Hiiren osoittimen vaihtaminen

kaksonen-71

Sattuisiko kenelläkään olemaan tiedossa nettiosoitetta, jossa voisi muokata hiiren osoitinta? Olen kuullut, että sellainen on, mutten ole mistään löytänyt.

15

16263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asuidfhdsfuio

no eikai ny joku nettisivu voi windowsin asetuksia sorkkia :D
      ohjauspaneeli -> hiiri -> osoittimet tai jtn ja sieltä valitset mitä haluut

• kaksonen-71

tämä oli jo tiedossa, mutta kuulopuheena oli se tieto, et vois jostain ladatakkin.

• ..toki..
        kaksonen-71 kirjoitti:

tämä oli jo tiedossa, mutta kuulopuheena oli se tieto, et vois jostain ladatakkin.

..ja jos villiksi heittäytyy niin kyllä ne voi ihan itsekkin tehdä, millä tahansa ohjelmalla joka pystyy .cur tiedostoja käsittelemään.

• nämä223

mistä saa muokattuu sillee et et siin on se valkonen hiiri ja sen ympärillä on vihreetä niinku o kitjain ja sen sisäl oh hiiri.

• jupiii
      • kaksonen-71

kiitos

• DraGma

on ohjelma jolla saat tehtyä todella helposti omia osoittimia ja sitten on softia,jolla saat valmiita ja 50x hienompia osoittimia,jollet itse ole mikää animointi-virtuoosi.
      elikkäs ohjelma jolla hiiriä saa itse on nimeltään microangelo.samalla ohjelmalla saat tehtyä esin pikakuvakkeita.
      sitten cursor-xp on softa jolla saat hiiren osoittimen vaihdettua.jos vakio vaihtoehdot eikät miellytä niin etsi googlella lisää teemoja ja avaa ne cursor-xp softalla.
      siinä jotain infoa teille tietämättömille

• njeeeeekee

haluun miekka cursoriin

• poikaaa1

tiiän yhe ukon !!!

• Emsupemsu

Hmm.. Oisko kelläkään semmosta mistä voi vaihtaa Kursoreita, niinku sovellusta, ei mitää sivua mistä eriksee ladata ne cursorit mitkä haluu.

• Emsupemsu

Jes! Löysin tuolta saa animaatio ja miuita HYVIÄ Kursoreita! Saa jopa miekkoja :D
        http://www.cursors-4u.com
        En tiä toimiiks Linkki kokeilkaa kirjottaa jos ei toimi c:

• Cprose

Voit vaihtaa hiiren osoittimen näin: Ohjauspaneeli>Laitteisto>Hiiri>Osoittimet>Selaa/Browse ja sitte valihet sielt satojen seasta

• NarutoFan

Kiitos teitille nyt mul on Naruto osoitin ;3

• Jes!

Jes kiitos tämän sain hienon animoidun minecraft miekan

• kaniini

Täältä saa hienoja! Itsekkin olen paljon etsinyt... en tiedä onko ihan turvallista?
      Mutta tämä on eri maasta eikä se tuo tietokonettani? Ei lataa, osaako joku auttaa?
      http://www.cursors-4u.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22