Kyynel-tatuointi

minä

Onko kenelläkään tietoa, tarkoittaako poskeen tatuoitu kyynel jotain tiettyä rikosta/tuomiota? Olen kuullut juttuja, että tarkoittaisi raiskausta/henkirikosta, mutta onko kellään fakta-tietoa...?

64

42777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      mun mummo on kuollu

    • lusii ja

      Muistaako joku sen tapauksen 90-luvulta, kun nainen ja mies tappoivat tampereen viinikassa miehen, löivät puukolla, ym, halkaisivat pään kirveellä, poistivat munat, jne . Siinähän oli mukana jaska-niminen, jolla kyynel jossain silmän lähellä,

    • tarkoittaa

      useita eri asioita. Aikoinaan jotku vangit viestittivät toisille että on tehnyt henkirikoksen. Kyynelten määrästä saattoi myös lukea montako henkilöä on tappanut/murhannut.

      Yhtä ja ainoaa "oikeaa" selitystä tuolle tuskin on. Mutta noin karkeasti viittaa tehtyyn tappoon ja pitkään tuomioon vankilassa.

      Tuota että moinen viestisi raiskauksesta en ole kyllä koskaan kuullut. Tuskin monikaan raiskari haluaa tulla vankilassa tunnistetuksi, joten moinenhan olisi melkein itsemurha ottaa moinen kuva. Sillä raiskaajat ovat linnassa alinta kastia ja ovat vapaehtoisesti eristyksessä jotteivat pääsisi hengestään.

      W

      • Minnie

        tatuointi kasvoissa tarkoittaa varmasti jotta ilman duunia tulee olemaan..kuka sellaista palkkais


    • On muitakin tatskoja kuten..

      Härän kuva tai teksti BULL kikkelissä
      teksti "Tunnel of love" nuoli kohti taka-aukkoa
      Pusseissa eli testikkeleissä teksti "Valio"
      Selässä teksti "Tom of Finland"
      Rinnassa teksti "Pane mua kovaa isäntä"
      ja lopuksi Espoossa suosittu tattoo:
      "Assmann is best" mihin kohtaan kehoa tahansa

      Siinä muutamia mitkä mietityttää mitä ne tarkoittavat tuon mainitsemasi kyyneleen lisäksi. Olisiko kyynel-tatska alapäässä varoitus/merkki virtsankarkailusta ??

      T: Tatska Hantta Shiecloboviz

      • sitten?

        Jos olkaan on tatuoitu Jack Nicholson niin mitä se meinaa?


      • !!!
        sitten? kirjoitti:

        Jos olkaan on tatuoitu Jack Nicholson niin mitä se meinaa?

        Milla hei, sun täytyy muuttuu!


    • Vaksi

      Aikanaan ns. kovia rötöksiä tehneet tatuoivat kyyneleen kuvia. Tosin alkujaan vuodelta kivi ja keihäs tuo. Sittemmin monenmoiset veijarit plagioivat näitä juttuja, itse olin joskus aikanaan osa-aikavaksina talossa, jossa iski villitys sakkovangeista lähtien lyödä kyyneltä silmäkulmaan.

      Jos näet n. 50-60 vuotiaan linnakundin jolla on äärimmäisen haalistunut kyynel silmänurkassaan, voi olla ollut merkki kovemmista jutuista. Jos näet sellaisen alle 30v maitonaamajampalla niin tyypin pahin rötös voi olla parkkisakko...Ei noilla enää nykyään ole samoja merkityksiä. Tosin moni "järkiinsä tullut" sitten on pyrkinyt jo poistattamaan kaiken ulkoisen joka kielisi jostain.

      "olen kuullut, että raiskauksesta kertoisi". Kaikella kunnioituksella, mutta et taida olla tuosta linnahierarkiasta ihan perillä, ja ainakaan siitä millaisia tekoja halutaan tuoda esiin:)

      • minä

        Monia tuttavia on kyllä vankilassa syystä tai toisesta ollut, mutta itsellä ei henk. koht. kokemusta. Enkä kyllä tullut ajatelleeksikaan asiaa noin pitkälle, että miksi kukaan haluaisi mainostaa olevansa raiskaaja. Itse en varmaan mainostaisi henkirikostakaan, mutta kyllähän sen ymmärtää, että joissain piireissä saattaa jonkin näköistä kunnioitustakin herättää... Kiitoksia vastauksista.


      • Aaaargh...
        minä kirjoitti:

        Monia tuttavia on kyllä vankilassa syystä tai toisesta ollut, mutta itsellä ei henk. koht. kokemusta. Enkä kyllä tullut ajatelleeksikaan asiaa noin pitkälle, että miksi kukaan haluaisi mainostaa olevansa raiskaaja. Itse en varmaan mainostaisi henkirikostakaan, mutta kyllähän sen ymmärtää, että joissain piireissä saattaa jonkin näköistä kunnioitustakin herättää... Kiitoksia vastauksista.

        "Enkä kyllä tullut ajatelleeksikaan asiaa noin pitkälle, että miksi kukaan haluaisi mainostaa olevansa raiskaaja."

        Voi hyvänen aika mikä ressu tämä. Tyypillinen Suolen kirjoittelija.


    • nyyh...

      Kaikki kasvoihin/kaulaan tehdyt tatuoinnit tarkoittavat, että tatskan ottaja on idiootti!
      Voiko parempaa tuntomerkkiä enään olla?

      • paljon paperia

        Sitä se tarkoittaa. Varma tieto!


      • tatuointi...

      • lapinmies
        tatuointi... kirjoitti:

        tässä kuva kyyneltatuoinnista...
        http://irc-galleria.net/view.php?nick=AbuDhabi

        Aikoinaan olin Riihimäellä töissä Paloheimolla ja lähin istumaan iltaa ravintolaan .Mulla oli kauniita tyttöjä pöydässä niin siihen tunki ittensä joku linnanhörhö joka ei poistunut pöydästä käskemällä.Siinä syntyi sanasota jossa kyynelsilmä leveili kun oli tappanut kenen lie invaliidi vanhuksen.Alkoi uhoamaan minua kun astun ovesta ulos niin katotaan kuka on kuka.En pelänny tätä päälle kaksimetristä murhaajaa vaan erroin kulkevani ovista enkä ikkunoista niin kun hänentapaisilla on tapana.Illan lopuksi astuin ovesta ulos ja kävelin eteenpäin niin tunsin kun olkapäilleni joku kopauti kerran.Otin nyrkkini esiin ja kolautin tätä idioottia niin lujaa kun lähti eikä tarvinu enenpää iskuja .Sen näin kun äijä kannetiin poliisiautoon käsistä ja jaloista.Ei kannata linnankundien isonnella vaan pitäisivät pienenpää suuta se ei ole leventelyn asia kun istuu linnassa ja uhkailaan rehellisiä ihmisiä.


      • Epäilijä..
        lapinmies kirjoitti:

        Aikoinaan olin Riihimäellä töissä Paloheimolla ja lähin istumaan iltaa ravintolaan .Mulla oli kauniita tyttöjä pöydässä niin siihen tunki ittensä joku linnanhörhö joka ei poistunut pöydästä käskemällä.Siinä syntyi sanasota jossa kyynelsilmä leveili kun oli tappanut kenen lie invaliidi vanhuksen.Alkoi uhoamaan minua kun astun ovesta ulos niin katotaan kuka on kuka.En pelänny tätä päälle kaksimetristä murhaajaa vaan erroin kulkevani ovista enkä ikkunoista niin kun hänentapaisilla on tapana.Illan lopuksi astuin ovesta ulos ja kävelin eteenpäin niin tunsin kun olkapäilleni joku kopauti kerran.Otin nyrkkini esiin ja kolautin tätä idioottia niin lujaa kun lähti eikä tarvinu enenpää iskuja .Sen näin kun äijä kannetiin poliisiautoon käsistä ja jaloista.Ei kannata linnankundien isonnella vaan pitäisivät pienenpää suuta se ei ole leventelyn asia kun istuu linnassa ja uhkailaan rehellisiä ihmisiä.

        tosijuttu ? Ihan oikeasti ? Jos on niin 10 pistettä ja papukaijamerkki siitä sinulle. hieman kyllä epäilen


      • lapinmies kirjoitti:

        Aikoinaan olin Riihimäellä töissä Paloheimolla ja lähin istumaan iltaa ravintolaan .Mulla oli kauniita tyttöjä pöydässä niin siihen tunki ittensä joku linnanhörhö joka ei poistunut pöydästä käskemällä.Siinä syntyi sanasota jossa kyynelsilmä leveili kun oli tappanut kenen lie invaliidi vanhuksen.Alkoi uhoamaan minua kun astun ovesta ulos niin katotaan kuka on kuka.En pelänny tätä päälle kaksimetristä murhaajaa vaan erroin kulkevani ovista enkä ikkunoista niin kun hänentapaisilla on tapana.Illan lopuksi astuin ovesta ulos ja kävelin eteenpäin niin tunsin kun olkapäilleni joku kopauti kerran.Otin nyrkkini esiin ja kolautin tätä idioottia niin lujaa kun lähti eikä tarvinu enenpää iskuja .Sen näin kun äijä kannetiin poliisiautoon käsistä ja jaloista.Ei kannata linnankundien isonnella vaan pitäisivät pienenpää suuta se ei ole leventelyn asia kun istuu linnassa ja uhkailaan rehellisiä ihmisiä.

        joo mene sinä paloheimo vittuu? mä kans luulen et sinä siel kadus olit eikä linnakundi. ja naiset jäi kans saamatta siltä illalt


      • Anonyymi
        Epäilijä.. kirjoitti:

        tosijuttu ? Ihan oikeasti ? Jos on niin 10 pistettä ja papukaijamerkki siitä sinulle. hieman kyllä epäilen

        Joo.Papukajan merkit sulle.Oikea arjen sankari olet.Kyllä palomiehillä fyysinen ja psyykkinen voima kohdillaan,mutta toi kuulostaa niin kuin joku sankari tarina.Vaikka on saanut koulutuksen johonkin ammattiin ja on fyyysisiä voimia epäilen että on valmis ottaa syytteen pahoinpiteilystä/törkeästä ja itse joutua lusimaan.Ja mikään harjoitus ei ole niin tehokas kuin silloin kuin joutuu sellaiseen jamaan että joutuu työkseen harrastaa väkivalta.Siinä opii sellaista mikä koulussa ei.Ei tarkoitus loukata,mutta on turha keroa tollaisia tarinoita,missä käytetään värikynää että voi koittaa saada jotain sankari pisteitä.Toki kaiken näköisiä idiootteja ovat olemassa,niin ehkä puhutkin totta?


    • Tattooist

      Umpeen väritetty kyynel tatuointi tarkoittaa, että on menettänyt tärkeän läheisen ihmisen.
      Kyynel jossa on vain ääriviivat tarkoittaa henkirikosta, kyynelten määrä lukumäärää.

    • Montaki juttua..

      Muistaakseni on monta määritelmää ja niitä ei aina erota. Yksi variaatio kyynel tatuoinnista tarkoittaa, että henkilö on suorittanut henkirikoksen, jota hän katuu.

      Tarkkaan en tiedä, että millainen oli katuvan kyynel.

      Tarkotusperä tosin kadonnut jo kauan sitten, se on joillekkin mittari millä näyttää oman tapposaldonsa määrää.

      • uutta

        Tuohan on hyvä systeemi, melkein kuin olisi Kainin merkki otsassa. Muutkin näkevät mitä on tullut tehtyä... Toisaalta vähän epäloogistakin. Miksi tappajalla pitää olla kyyneltatuointi, varsinkaan jos ei kadu tekoa. Vai tarvitaanko tatuointia juuri siksi, että oikeat kyynelet puuttuvat.


      • kajut
        uutta kirjoitti:

        Tuohan on hyvä systeemi, melkein kuin olisi Kainin merkki otsassa. Muutkin näkevät mitä on tullut tehtyä... Toisaalta vähän epäloogistakin. Miksi tappajalla pitää olla kyyneltatuointi, varsinkaan jos ei kadu tekoa. Vai tarvitaanko tatuointia juuri siksi, että oikeat kyynelet puuttuvat.

        Tappaja tietää sielunsa syvyyksissä tehneensä perkeleenmoisen erehdyksen. siksi kyynel. yleensä tappaja katuu tekojaan vaikka ei sitä myönnä.


      • Hmm, hmm
        kajut kirjoitti:

        Tappaja tietää sielunsa syvyyksissä tehneensä perkeleenmoisen erehdyksen. siksi kyynel. yleensä tappaja katuu tekojaan vaikka ei sitä myönnä.

        Enemmän taitaa olla sellaisia, jotka väittävät katuvansa tekoaan, vaikka eivät todellisuudessa kadu.


      • kajut
        Hmm, hmm kirjoitti:

        Enemmän taitaa olla sellaisia, jotka väittävät katuvansa tekoaan, vaikka eivät todellisuudessa kadu.

        Mielisairaat hullut tietysti erikseen, eivät mitään sure, nehän tuskin kyyneltatuointia ottavat.


      • kajut
        kajut kirjoitti:

        Mielisairaat hullut tietysti erikseen, eivät mitään sure, nehän tuskin kyyneltatuointia ottavat.

        Tulipa mieleen kysyä tässä kun näyttää olevan mahdollista saada rehellinen vastaus henkilöltä joka ei vaikuta mitenkään mielisairaalta, vaan pikemminkin vain pahan erehdyksen tehneeltä. Joka täällä kirjoittaa rekatulla nikillä.
        Saattaako tehty teko/teot surettaa niinkin paljon jotta ottaa kasvoihinsa kyyneltatuoinnin joka myös ehkä toisaalta kertoo kuin ilmoituksena muille että tietävät varoa tatuoinnin kantajaa?


    • Tuhnu Tohlopista

      alamaailman koodi: "POIKAYSTÄVÄ ON KUOLLUT".

    • qw

      Jenkeissä se tarkoittaa että on tappanut ihmisen, esim. rap-tähti the game hänellä on kyynel tatuointi vasemmassa poskessa

      • Hannes Tiitoja

        Mäntässä oli tälläinen kyyneltatuoitu jätkä se taas tapettiin.Kyynel on siis sellaisilla jotka eivät ansaitse minkäänlaisia ihmisoikeuksia.Joku tuolla kyseli Jack Nicolson tatuoinnista Edelmanin Samulihan otti sellaisen sitä elokuvaa varten(Minä ja Morrison)oikeesti sellaisen tatuoinnin.Myös Jack itse on tästä villityksestä erittäin otettu ja on luvannut tulla johonkin Suomalaiseen kesäteatteriin esiintymään Hohtossa.Ps Vain karja yleensä tatuoijaan ja kaikki saatanan mokkamunat ja yöntimot!Myös juutalaisia natsit muutamia tatuoivat kyynelille asti.


      • Hannes Tiitoja
        Hannes Tiitoja kirjoitti:

        Mäntässä oli tälläinen kyyneltatuoitu jätkä se taas tapettiin.Kyynel on siis sellaisilla jotka eivät ansaitse minkäänlaisia ihmisoikeuksia.Joku tuolla kyseli Jack Nicolson tatuoinnista Edelmanin Samulihan otti sellaisen sitä elokuvaa varten(Minä ja Morrison)oikeesti sellaisen tatuoinnin.Myös Jack itse on tästä villityksestä erittäin otettu ja on luvannut tulla johonkin Suomalaiseen kesäteatteriin esiintymään Hohtossa.Ps Vain karja yleensä tatuoijaan ja kaikki saatanan mokkamunat ja yöntimot!Myös juutalaisia natsit muutamia tatuoivat kyynelille asti.

        Tuo j.Tai vittuako tässä rupee anteeksi pyyteleen.


    • Tietoa.

      ihmiset ennenkun oikeesti tiedätte asioista nii tänne ei kannata kirjotella. Itse sain hyvät naurut "kyyneleestä" raiskaus yms jutuillanne. Tumma väritetty kyynel merkitsee murhaa/tappoa. Kyynel missä pelkät ääriviivat merkitsee läheisen ihmisen menetystä.

      • Rakkaushuolista vaan

        "miesystävä jättänyt"


      • matlockb.
        Rakkaushuolista vaan kirjoitti:

        "miesystävä jättänyt"

        Sittenpä minunkin on tushilla tehtävä tuollainen kunnes Hesus Pers palaa.Olen jo vähän mustis....


    • Vaari_58Y

      Höpö höpö, te ja teidän tapponne. Vanha heponistinen ryhmätunnus. Nykyisin joillan ex.heponisteillä eli nykyisillä subutex/subucont hörhöillä.

      • lagrima negra

        sepä tarkoittaa että kyynel-tatuoinnin kantaja on vankilassa raiskattu.esim. MS-13 kundeilla tuttu tatska muiden joukossa.


      • nuupas
        lagrima negra kirjoitti:

        sepä tarkoittaa että kyynel-tatuoinnin kantaja on vankilassa raiskattu.esim. MS-13 kundeilla tuttu tatska muiden joukossa.

        niin kerta!! In at least one prison, (Oaxaca State) it indicates that the wearer was raped in prison.[4]


      • nuupas
        nuupas kirjoitti:

        niin kerta!! In at least one prison, (Oaxaca State) it indicates that the wearer was raped in prison.[4]

        ja tää oli wikipediasta..


    • azagthoth1

      Täälä taas tietämys ilmeisesti puhuu.

      Kyllä tuon tatuoidun kyyneleen alkuperäinen tarkoitus on näyttää se, että henkilö on raiskattu vankilassa. Tämä siis peräisin jenkeistä.

      Nykyään toi voi tarkottaa käytännössä ottaen vaikka mitä; tappoja, sitä että on menettänyt jonkun, istuttuja vuosia, suurta surua jostakin etc.

      • ei ymm.

        Miksi ihmeessä joku haluaisi tatuoinnin muistoksi raiskauksestaan? Vaikka raiskaus ei ole uhrin vika, harva uhri haluaa mainostaa asiaa kaikille.


    • joona35

      Ootteko nähny steissillä vähän laitakulkijan näköistä naista, jolla on kyynel silmäkulmassa? Pari-kolme vuotta sitten pummi siellä usein röökiä. Mikähän tyyppi se on?

      • joona35

        Niin siis Helsinkiä tarkoitan.


      • savolainen3
        joona35 kirjoitti:

        Niin siis Helsinkiä tarkoitan.

        Joo tajusin. Vain Helsingissä on steissi, muualla ne ovat vaan asema nimellä.


      • kyllä

        mikäli tarkoitat tumma veristä naista?? puhutaan samasta


    • hullukupullostatullu

      joo eipä niillä kyynel tatuoinneilla oo mitään merkitystä täällä suomessa...tai on...henkilökohtainen merkitys.
      itse olen tehnyt kahdelle ihmiselle kyynel tatuoinnit.
      molemmilla oli todella läheinen ihminen kuollut juuri ja sen takia halusivat "kyyneleet" .
      jokanen tyylillään sanon minä!

      onko jokainen jolla on tribaali tatuointi niin uusi seelantilainen alkuperäisväestön edustaja? ei

      eli kaikilla jolla on kyynel tatuointi niin on murhaaja koska jenkeissä on näin? ei hemmetti !:D

      me ollaan suomessa!!!!!

      PÄÄ RÄJÄHTÄÄ ! :D

    • utelias20

      Näin juuri eilen ( 27.3 ) vaalean vanhemmanpuoleisen naisen, jolla oli 2 kyyneltä silmäkulman alapuolella. Säikähdin kyllä hieman, kun olen kuullut näitä kahden kyyneleen merkityksiä. Mutta enemmänkin se pisti vähän miettimään. Tämä nainen ( jos edes vankilassa ollut tai ihmistä tappanut, raiskattu tai menettänyt läheisiä ) on päässyt takaisin elämään normalisti tuosta vain, en kyllä ymmärrä miksi tällaiset ihmiset haluavat tuollaista muistomerkkiä jostain näin kamalasta... Samassa rapussa minkä edessä nainen oli, asuu mies, jolla on samanlainen tatuointi. Kaverini sanoo, että he ovat pariskunta. Olisiko kyseessä jotain, mitä pariskunta on tehnyt yhdessä?

      • utelias20

        Ja jostain kuulin, että tämä tear _drop_ tarkoittaisi '' Drop dead '' Tarkoittaisi sitä, että on tappanut jonkun tipputtamalla ( drop ) jostain alas.


    • tätä tarkoittaa

      Kyyneltatuointi=Toteutunut verikosto.

    • kyyneliä

      voi vitun suomi!!!

      juntit taas vauhdissa!!

    • Sensei-Timppa

      Itku-Iikan merkki.

    • ....

      Toivon vaa että kyseisten tatuointien ottajat ovat edes vähän enemmän perillä asioista kuin täällä olijat.

    • r32rfw

      Nojoo, ne jotka ottaa tatuoinnin, on aika kovia ihan oikeeeesti. Ite voisin kuvitella katuvani myöhemmin. Olen siis pehmo?2

    • t45641

      Kyyneltatuointi tarkoittaa, että on ollut morsiammena linnassa.

    • matlockb.

      Kyynel tatuointi niskassa on taraivokuvaajan ykköskohde. Minulla kyynel on siellä minkä vain Härkä ja Hessu saa nähdä.

      • Matlockbentso

        Kuinka pääsen morsiameksi? Voisin olla jonkun poskisolistikin, kaikki käy. En ole aikoihin kokenut uudellee elämni ihanimman päivän jytkettä, ai pojat kun tietäisitte, siinä tanner jyski ja aitaa kaatui kun me podomilla...


    • vilivilperi

      Kyynel silmän alla on vain merkki siitä että olet tappanut ihmisen/ihmisiä ja sinulla on tarve viestiä siitä ulospäin ilman sanoja. Kertoo myös huonosta itsetunnosta ja ehkäpä pelkuruudesta. Luullaan että kyynel viestii ulkopuolisille vaarasta, oikeasti nämä tyypit pelkäävät itse niin hitosti kuin ihminen vaan voi.
      Harva tappaja tai murhaaja ottaa kyyneltä koska ei ole sellaisia pelkotiloja että tarvitsee sanattomasti yrittää pelotella.
      Kerran kongilla sattui tapaus kun naisen tappaja naputteli kyyneleen silmän alle ja tuli kopista ulos niin miehenä kuin olla ja voi. Puoli tuntia myöhemmin se itse oli valmis poistamaan kyyneleen partakoneen terällä, ja poistikin. Sen jälkeen se lähti matkasellin kautta kohti uusia seikkailuja.

    • unknownballer

      Riippuu kummalla puolella kyynel on. Toinen silmä tarkoitaa läheisen menetystä ja toinen murhien määrää

      • Ruunarihoonari

        Entäs sitten jos on kyynel perssilmän vieressä kuten matlockb kertoo asian itsellään olevan. Kertooko osamäärän vai jakojäännöksen?


    • justsaying_ettänäin

      Täytettykyynel tarkoittaa joko henkirikosta tai läheisen menetystä. Kyynelten määrä taas kertoo monta henkirikosta on takana. Täyttämätön kyynel kertoo siitä että sureminen on vielä kesken.

    • HornyRob

      Ainakin se kertoo siitä että tatuoinnin hankkija todennäköisesti elää sosiaalituella, on päihdeongelmainen ja luultavasti myös persoonallisuushäiriöinen, ja vielä hiton tyhmä! Jos haluaa että kaikki ton tietää niin siitä vaan.
      Ei mulla muuta.

    • salainenvanki

      kyynel silmän alla tarkoittaa tappoa/murhaa

      • Anonyymi

        Nykyään se ei tarkoita yhtään mitään. Ennen tarkoitti.
        Nyt finninaamat menee suuressa uhossa hakkuuttamaan kyyneleitä poskelle, ja niistähän tulee vähintään räppäreitä samantien kun katu-uskottavuus tuli kohdalleen.
        Sit jos sellainen räppäri joutuisi linnan kongille, niin kyllä räppärin peräpukamat saisi uudet nuotit hyvin nopeasti.


    • Anonyymi

      Se on merkki virtsankarkailusta niin osaavat mahdollisella yöpaikalla laittaa pressun lakanan alle.

    • Anonyymi

      Jos on täytetty kyynel suomalaisella nykyään vaikka sormuksen alla se tarkoittaa että olet kaatanut vihollisen vaikka olisit tehnyt sen siten että se olisi vaikuttanut vahinko-övereiltä pusseja vaihtamalla ja selvinnyt siitä. Se että täytetty kyynel on missä päin kehoa tahansa ei nykyään tarkoita yhtään mitään. Sehän voi olla hymiökin jos siinä on perässä vaikka puolipiste. Se vain muistuttaa itseänsä, että näin on tehty joskus. Ei kaikilla ole empatiaa. Se antaa kyllä vahvan signaalin, koska on mielestäni epäkorrektia ottaa merkki jos se ei ole totta. Huijaa itseään ja yrittää leikkiä kovaa tyyppiä. Jos on jäänyt kiinni, kyllä talossa tiedetään jossain vaiheessa ylempänä mitä on tapahtunut, vaikka olisi M13. Tyhjät kyyneleet voivat merkitä epäonnistumisia. Mitään raiskauksia ne eivät todellakaan ainakaan Suomessa tarkoita. Hämähäkin verkossa olevat pisteet voivat myös olla kaatoja.

    • Anonyymi

      Se tarkottaa et on tappanut jonkun tai nähnyt jonkun läheisen tapettavan vitun raa-alla tavalla. Ei kannata leikkiä ihmisten kanssa, joilla on kyynel silmän alla. Tälläset henkilöt ei epäröi ottaa sultakin henkeä pois, jos alat vittuilemaan. Älkää uhatko niitä, jotka on jo menettäneet tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Ja jos ette usko, menkää kokeileen. Mulla ei ole tippaa silmän alla tatuoituna vaan aitona ja jos joku haluu lähtee tähän leikkiin, niin siitä ei jää muuta ku tippa silmään ja kuula kalloon.


    • Anonyymi

      Kyyneltatuointi tarkoittaa sitä että tatuoinnin kantaja on kehitysvammaisen tasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe