oli ensimmäinen Kotipizza kajaanissa kun oli Tolosen Make ja Karvosen Kössi paistajina ,oli runsaat täytteet ja hyvät pizzat.Van möivät pizzerian pois ja muuttivat pois kajaanista.Ei ole enää kotipizzat hyviä.
PARAS PIZZAPAIKKA
17
3879
Vastaukset
- nälkäinen
Missä näitten henkilöiden pizzeria oli? ja milloin?
- Toisen sisko
paikassa kuin nyt keskustassa,onko se kirkkokatu entistä jim&jilliä vastapäätä se oli -90 luvulla kuin oli eka kotipzza kajaanissa.Jos on nälkänen kannatta nykyään mennä muualle syömään.
- Numero Uno
oli ensimmäinen Paavo Riipisen pyörittämä pizzeria Kajaanissa.Paavo oli saanut oppinsa itse Rabbelta Vaasassa ja teki parhaat pizzat , mitä on ikinä Kajaanissa tehty.
Kössin ja Markuksen pizzat eivät olleet lähelläkään Paavon laatua.- muuten
mamma pitseria lopetti toiminnan?
joskus pikkupoikana kävin siellä - Toisen sisko
pizzat Mama Leonessa enhän minä muistanu koko paikkaa,mutta ei ne parhaat ollu. Kössi ja Markus pisti aina extra täytettä en tiedä laittoko sinun pizzaan.Kössi meni Rabbelle töihin ja Markus ei ole enää Pizzanpyörittäjänä.
- vieras"
Toisen sisko kirjoitti:
pizzat Mama Leonessa enhän minä muistanu koko paikkaa,mutta ei ne parhaat ollu. Kössi ja Markus pisti aina extra täytettä en tiedä laittoko sinun pizzaan.Kössi meni Rabbelle töihin ja Markus ei ole enää Pizzanpyörittäjänä.
pizzat.Olen hakenut jo ainakin 10 vuotta ja en meinaa paikkaa vaihtaa.NAM!!!
- Pizzeriahan
Toisen sisko kirjoitti:
oli oikea pizzeria , samanlainen kuin esikuvansa ulkomailla.Pizzatkin syötiin kunnon kivilautasilta ja se oli oikea pizzaravintola , eikä mikään noutopizza.
Se ei valitettavasti toiminut kauan. - Pikku tyttönä..
muuten kirjoitti:
mamma pitseria lopetti toiminnan?
joskus pikkupoikana kävin sielläMinäkin kävin siellä ja hienoo oli SE OIKEA tunnelma.. kivi seinät.. loossit ja hyvä pitza..
- melluh
Pizzeriahan kirjoitti:
oli oikea pizzeria , samanlainen kuin esikuvansa ulkomailla.Pizzatkin syötiin kunnon kivilautasilta ja se oli oikea pizzaravintola , eikä mikään noutopizza.
Se ei valitettavasti toiminut kauan.casa bianca, hyvät pitsat.
- ?????
melluh kirjoitti:
casa bianca, hyvät pitsat.
ainakin buffetti,samasta aineista ne on muutkin pizzat siellä tehty,et varmaan ole syönyt oikeeta pizzaa koskaan,ei etelän pizzoja voi edes verrata kajaanin pizzoihin.
- melluh
????? kirjoitti:
ainakin buffetti,samasta aineista ne on muutkin pizzat siellä tehty,et varmaan ole syönyt oikeeta pizzaa koskaan,ei etelän pizzoja voi edes verrata kajaanin pizzoihin.
mielestä oli hyviä,eilen käytiin hakemassa pitsaa.ja paljo paremmat kuin kotipitsassa.
- eroa.
????? kirjoitti:
siis siinä, että otatko pizzan listalta vaiko jos otat puffetin. mutta enpä silti parhaaksi sanoisi, mutta aivan kiva.
- the-jack
Paras pizzeria mielestäni on Casa Bianca ihan sen buffetin takia ja ihan hyviä ne pizzatkin ovat, ja halvemmaksi tulee ateria buffetissa, kun saa limsaakin tankata niin paljon kuin lystää.
Kuitenkin parhaat pizzat saa Kotipizzasta, mutta se on jo kalliimpaa... ...elämä on.- nuuskamuikkuspitsat
ei oikein nappaa meikämannelle, oon nähny ku tämä lätynleipoja ottaa nuuskan pois pesemättä käsiään. Limppari on kauheeta huttua, siinä on enemmän vettä kuin sitä tiivistettä.
- vaan olla
nuuskamuikkuspitsat kirjoitti:
ei oikein nappaa meikämannelle, oon nähny ku tämä lätynleipoja ottaa nuuskan pois pesemättä käsiään. Limppari on kauheeta huttua, siinä on enemmän vettä kuin sitä tiivistettä.
kateellinen kaupungin vanhimmalle pitseerialle.
- järkeä
vaan olla kirjoitti:
kateellinen kaupungin vanhimmalle pitseerialle.
olis olla kateellinen jollekki pizzerialle? ootkohan sinä nyt vähän retard?
- ja toisenlaista
nuuskamuikkuspitsat kirjoitti:
Näkee selvästi, että täällä hoitaa tehtäviä henkilö, joka ei tiedä paskaakaan Kajaanin asioista. Täällä saa levittää perätöntä valhetta, jos osaat nuolla "sheriffin" persettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3142349Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2512200Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211215- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861111