mistä löytyy

vinyylilevy

Hei !
Lahjaksi olisi tarkoitus ostaa uusi levysoitin, jolla vanhoja vinyylilevyä lahjansaaja soittelisi.
Löytyykö 100 euron kieppeillä olevaa levysoitinta?Entäs mistä euroista lähtevät kaiuttimien hinnat. Levysoitin pitäisi olla pienehkö ja samoin kaiuttimet. Ei taida löytyä levysoitinta, jossa olisivat jo kaiuttimet valmiina ?
Gigantin sivuilta löysin, mutta oli hieman kallis.

Pikaisia vastauksia toivova

11

20771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guapo-57

Täytyy todeta että ns. coca-cola(kannettavien vinyylisoittimien) aika on jo mennyt ohi.Ajankohtaista asia oli 60 ja 70-luvuilla,jolloin nuoriso soitteli sinkkuja uimarannalla.Että se siitä
      ps.eikö mp3 riitä?

• vinyyli kunniaan

Hei.
      Meinasin vastata että kirpparilta löytyy, mutta
      lahjaksi ei vanhaa rohjoa voii antaa.

Uusimman Pirkka-lehden takakannen
      sisäpuolella on Anttilan postimyynnin
      mainos, jossa kaupataan hintaan 39.90
      näppärän näköistä nostalgista laitetta.

Netistä en haulla löytänyt
      malli: HXT-510
      til.no B6015531

• blöö

Olivat loppuneet! Tietääkö joku mistä muualta mahtaisi saada??

• on joku

• pertsa

Anteeksi tyhmyyteni mutta miksei hyvää käytettyä levaria voi antaa lahjaksi?? Itse en kyllä haluaisi tuommosta Hobby Hallin tai Anttilan lelua itselleni. Mieluummin vaikka Dualin -70 luvun toimiva laite. Tietenkin sen tulee olla kohtuullisen siisti ja mielellään läpikäyty. Neulakin täytyy tarkistaa ja tarvittaessa uusia. Siihen kun hankkii vielä lisäksi yhden hyväkuntoisen vinyylin lahjansaajan mielimusiikkia vaikka Huutonetistä nin pitäis kelvata.

• hans

Select Suomi Postimyynti Oy myy Retro levysoitinta hintaan 65,50 €.

• levyjäni

Tuon hintaisella soittimella en kyllä soittaisi levyjäni. Hyvää soitinta ei voi tehdä halvalla, huono soitin taas pilaa levyt pikavauhtia. Retro-levysoittimessa on safiirineula jonka tyypillinen käyttöikä on 100 tuntia eli eipä sillä paljon soitella. Tuskinpa soittimeen on edes neuloja saatavana varaosina.

• sukka

select suomessa levysoitin nyt 39,50

• Retroon nyt
        sukka kirjoitti:

select suomessa levysoitin nyt 39,50

Nyt saa Selectin Retro-soittimeen varaneulojakin tilattua, samalta sivulta kuin itse soittimenkin.

• ronimus
        levyjäni kirjoitti:

Tuon hintaisella soittimella en kyllä soittaisi levyjäni. Hyvää soitinta ei voi tehdä halvalla, huono soitin taas pilaa levyt pikavauhtia. Retro-levysoittimessa on safiirineula jonka tyypillinen käyttöikä on 100 tuntia eli eipä sillä paljon soitella. Tuskinpa soittimeen on edes neuloja saatavana varaosina.

Kyllä saa neuloja vara osina ja ei kaikilla vara ostaa monen satasen levareita !

• Tilaaja

Just tänään tilasin levysoittimen Hobby Hallista, hinta risat päälle 100 euroa. Select Suomi Postimyynti myy muuan soitinta hintaan 59.50 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2181
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe