korvan saisi auki kotikonstein? Olen laittanut removaxia yöksi korvaani, mutta nyt se on ihan lukossa? Tietääkö kukaan huuhtelusta? Miten sen voisi tehdä kotona?

19

24541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vettä korvaan

      Removaxia myydään myös sellaisissa pakkauksissa, jossa on mukana huuhtelua varten pieni ruisku. Sillä on hyvä pruuttailla korvaan kädenlämpöistä vettä. Apteekista saa myös kertakäyttöruiskuja ilman neuloja, jotka varmaan ajaa saman asian.
      Mielestäni ilman huuhtelua Removaxista ei juurikaan ole apua.

      • Anonyymi

        Mitä se palava sytkäri tai tulitikku vaikuttaa korvan vieressä?? Ei varmasti avaa tukkiintuvaa korvaa.tulee vaan palovammoja,korva ei aukee tolla keinolla,parempi on että työnnät pääsi muurahais pesäön jolloin murkut menee korvakäytävään ja avaavat korvat kokeilkaa se auttaa


    • ollisole

      no tultahan on käytetty vuosisatoja. Laitat sytkärin tai tulitikun palamaan korvan lähelle niin voi toimia, mutta jos ei toimi niin varmasti toimii virosta hankittavia puikkoja, jotka sytytetään palamaan ja kaikki paska korvasta tulee pois. Korva voi olla vähän aikaa kipeä mutta aukasee korvan!

      • Vuokko

        Älkää nyt ihmeessä ruvetko tulella poistamaan vaikkua, ei sen enmpää sytkärillä kuin virolaisilla puikoilla, mitä sitten lienevätkään. Korvakynttilöitäkö mahtaa Ollisole tarkoittaa, ne eivät poista korvasta vaikkua mutta saattavat aiheuttaa ikäviä palovammoja.


      • ollisole
        Vuokko kirjoitti:

        Älkää nyt ihmeessä ruvetko tulella poistamaan vaikkua, ei sen enmpää sytkärillä kuin virolaisilla puikoilla, mitä sitten lienevätkään. Korvakynttilöitäkö mahtaa Ollisole tarkoittaa, ne eivät poista korvasta vaikkua mutta saattavat aiheuttaa ikäviä palovammoja.

        jos mä oon ite käyttänyt niitä ja ottaa kaiken paskan pois korvasta niin mitä sä siitä tiedät?
        Vuokko taitaa olla vapaa Feministi taiteilija joka haluaa vain päteä!
        Voisit ottaa niihin keskusteluihin kantaa joista ite tiedät eli Kiesman galleriaan


      • Vuokko
        ollisole kirjoitti:

        jos mä oon ite käyttänyt niitä ja ottaa kaiken paskan pois korvasta niin mitä sä siitä tiedät?
        Vuokko taitaa olla vapaa Feministi taiteilija joka haluaa vain päteä!
        Voisit ottaa niihin keskusteluihin kantaa joista ite tiedät eli Kiesman galleriaan

        ... ja mitä tahtoo.

        http://www.skepsis.fi/jutut/kynttila-korvassa.html


      • ollisole

      • zivago
        ollisole kirjoitti:

        mulla oli ne korvassa faija pisti. Niin ne putket olivat täynnä paskaa vaikka olin putsannut niitä ahkerasti vanupuikolla. Semmosta se on!

        putsata korvia vanupuikoilla! Korvakynttilässä itsessään on vaikun kaltaista ainetta, joka sulaessaan erehdyttää luulemaan tuotetta vaikuksi.


      • enää
        zivago kirjoitti:

        putsata korvia vanupuikoilla! Korvakynttilässä itsessään on vaikun kaltaista ainetta, joka sulaessaan erehdyttää luulemaan tuotetta vaikuksi.

        ikinä anna hoitaa korvakynttilällä korviani.
        Hoidon jälkeen menin korvalääkärille ja hän totesi korvakäytäväni olevan nokia täys.Putsas imuroimalla puhtaaksi.


      • ?????

      • niiden skepsjuttuja
        Vuokko kirjoitti:

        ... ja mitä tahtoo.

        http://www.skepsis.fi/jutut/kynttila-korvassa.html

        no uskokoon jokainen mihin haluaa.

        Mutta uskotko että v-tuttaa kun tuupit tänne noiden vainoharhaisten epäajattelijoiden skepsiksen juttuja.
        Ihan Takuulla EN viitsi lukea! Ei siellä mitään asiallista ole.


      • Puolikuuro

        Mun oikee korva meni tukkoon vuosi sitten ja ei oo sen jälkeen millään parantunu. Siellä ei edes ole vaikkua enää se vaan on kuuro joten nyt saa aina pelätä että vasen menee lukkoon koska sit en kuule mitään!


      • Anonyymi
        ollisole kirjoitti:

        jos mä oon ite käyttänyt niitä ja ottaa kaiken paskan pois korvasta niin mitä sä siitä tiedät?
        Vuokko taitaa olla vapaa Feministi taiteilija joka haluaa vain päteä!
        Voisit ottaa niihin keskusteluihin kantaa joista ite tiedät eli Kiesman galleriaan

        Juntti XD


      • Anonyymi
        ollisole kirjoitti:

        jos mä oon ite käyttänyt niitä ja ottaa kaiken paskan pois korvasta niin mitä sä siitä tiedät?
        Vuokko taitaa olla vapaa Feministi taiteilija joka haluaa vain päteä!
        Voisit ottaa niihin keskusteluihin kantaa joista ite tiedät eli Kiesman galleriaan

        Ei kukaan ole nii tyhmä että laittaa palavaa tikkua korvaan,tai VIROLAISIA puikkoja ym,Lääkärille vaan varaamaan aikaa nii hän aukasee korvat,tai terv hoitaja,mulla jatkuvasti tukossa työni takia niin työterv hoitaja auttaa korvieni kanssa kun huuhtelee ne ja sitten rasvaa sisään korvaan ja putsaa pois 15min jälkeen hyvin kuulee taas kuukauden pari ja sit sama hoito,Kotikonsti on että suihkulla otat sen suihku osan pois ja päästät haaleaa vettä korvaan hetken ei kovalla paineella annat 5min mennä vettä korvaan ja sit kallistat päätä niin vesi tulee pois ja korva aukee tätä voit turvallisin mielin tehdä, inä tein äsken ja taas kuuluu hyvin.T.Leena


      • Anonyymi
        zivago kirjoitti:

        putsata korvia vanupuikoilla! Korvakynttilässä itsessään on vaikun kaltaista ainetta, joka sulaessaan erehdyttää luulemaan tuotetta vaikuksi.

        VANUPUIKKOJA EI SAA TYÖNTÄÄ KORVAAN SE VIE SITÄ VAIKKUA SYVEMMÄLLE KORVAAN,HELPOITEN SAA VAIKUN POIS JA KORVAN AUKI KUN SUIHKULETKULLA PÄÄSTÄÄ HAALEETA VETTÄ KORVAAN OTTAA VAAN SEN SUIHKUN PÄÄN EKA POIS,ÄLÄ PÄÄSTÄ KOVALLA PAINEELLA SITÄ VETTÄ.MYÖS ETIKKAVESI LIUOS AUTTAA LÄHTEE VAHAT HYVIN POIS ETIKALLA,KOKEILKAA SE EI EDES KIRVELE,LÄÄKÄRI KERTOI TUON ETIKKAVESI KIKAN MULLE


      • Anonyymi
        Puolikuuro kirjoitti:

        Mun oikee korva meni tukkoon vuosi sitten ja ei oo sen jälkeen millään parantunu. Siellä ei edes ole vaikkua enää se vaan on kuuro joten nyt saa aina pelätä että vasen menee lukkoon koska sit en kuule mitään!

        Kantsiiskohan varata jo tuossa vaihees aikaa korvalääkärille,suosittelen ellet sitten tahdo mummojen kuulolaitetta joka pian sinulla edessä jos et anna lääkärin tutkia höröttimiäsi


    • kynttilä korvassa

      korvakynttilä toimii kyllä.olen alan ammattilainen. tulehtuneeseen tai arkaan korvaan en suosittele.ennältaehkäisyyn se on tarkoitettu

    • Anonyymi

      Valkosipuli on hyvä, jos ei pelkää vatsaongelmia, mitä siitä voi seurata, jos on herkkä vatsa,.

      • Anonyymi

        Työnnä valkosipuli korvasn ja anna olla kuukauden saat korvan täyteen matoja jotka mene sun aivoihin kyl aukee korvat mut aukee sun pääsy hautuumaalle nopeesti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe