Marmarikseen -apua

sgjlsökjgösldjf

Olen menossa ensi kesänä Marmarikseen äitini kanssa ihan kahdestaan, eli kypsää tulee olemaan...! Mieleni kuitenkin tekee mieli biletys lomaa ja turkkilainen mieskin olisi kiva bongata. Olen menossa Pandora nimiseen hotelliin(muistaakseni) , tällä on aikaisemmin puhuttu jostain allaspojista joista saa hyvääkin matka seuraa ja luotettavaa? Pitääkö tämä paikkansa? Muutenkin kaikki onfo tervetullutta..

3

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

      Allaspojat on molemmat ihan mukavia, tosin hieman heikko kielitaito. Niitten kanssa käytiin muutaman kerran rantakadulla yöllä ja ihan mukavaa oli! Ja turvallista kanssa, joten tervemenoa =)

    • qqqq

      ootko minkäikäinen? itsekin olin marmarikessa tässä ihan vasta, ja se on kyllä kova mesta. Ei kuulemma niin paljon yöelämää kun esim Alanyassa, mutta kyllä siellä bilettämään pääsee.
      Tosta hotellistas ja sen allaspojista en osaa sanoa mitään, mut sen voin sanoa että älä ainakaan tuntemattomiin mene luottamaan liiaksi, äläkä kenenkään mukaan lähe "party, to the barstreet!!" vaikka varmasti monta kutsua saat :D
      Ne miehet on todella lipeviä ja flirttailijoita ja siellä sai kyl kuulla monenlaista.. et elä rakastu heti ensimmäiseen suklaasilmään joka heittää tsekkailevan katseen ja iskee silmää!
      Mut toi kyl kuulostaa ihan hyvältä jos ne hotellis allaspojat on todettu luotettaviksi.. ja ainahan siellä tutustuu muihin turisteihin (esim hyvännäkösiin englantilaisiin!) ja ei muuta ku niitten kaa baanalle ;)
      pidä hauskaa munkin puolesta!! :) kyllä sinne niin kova ikävä jäi että olisin millon tahansa valmis lähtemään uudelleen. vaikka heti.

      • Pandorassa olin minäkin pari vkoa sitten.. Serhan oli allaspoikana, ihan kiva tyyppi..! Sillä useita tyttöystäviä, siellä ja Suomessa.Seuraa varmasti löytyy, mäkin olin siellä aivan yksin. Kuulin jutun, että eräs äiti ja tytär olivat olleet siellä ja tytär oli siepattu ja raiskattu.. Älä liikaa luota, mut porukassa ihan jees. Lipeviä ne on peijoonat, mut se on niitten duunia..!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4035
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      205
      2011
    3. 133
      1607
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1273
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      59
      986
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      961
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      160
      926
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    9. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      894
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      76
      886
    Aihe